Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussion in 'Zwanger worden' started by WannaBaby82, Oct 12, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Haha herkenbaar. Als mn klachten minder worden vraag ik me af of dat niet slecht is ofzo :D twee dagen voor de ei is voldoende hoor ;) ik hoop dat t raak is meid. Succs met wachten blehhhh

2. WannaBaby82

WannaBaby82 Niet meer actief

Jij ook succes met wachten! We houden elkaar op de hoogte ;)

3. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Kiwi, ik herken dat wel. Ik heb het deze ronde toevallig niet maar de 3 voorgaande cyclussen wel... Je kunt er helaas dus geen peil op trekken.

4. guz3

guz3 Actief lid

Feb 17, 2008
    304
    0
    16
    @kiwi31.. Ik heb ook al een week steken onderin mn buik, idd een soort menstruatiegevoel, maar ook weer niet echt.
    Ook heb ik van die zenuwgolven door mn buik, terwijl je niet zenuwachtig bent...heel vreemd. Sinds gisteren ook wat branderige tepels als ik ze aanraak.
    We zien het van het weekend wel...mezelf maar niet te gek maken!!
    Succes allemaal...

5. kiwi31

kiwi31 Actief lid

May 9, 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja gister had ik dat dus wel, en nu tit nu toe niet.
    wel deed het gister pijn tijdens het klussen...
    ook nooit gehad.
    ik hooop zo maar durf niet te hopen.
    en het is nog zo vroeg eigenlijk...ik zit nu 2 dpo...
    wachten wachten wachten dus...

6. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    Hier ook al sinds een week krampen alsof je ongesteld word maar ook weer niet
    Sinds een week met vlagen misselijk (niet heel erg) en duizelig
    Af en toe maagzuur
    en sinds 3 dagen gevoelige tepels als ik eraan kom (heb ik normaal nooit)
    Ik zou morgen ongesteld moeten worden.... pffff ben zo benieuwd

7. cat2

cat2 Niet meer actief

ik ben er te erg mee bezig haha. Maar mijn borsten voelen een beetje als het gevoel dat je hebt als je spierpijn hebt. Herkennen mensen dit?

8. MysteriousG

MysteriousG Niet meer actief

Spannend hier meiden!

Hier de symptomen van vandaag 7dpo;
    - nog steeds moe
    - borsten steeds gevoeliger + af en toe steken
    - nog steeds koud
    - pijn in onderbuik. Vooral rondom nafel tot aan schaamstreek en liezen
    - opgeblazen gevoel
    - witte afscheing
    - beetje last van obstipatie
    - veel en rare dromen

9. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    Mijn Borsten zijn mega gespannen en nog gevoeliger dan gisteren
    Rommelende darmen en nog steeds krampen alsof ik ongesteld word.
    we zullen het morgen wel zien:$

10. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Wat gaat de tijd toch langzaam....! 5dpo en Vrijwel geen symptonen deze keer. Ja misselijk dat wel, van de migraine! Pfff...

Spannend Cindy!

11. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Pff ja dat wachten duurt lang. Do.is mijn nod.sinds mijn ei menstruatiekrampen, misselijk, ook zon golvend zenuw gevoel in mijn maag dat even over gaat na iets eten. 1,5 mnd geleden ook zo gehad en pos. Test. Helaas vmk gehad. Nu hoop ik dat het weer raak is wat een super wonder zou zijn omdat mijn 1e kind dmv iui is gekomen en wij nu moeten gaan nadenken voor wss ivf vanwege zwak zaad. Heel apart maar vorige maand was het ook raak. Oh ik hoop het zo.....

12. marytje

marytje Bekend lid

Jan 29, 2013
    946
    0
    0
    Wetenschap
    NULL
    Dag dames,

Ik ben deze ronde zwanger (joehoe.. eindelijk) en deze ronde was duidelijk anders dan anders!
    Ik had ook al klachten vanaf 2/3 dpo. Vooral een knellend gevoel om mijn buik, alsof ik een strakke broek aanhad terwijl ik die niet aanhad. Ook vlagen van misselijkheid. En weeige buikpijn. Niet menstruatieachtig, hoger, richting mijn maag. En ik was overtuigd. Ik liep al tegen iedereen te verkondigen dat ik een heeeel goed gevoel had. Ik wist het gewoon.

Ik heb eerder 2 vmk gehad. Toen had ik het knellende gevoel ook, maar wel pas later. En op een gegeven moment stopte het. Voelde ik niks meer. Daarna daalde mijn temp en werd ik alsnog ongesteld.

Deze ronde bleef ik het voelen :). Ik heb voor het eerst positief getest op 9 dpo. Digitale was positief op 11 dpo.

Succes allemaal met zwanger worden.

13. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    ja echt spannend :$
    Tot nu toe nog niet ongesteld maar nog steeds krampen, dus ik ga er ook maar van uit dat ik het gewoon ga worden!
    Pijnlijke en gespannen Borsten, word met de dag erger en misselijk ben ik ook nog altijd.
    Mijn lichaam heeft me zo vaak voor de gek gehouden dat ik er niet op durf te hopen, zo is de teleurstelling kleiner

14. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    Oeh gillian Spannend!!!!!!!!!!!
    Marytje PROFICIAT!!!!!!!

15. guz3

guz3 Actief lid

Feb 17, 2008
    304
    0
    16
    @ Marytje..Gefeliciteerd!!! Geniet er van!!
    @ Cindy29 Hier ook al een week steekjes onderin, zon trekkende pijn
    @ Gillian..Ik had wat jij hebt dus ook precies hetzelfde en dit is mn 1e ronde na 3 jaar pil
    en sinds 2 dagen branderige tepels, ook vlagen misselijk en vanochtend was ik het zo beu, dat ik er een testje tegen aan heb geknald....een heeeel licht roze streepje met kv test...5 dagen te vroeg, dus ben benieuwd?
    Had m gedaan en toen zag ik niet echt iets opkomen, dus snel mn kids aangekleed en nog een x gekeken en toen stond er toch echt een licht streepje...

We wachten t af...

16. WannaBaby82

@marytje: gefeliciteeerd!! :D

Vandaag 5DPO en nog steeds gevoelige tepels (ene kant meer dan de ander), maar daar blijft het ook bij. Af en toe steekjes in onderbuik, maar ook deze had ik tijdens mijn vorige cyclussen. Lichte hoofdpijn en ochtendmisselijkheid, maar dat hoort waarschijnlijk bij mijn cyclus als ik kijk naar mijn vorige kaartjes.

Veel 'maar', omdat ik toch denk dat het weer niet raak is ;)

Oja, beetje moody merk ik, haha :p

17. WannaBaby82

Een voorzichtige proficiat!!!! Ben benieuwd :)

18. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

Feb 10, 2009
    727
    0
    0
    Guz3 :super spannend! Klinkt goed! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
    Marytje super gefeliciteerd! Hopen op een plakbaby, komt vast goed!
    Cindy29 wanner is je nod? Ook Spannend!

19. Elf12

Elf12 Lid

Oct 14, 2013
    88
    15
    8
    NULL
    NULL
    Sinds dat ik gestopt ben met de pil elke maand klachten na mijn ei, maar dat schijnt dus het ontpillen te zijn. Ik ga dus niet juigen, voordat mijn NOD er is. Ik weet ook niet wat mijn klachten waren voordat ik aan de pil begon, want toen lette ik er ook niet op, ik was nog lekker aan het puberen ;).
    Nu dus misselijk, continu beetje weeïg en steekjes aan de linkerkant bij mijn lies, had ik vorige maand ook.

20. Cindy29

Cindy29 Fanatiek lid

Oct 13, 2013
    1,601
    1,098
    113
    Guz ook vanuit hier al een voorzichtige proficiat!
    Gillian: Vandaag!
    Tot nu toe nog niks maar de dag is nog lang en ik durf niet te testen omdat ik me geen valse hoop wil maken, we wachten dus nog rustig even af.
    Ik heb namelijk wel gewoon krampen zoals iedere maand (wel een heel stuk minder dan normaal). Het enige dat nu heel anders is dat ik mega gespannen en pijnlijke Borsten heb (nooit gehad)

Share This Page