Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannaBaby82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Ik voel steken in mijn buik en in mijn onderste...soms maar een keer en de andere keer een paar keer achter elkaar... en dan soms ook ineens zo misselijk..en de andere keer gewoon ineens een beetje misselijk.. ik moet over 9 dagen ongesteld worden wat ik niet hoop maar normaal heb ik nooit last van dit soort dingen voor mijn menstruatie vaak pas als ik het 2 dagen ben. dus ik hoop het zoooooo!

2. Nicolle20

Nicolle20 Lid

30 okt 2013
    8
    0
    0
    momenteel werkloos
    Tilburg
    Ik hoop voor je dat je maandag of dinsdag goed nieuws krijgt! Ik duim mee voor je!:D

3. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Thanks! Ik duim ook enorm mee voor jullie! Wel gezellig zo hoor om het even van ons af te kunnen schrijven :) fijn weekend alvast iedereen!

4. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    Jaa idd erg leuk om der met z'n allen over te hebben

5. Nicolle20

Nicolle20 Lid

30 okt 2013
    8
    0
    0
    momenteel werkloos
    Tilburg
    Klopt inderdaad, zodra ik het van me af heb kunnen schrijven voel ik me toch al een stuk geruster. Gelukkig staat het weekend voorde deur en zullen we dan wat meer afleiding hebben en mag de volgende week maar snel komen zodat we die week kunnen gaan testen en afwachten!

:p

6. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik voel me ook een stuk geruster, fijn! Het erge was dat ik deze week rust moest houden, op de bank met been omhoog, vanwege een valpartij, dus ik had ook veel teveel tijd om na te denken :)

Ik zag trouwens dat ik me vergist had, mijn cyclus vorige maand (het is nooit exact hetzelfde) was 32 dagen en ik was 7 oktober voor het laatst ongi dus dan zou NOD op 8 november moeten zijn. Nog even geduld dus? Pfffffff

7. Nicolle20

Nicolle20 Lid

30 okt 2013
    8
    0
    0
    momenteel werkloos
    Tilburg
    Dan kunnen wij samen gaan testen, want mijn NOD valt dus ook op 8 november!!:D

Ik probeer ook zoveel mogelijk er niet op te letten maar ik zit momenteel zonder werk thuis dus heb ik ook veel tijd om na te denken en om elk kwaaltje en pijntje te voelen.

Het is dus nog even afwachten voor ons en ik hoop dat je 8 november goed nieuws krijgt:)

8. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    We lopen ongeveer gelijk ;) hier een laat eitje op dag 20 ong en nu 1 of 2 dpo... Over dagje of 9 testen, indien niet ongi..

Heb nog steeds beetje beurs ongi gevoel in m'n buik.. :)

Vind het weer zo spannend!! Net als nr 1... Dit is de eerste ronde dat we er echt voor gaan, vorige 2 waren om te kijken hoe m'n cyclus was.. Ontpillen hoefde niet, slechts 1,5 pilstrip gepakt toen was ik het beu :D

Daarvoor niet ongi ivm borstvoeding :)

9. tapa87

tapa87 Lid

1 mei 2013
    81
    2
    8
    Vrouw
    Ik ben vandaag ongesteld geworden! Jeej!
    Misschien heel stom, maar ik heb een vorm van pco hoorde ik laatst en mijn cyclus lijkt nu de laatste twee keer toch wel redelijk normaal = met eisprong, vandaar alle klachten denk ik, waarschijnlijk moet mijn lichaam wennen aan al die hormonen haha! Precies 28 dagen en zelfs hetzelfde uur! Dus ik sprong een gat in de lucht!
    Maar... pff ik dacht echt dat ik zwanger was zeg! Je lichaam kan je ECHT voor de gek houden! Nieuwe ronde nieuwe kansen, maar voor mij heeft het nog geen haast... wil ook nog even wat kilootjes kwijt nl :)
    Jullie succes nog met het wachten!

10. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, kijk das leuk, kunnen we samen testen :D Joh, wat vervelend dat je zonder werk thuis zit. Lijken me niet de makkelijkste tijden om een baan te vinden. Fijn weekend, en we houden elkaar op de hoogte!

11. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Hoi Hoi allemaal,

Ik zal ook even mijn verhaal doen :)
    Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en zit nu in mijn 25e ronde. Sinds 1 jaar slik ik clomid 50mg. Had hiervoor hele onregelmatige cyclussen en met de clomid hele mooie cyclussen van elke keer 30 of 31, maar ben nu al 4 dagen overtijd.
    Mijn symptomen zijn:
    - Wat gespannend borsten niet extreem, maar de rechter is slimmer dan de linker.
    - als sinds 2 dagen wat ongikrampen onder is de buik wat zich afwisseld even voel ik er niks meer van en dan kan het een paar uur aan houden.
    - rugpijn (maar kan soms ook eventjes weer weg zijn)
    - obstipatie
    - 24/10 na sex heel iets roze achtige afscheiding gehad (alleen bij het afvegen daarna was er niks meer aan de hand) Volgende dag 25/10 toen ik wakker werd ook alleen heel ietjes aan het wc papier gehad en tot heden niks meer nu.
    - Vorige week en die week daarvoor wisselvallig duizelig geweest en een redelijk lage bloeddruk 104/48 (gemeten op het werk doe ik nog wel eens ;) )

Doordat wij zo lang bezig zijn vind ik het soms moeilijk om gelijk al te testen i.v.m. veel teleurstellingen daar word je zo verdrietig van. Maar nu word ik echt een beetje onzeker van dit alles vooral omdat ik normaal echt al wel aan dag 30 of 31 zit en nu elke keer van onderen die vage krampen heb die maar blijven.

Wat denken jullie ;)??

Iedereen hier allemaal succes! Hoop dat jullie ook allemaal snel mooi nieuws mogen hebben!!

12. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Oehjee wat spannend! Wat knap dat je je zo kunt inhouden met testen! Ik zou knetter worden! :)

13. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat ontzettend spannend voor je! Ik hoop zo dat het deze keer raak is! Ik snap wel dat je door eerdere teleurstellingen niet te vroeg wilt testen maar van deze onzekerheid voel je je denk ik ook niet echt beter? Ik duim voor je!

14. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ik heb nu al zon menstruatiegevoel... 2 dpo ;)..

15. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ik kon het niet meer laten en heb getest, ik zag dat ik nog 2 testen in huis had dus heb er nu 1 gedaan. Helaas OMO wit!!!!! Wat baal ik, ik voel me echt klote nu. Mijn lichaam houd me volgens mij totaal voor de gek bah :(:(

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Aaaah klote! Meestal volgt de menstruatie dan snel na die rot test! :(

17. xxlove06

xxlove06 Fanatiek lid

10 jun 2012
    1.137
    0
    36
    Ja daar ben ik ook wel bang voor... door al die onzekerheid kun je, je menstuatie uitstellen hoe verrot is dat.. we moeten dan nu maar wachten wanneer het gaat komen ;)

18. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    He nou wat balen :( ik had nog zo voor je zitten duimen. Ik hoop dat je gauw ongesteld wordt, en dan op naar de volgende ronde. Het gaat een keer raak zijn!

19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Balen love06, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden he! Ik ben daar ook zo bang voor!

20. Mona29

Mona29 Actief lid

22 okt 2013
    248
    0
    0
    ;)
    Ik ken dat maar al te goed. Ik zit in ronde 2. Vandaag was mijn nod, maar ben het nog niet. Zit er denk ik wel aan te komen. Tijdens ronde 1 dacht ik echt dat ik zwanger was. Zoveel testen gedaan ook. Maar nope die bleven omo wit en toen ineens mn ms.

Nu ga ik nergens vanuit en doe ook geen testen meer. Heb al wel krampen in mn onderbuik, denk dus dat ik het elk moment kan worden.

Deel Deze Pagina