1dpo: pijn bij klussen, het lijkt alsof de baarmoedermond opgezet is of gedaald is??? heel diep slapen 2 dpo: steekjes in onderbuik en iets daarboven ter hoogte van de navel. vreet bui veel plassen heel diep slapen (zolang heb ik nog nooit geslapen) 3dpo: spierpijn in onderbuik, bij strekken en diep inademen. heel diep slapen oh ja en ik ging net ff mijn cm checken en het was wit korrelig met een witte taaie slijmsliert erin...
@marytje, gefeliciteerd! @guz, voorzichtig gefeliciteerd, hopelijk snel een knaller! Vandaag 6 dpo voor mij, temp is 0, 2 graden gestegen en weer wat herkenbare typische kwaaltjes (nachtzweten e.d). Nog steeds beurs gevoel zijkant borsten, ben benieuwd, normaliter rond deze tijd jeukende/tintelende tepels maar nooit last van mijn borsten. Aaaaaaarg nog 8 nachtjes tempen en slapen en dan nod.
Cindy29 Oh spannend! Al een test in huis? Ik ben echt misselijk sinds 3dagen en vandaag de hele dag door wel. Spannend. Ik test do op mijn nod als er niks komt.
ja toch maar even een test gehaald vandaag, maar ik wacht vandaag toch echt nog af. Heb wel de hele tijd het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat kan natuurlijk ook zijn dat je iets zo ontzettend graag wil dat je het daarom denkt.... blijft spannend dus! Ik vertrouw die krampen niet... dus ga er toch voor de zekerheid vanuit dat ik gewoon ongesteld word. @gillian blijft bij jou ook spannend dus.... dat wachten is het ergste
Hallo allemaal, Ik heb aanstaande maandag mijn NOD, en sinds 2 dagen heb ik echt enorm zere borsten. Vanmorgen waren ze ineens veel groter (kreeg m'n blouse niet meer dicht), en ik had vandaag lekkage (naate plek in beha). Toen ik net ging douchen zag ik dat mijn tepehoven een stuk groter zijn dan gisteren. Is dit al mogelijk 6 dagen voor mijn NOD? Alvast bedankt en succes allemaal!
Ik heb sinds 4 dagen voor mijn nod vreselijk pijnlijke en gespannen Borsten dus denk dat het gewoon mogelijk is. of het iets te betekenen heeft... geen idee Zou eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niks dus we wachten in spanning af!
hoi hoi allemaal, Ik heb maandag ook mijn NOD. Ik heb weinig last van kwalen ik heb alleen een heel kort lontje... Nog nooit eerder last van gehad. We zijn ook nog maar net begonnen.. Ik vind de wacht weken altijd wel heel langzaam voorbij gaan... Vraagje, houden jullie tijdens de wachtweken ook rekening met wat je eet??
Klinkt wel echt als zwangerschapskwaaltjes!!! innesteling vind plaats tussen de 5e en de 7e dag na je eisprong.. Het zou dus wel kunnen.... Spannend!!!!! Ik weet niet of ik wel zo lang zou kunnen wachten met testen...
Ik vind het ook moeilijk om te wachten, maar te vroeg testen is meestal verspild geld. Bij mij vorige zwangerschap was ik al 2 weken overtijd voordat ik het doorhad. Maar nu zijn we echt bezig dus dan ben je er veel meer op gefocused. Hoe bedoel je met opletten wat je eet?
Ik zit nu ook in de wachtweken en merk wel dat ik nu bepaalde dingen niet eet. Rauw melkse kaas, filet, biefstuk... Doe jij dat ook tijdens de wachtweken?
Ik let in de wachtweken op wat ik eet en drink. Straks gaat er iets mis en dan neem ik het mezelf kwalijk dat ik wat verkeerds heb gegeten of gedronken. Als ik dan weer ongesteld word, troost ik mezelf met een biefstukje en een roseetje.
Hihihihi, maar dan laten we het ook met plezier staan Als ik weer ongesteld word dan geniet ik er ook goed van hoor Vind het wel heel spannend. Zwanger proberen te worden zonder hormonen te spuiten. Je lijf voelt echt heel anders.
Eigenlijk eet ik dat sowieso zo goed als nooit, en alcohol drinken ook niet, dus er veranderd weinig voor mij qua eetgedrag
kon niet slapen van de spanning! Toch een test gedaan.... en ik zie wel iets van een heel vaag streepje als ik hem tegen het licht aan hou Is dat normaal of ben ik toch misschien zwanger????????