Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannaBaby82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hcg was 1 nu 11 dagen overtijd met allemaal vage klachten die ik niet kan .
    Mijn lijf is een master in voor de gek houden.
    Kan me nu wel volledig concentreren op de verhuizing inpakken schiledere etc etc

2. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    @ Bertine' bedankt voor je eerlijke mening weet zelf ook dat ik moet afwachten en niet teveel op die klachten moet focussen.
    Jij heel veel succes!

3. itsmoi

itsmoi Lid

9 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames..ook ik wil voor mijn eerste kindje gaan en ben hier aan het meelezen..heel leuk en interessant al die ervaringen vind ik...geweldig die moederwens...iedereen van harte gefeliciteerd die net een posi test heeft en de anderen veel suc6 en plezier met zwanger worden!

Ik was laatst een week eerder ongesteld (terwijl ik een zeer regelmatige cyclus heb en nooit eerder ongi ben geweest, wel later) en het was ook minder heftig...heb onregelmatig steekjes links rechts en midden onder in mijn buik die ik niet herken....en ben vaak na het eten misselijk...nu ook weer...iemand had me al aangeraden een testje te wagen..ik heb echt nog nooit getest (we zijn net begonnen) en heb zoiets van ik kan beter mijn volgende nod afwachten? deze verwacht ik niet a.s. weekend maar het weekend erop....vinden jullie mijn symptomen een testje waard of kan ik beter even afwachten? ik lees namelijk dat het lichaam des vrouw ons nogal vaak voor de gek kan houden hihi...Nou dames toy toy toy en ik kijk er naar uit met jullie ervaringen te delen! Liefs van mij

4. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    bertine1984, wat jammer! Stom lichaam soms ook he :) Veel succes met verhuizen!

itsmoi, als ik jou was zou ik wachten met testen. Als ik het goed lees zit je nog veel te ver voor je NOD. Wanneer was je eisprong?

Deze ronde 'gerichter' kunnen klussen ennnn FF heeft mijn eitje eindelijk gevonden.

5. itsmoi

itsmoi Lid

9 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank voor je reactie love2live.... normaal voel ik mij in de vruchtbare week echt stralend ik zie het aan mijn ogen (klinkt gek maar die stralen dan echt) en heb een glanzend gezichtje...maar dit keer voelde deze periode anders...dus ik heb 2 dingen gedacht...of die vroegere menstruatie was een innesteling of mijn cyclus is door de war en heb een ei overslagen ofzo..ik wacht mijn nod wel even af id beter id!

zijn jullie allang bezig dames met zwanger worden?

Bertine 1984 verhuizen lijkt me de ideale afleiding! lekker fris beginnen aan een nieuwe kansen dalijk :)

Nogmaals klus-temperatuur- enz enz ze allemaal!

6. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Jaa, voor de ongeduldigen onder ons zijn het lastige weken :D

7. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dank jullie wel.
    Weet iemand wanneer die klachten weg gaan ?
    Ben inmiddels gisteren ongesteld geworden maar dat is nu al weer bijna over , wat is er met me aan de hand zeg .
    Is duidelijk dat ik niet zwanger ben maar me lichaam zegt wat anders misselijkheid wordt ook erger en temp blijft hoog en dat boeren en het zuur hebben . HELP!!!

8. itsmoi

itsmoi Lid

9 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien even bij de huisarts navragen Bertine? ik zou het niet weten namelijk...je cyclus is ind e war ofzo? ben je net gestopt met de pil of hoe zit het? vervelend dat je ongi bent....voor een innesteling lijkt t me wel te laat 10 dagen over tijd...maar ik zou anders toch even navragen bij de ha ofzo...suc6 ermee!

9. bertine1984

bertine1984 Actief lid

25 nov 2013
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb 4 maanden geleden mk gehad , gelijk 5 dagen hormonen gekregen om zoals me huisarts het noemde me baarmoeder te reseten .
    Daar na weer tussen de 29 en 31 dagen ongi geworden. Dus regelmatig ik kijk het ff week aan wat me lijf nog meer met me in petto heeft . Maar t blijft vaag allemaal

10. itsmoi

itsmoi Lid

9 jul 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kan me er iets bij voorstellen dat je t niet meer weet. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en suc6 met verhuizen ook!

11. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Hi, allemaal! Ik ben nieuw hier(ik zal me straks even voorstellen), dus sorry als het niet goed staat.

29 november was mijn eisprong (denk ik, terugtellend), toen heb ik seks gehad. Theoretisch gezien zou vandaag mijn nod zijn, maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Wel heb ik al sinds vier of vijf dagen na mijn eisprong kramp alsof ik ieder moment ongesteld kan worden, ontzettend pijnlijke maar zachte borsten en rommelende darmen. Geen vocht in mijn vingers en ook geen puistjes, die ik normaal wel heb. Ook ben ik veel moe, ik moet overdag een uurtje slapen. Sinds vandaag loop ik al de hele dag te kokhalsen en gaat mijn koffie er niet meer in. Ik heb af en toe steekjes in de buurt van mijn baarmoeder en lage rugpijn, en met opstaan van de wc (waar ik vaak ben, grote & kleine boodschap) een soort trekkerig gevoel richting mijn heupen.

Is het het waard om er maandag ofzo een testje aan te wagen? Ik durf of kan namelijk bijna niet geloven dat het raak zou zijn, mede omdat het niet helemaal de bedoeling was (kindje zou desalniettemin welkom zijn!), dus wat denken jullie?

12. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Jaaaa, testen. Haha

13. mommywannabe

mommywannabe Actief lid

4 nov 2013
    319
    0
    0
    Antwerpen, België
    ik zou toch ook eens een testje wagen hoor ;)

14. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Ik weet niet of je net met de pil bent gestopt... Het zouden ook ontpillingsverschijnselen kunnen zijn. Maar anders klinkt het wel heel erg verdacht ja ;)

15. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Ohjee, nu word ik toch wel nerveus :p

Nee, ik slik al 3 jaar de pil niet meer. Maandag toch maar even testje scoren dus, spannend!

16. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    ;) Spannend!! Succes met testen, laat je t nog weten?

17. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    En al getest?

18. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Sorry dat ik even kom inbreken, maar wat is je temperatuur mooi love 2live!! Spannend!

19. Djoess

Djoess Bekend lid

14 dec 2013
    560
    382
    63
    Vrouw
    Haarlem
    Nee, nog niet. Ik durf niet zo goed :p ik wacht tot komend weekend, dan weet ik zeker dat ik over tijd ben en me niet gewoon verteld heb of het verkeerd genoteerd heb.

20. Baasje

Baasje Bekend lid

10 dec 2013
    892
    907
    93
    NULL
    NULL
    Inmiddels alweer een tijdje geleden dat ik hier een berichtje gepost heb.
    De symptomen die ik toen beschreef zijn er nog steeds, zijn er ook een paar bijgekomen!
    Gisteren was mijn nod en had ik erge menstruatie krampen, ik had me er al aan overgegeven dat ik ongesteld werd....maar er kwam niks....en nu nog steeds niet.
    Heb nog geen test durven doen, hebben al zo vaak negatief getest.
    Misschien morgen ochtend een poging doen?

Deel Deze Pagina