Misschien moet je eens googelen naar een afbeelding van de bmm, dan weet je een beetje wat je moet voelen. Ik denk dat het wel scheelt of je al kinderen gehad hebt, maar dat weet ik niet zeker, dan is je baarmoeder wat gezakt volgens mij. Ik denk dat niet iedere vrouw het makkelijk kan voelen........
Die test deed ik 5 dagen na nod. Inmiddels ben ik op 13 dagen erna. En mn buik is opgeblazen.. T weekend nog maar eens een test doen voor de zekerheid.
Knock, knock! Ronde 6! Het mocht niet baten in ronde 5. Ik hoop zooooo dag wij eindelijk kunnen klussen op dag van ei of vlak ervoor. Het wilt steeds niet lukken goed te timen
Love 2 live Das ff flink balen weer succes deze ronden weer . Ook de rest natuurlijk en aan de zwangere van harte prachtig kerst cadeau toch X
Ik weet inderdaad dat het kan, maar tot op heden hebben wij nog niet kunnen klussen op dag van ei. Ik hoop dat het deze maand lukt!
Hoi! Even een vraagje.. Ik zit nu 3/4 dagen na m'n eisprong, en heb echt al de hele dag een metaalsmaak? In m'n mond? Herken dit niet en heb hier nog nooit last van gehad.... Heeft iemand hier misschien ervaring mee? Zou dit een symptoom kunnen zijn?
Normaal ben ik elke maand rond de 20e 9ngsteld in november en december ben ik het helenmaal niet geweest nu nog steeds niet... Zwangschaptesten zijn negatief maar ok 1 bloedprikken wat ik gedaan heb was ook negatief .. Heb wel last van misselijkheid 2x gespuugd onderanderen. Ligtjes steken in onderbuik en erg moe wat nu??? Help ik weet het niet meer
He meiden even een vraagje, ik ben laatste dagen vlagen heel misselijk en duizelig. Veel witvloed en lust geen koffie op (normaal ben ik er verzot op) Zijndit goede tekenen? het verschilt wel eens mijn NOD soms was ik 25 dagen en soms 28 dagen. Nu is 25 dagen voorbij en nog geen ongi dus wil even wachten. Wat denken jullie?
Hier ook veel last van witvloed, vandaag lijkt het minder te zijn. Ik had op 30/12 IUI inseminatie dus kan van innesteling zijn?? Vanavond spuit ik nog eens Pregnyl. Ook ben ik heel vaak duizelig als ik recht ga staan.
Hallo ladies! Ik moet over een week ongi worden en heb tot nu toe de volgende klachten (de meeste heb ik normaal niet voor zover ik weet): -heel erg opgeblazen gevoel -lage rugpijn die doortrekt naar mn stuitje -veel witte/creme achtige afscheiding (sorry) -zwaar gevoel in onderbuik met regelmatig steekjes, vooral bij schaambot -het minder snel koud hebben, terwijl ik echt een koukleum ben -vooral 's avonds een trekkerig gevoel bij mn liezen die doortrekt naar mn been -een aantal keer een verstopte neus bij het wakker worden 'sochtends maar ben niet verkouden Ik weet dat je lichaam je goed voor de gek kan houden (heb ervaring haha) maar wat denken jullie??? ik weet t niet meer.