Dames ik zit nu (als het goed is) 9 DPO en heb nog geen inesteling gehad (althans denk het niet geen bloed ofzo). Heb alleen wel weer wat andere klachtjes haha! - weeig - moe - af en toe steekje in me onderbuik - vlagen misselijk de hele dag door Ik weet gewoon niet wat ik er mee moet, ik denk echt zo hard dat me lichaam me in de zeik neemt. Vooral om dat ik gewoon geen innesteling heb gehad, of zou dat nog kunnen komen. Maar dat denk ik ook waarom die klachtjes dan.. het is zo frustrerend allemaal!
Ja niet helemaal duidelijk wanneer mn nod is.. Steeds onregelmatige cyclussen, maar normaal wordt ik het 2 dagen na dat ik hele erge droogheid heb.. Dus denk overmorgen ongesteld! Iok een test gedaan maar negatief dus nu weer wachten oo mn volgendr eisprong!
He balen als je getest heb is het helemaal zo definitief! Maar wie weet, je bent nog niet ongi misschien ben je wel te vroeg geweest met testen. En anders op naar het volgende ei!
Hallo dames, ik heb met jullie meegelezen en heb nu zelf eigenlijk een vraagje. Ik ben sinds januari van de pil af en deze maand voel ik me anders dan andere cyclus.. Donderdag is mijn nod en ik heb sinds 5 dagen na de eisprong hele zere tepels. Ook heb ik continu prikjes in mijn onderbuik en last van mijn linkerheup bij het opstaan. Verder heb ik heb smorgens bij het opstaan last van steken in mijn onderrug. Wat denken jullie ?
Ja dat ik jeuk kreeg en het dus weer erg droog is daar beneden, was voor mij wel duidelijk genoeg dat mn menstruatie er aan komt. Wel savonds steeds last van zeurderige rugpijn, maar verder niets! Ik voel me ook helemaal niet zwanger en heb al zo goed als geaccepteerd dat we naar de volgende ronde gaan! Heb net ook een heleboel ovulatietesten binnen gekregen
Ik lees veel symptomen die voorkomen rond de eisprong (steekjes, gevoelige borsten etc.). Dat zijn nog geen zwangerschapssymptomen; die komen pas als de navelstreng gevormd is en vast zit aan de placenta; dat gebeurt 1 a 2 weken na de innesteling. Pas dan kan je ook misselijk zijn DOOR de zwangerschap. Wat ik wil zeggen is; wees niet bang als je nog niets of niet veel voelt
Ik heb ook donderdag mn nod... normaal heb ik na mn ei gevoelige tepels tot een paar dagen voor mn nod.. nu heb ik maar 1 a 2 dagen zere tepels gehad daarna niet meer.. alleen savons en als ik wakker word wst gevoeliger.. maar lang niet zo als ik normaal heb... Kent iemand dat? Heb nu sinds 2 dagen ook een soort spierpijn gevoel onderin mn buik... of meer (klinkt een beetje vies) -alsof ik mn plas heel lang heb opgehouden .. en als ik mn buik wil inhouden lijkt t soms of er iets in de weg zit... En sex met mn vriend doet zeer... hij komt dan tegen mn bmm aan als ik lig... Nog 2 dagen wachten
Hallo meiden, Ik heb telkens het gevoel dat ik zwanger ben en niet alleen om wat ik voel kwa kwaaltjes maar me gevoel zegt het ook echt gewoon, ik heb ook een paar kwaaltjes en dat zijn - misselijkheid vooral in de ochtend. - moe in de avond echt heel moe. - niet dat ik super zin in eten heb maar moet nu wel gewoon eten als ik uit bed kom, 12 uur en 6 uur anders word ik zo misselijk heb ik anders nooit. en in de avond krijg ik echt zin in iets lekkers. - ik heb de 23e ( dat moet ong ook mijn innesteling dag zijn geweest echt ongi gevoel gehad) maar is na 2 dagen afgezakt. - vannacht had ik wel het ongi gevoel weer maar anders als normaal maar kwam niks alleen afscheiding veel, normaal nooit zo veel. en toen ik wakker werd vanochtend voelde ik niks meer was ik gewoon weer misselijk. - Normaal moet ik nu ook wel droog van onderen worden zeg maar maar ben daar nu echt vochtig door me afscheiding telkens normaal nooit. - normaal echt last van me borsten als ik ongi moet worden maar nu bijna niet. - Me vriend vind me licht geraakt. - Als ik wakker word ook last van me onderrug. - Echt warm maar dan ook zo weer echt koud heel vreemd - Veel gapen echt apart. - En dan het belangrijkste voor mijzelf me gevoel die zegt ik ben zwanger. Naja ik moet netjes wachten tot 2 november maar toch me vraag wat denken jullie? dankjewel voor het lezen van mij vraag ik zal nu even alles terug lezen van jullie groetjes
Ik weet niet of je het tegen mij hebt maar zojah, Ik heb er normaal meteen last van na mijn eisprong heb het 1 dag gehad en niet zo erg als normaal maar dag erna hield het op.
Ik heb dan precies hetzelfde... normaal gelijk last zelfs door een bh aan heel gevoelig.. en nu nauwelijks .. na 1 a 2 dagen na mn ei geen last van mn tepels meer.. heel vreemd Wel raar gevoel in mn buik alsof er een klein ballonnetje in zit.. zoiets en meer donkere aders op mn tepelhof
Ja knop is eindelijk omgezet. Kost me een vermogen en onnodige teleurstellingen. Je ms is een prima meetinstrument en testen heeft eigenlijk alleen zin als je overtijd bent. Ik heb inmiddels mn gebruikelijke ms symptonen. Als dat doorzet dan begin ik gewoon vrolijk aan ronde 3
Hey Michelle, Jij al je ms? Bij mij zit het er aan te komen. Welke ronde ga jij dan in (al hoop ik nog steeds dat je alsnog zwanger blijkt te zijn)