Love2live, vandaag NOD en temp nog 37! Maar zondag een negatieve test en gister migraine... Kortom ik verwacht wel ongesteld te worden. Lief dat je me in de gaten houd! Doe ik bij jou ook haha!
Vandaag 4 DPO en sinds begin van de middag last van pijnscheuten in mijn onderrug, vooral links. Iemand bekend met deze klachten rond 4 DPO? @MiekeH, ik zie dat je inmiddels in een nieuwe ronde zit. Jammer! Je hebt wel een mooie regelmatige cyclus Succes deze maand!
Hoi, Wat denken jullie? Vorige week donderdag mn eisprong gehad. Vandaag een beetje bloed verlies. Kan dit een innestelingsbloeding zijn? Ik voel me al een hele week heel raar in de buik. Soort van blaasontsteking of zenuwachtig gevoel. Kan het niet beschrijven....... Zal het raak zijn?
Heb afgelopen maandag veel last gehad van brandende ogen (dinsdag ook wel, maar niet zo erg als maandag), moe, hoofdpijn, steek bij schaambot, winderigheid. Gisteren hoofdpijn, rommelende darmen. Vandaag rommelende darmen en het "rommelt" ook wat in mijn onderbuik. Daarnaast vind ik ook mijn urine erg sterk/anders ruiken. Normaal heb ik nooit last van hoofdpijn, darmen zijn weleens wat van streek, maar nooit dagenlang en het voelt ook anders dan anders allemaal. Maar ik weet het niet. Zouden dit eerste tekenen kunnen zijn? (ben bang dat ik het wil denken, maar er zijn toch best veel dingen anders dan anders)
Dag 18 na mijn vorige menstruatie. Ik weet nog niet goed wat mijn volledige cyclus is, maar als ik uitga van 28 dagen, is 18 januari mijn NOD.
Hoi Dames, Ik ben net nieuw hier en heb ook "vreemde" symptomen.. Ik heb zaterdag mijn NOD en ook geklust op en rond de eisprong. Dit is pas mijn eerste ronde dus ik weet niet goed wat ik moet voelen. Mijn symptomen zijn de volgende: een misselijk gevoel de hele dag met vlagen (niet zo misselijk dat ik over moet geven) branderige ogen vieze smaak in mijn mond opgezette buik ongesteldheidskrampen en steken in mijn rechterzij en trekt naar de lies pijn in mijn rechter bovenbeen hoofdpijn drukkend gevoel op mijn keel kleine adertjes op mijn borsten en puistjes tussen de borsten sterk ruikende urine Het is best een hele lijst als ik het opsom... Ik ben NIET moe en heb ook GEEN zere borsten maar dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad! Herkent iemand zich hierin? ik heb het idee dat ik mezelf het inbeeld omdat je natuurlijk ook veel leest op forums maar toch wel ik het echt. heb vanochtend een test gedaan maar die was negatief, zit ook nog 3 dagen voor mijn NOD.
Hello! Ben ook nieuw hier. Vandaag wat lekkage en vanmorgen bloedend tandvlees, wat ik nooit heb. Beide niet overigens. Lekkage was zo dun, liep gewoon langs mijn been... raar! Toen ik ging Googlen kwam ik erachter dat het zwangerschapverschijnselen kunnen zijn, dus aangemeld. Gevolg; ik kan nergens anders meer aan denken! Verder overigens geen symptomen. Wel 2 a 3 stoelgang maar dat wijd ik aan de koffie 😁
Hoi! Ook wij bezig met ronde 1, maandag eisprong gehad welke duidelijk te voelen was. Wat gaat een week dan langzaam he...22 jan kunnen we pas gaan testen. Voel mij opzich goed, wat vermoeider dan normaal, darmen zijn erg aan de gang (veel lucht, sorry voor de details) en een wat trekkend gevoel in mijn onderbuik. Misschien zijn het allemaal dingen die ik normaal ook heb maar het valt mij nu op Blijf jullie volgen en meldt mij weer als ik kan gaan testen of nieuwe symptomen heb. Duurt langgg
Duurt lang en spannend is het hè! Ik voel verder weinig los van de dingen die ik gisteren zei, maar ja.. Zegt misschien ook nog niks? Sommige vrouwen voelen weken niks. Eisprong voel ik ook niet volgens mij. Wel wat steek laatst tijdens de sex rechts onder? Nog een week wachten dus.... Ik denk ook 'zal wel niet gelukt zijn', want was is nou de kans dat het de eerste 'keer' gelijk lukt!
Voel ook van alles, vreselijk! Puur omdat je dat nu extra onzeker maakt en je gaat hopen op dingen. Maar ik heb momenteel wel degelijk last van een hoop 'vage' dingen. Vandaag ook weer een constant raar gevoel in mijn buik, ook tussendoor 'kramp' en die plopjes waar je meerdere over hoort. Mijn ogen prikken en branden echt mijn hoofd uit. Ik slaap al nachten slecht, terwijl ik normaal mijn kussen maar hoef te raken en ik slaap. Mijn stoelgang is onwijs goed, terwijl ik normaal niet vaak kan. Ook veel lucht in m'n darmen (borrelende darmen). Veel hoofdpijn (anders ook nooit) en soms licht gevoel. Mijn tandvlees is kapot sinds maandag (normaal ook nooit). En ook typisch: drang om gezond te eten. Ik mag pas de 14e testen op z'n vroegst, dus nog even afwachten..
Dat zijn wel een hoop dingen toch.. Maar het is lastig hoor. Bij alles wat je voelt ga je nadenken. Ik heb nu ook hoofdpijn maar ja dat heb ik wel vaker. Branderige ogen had ik van de week en nu weer en ben ook moe.. Maar ach dat heb je wel eens. Verder voel ik mij gewoon mijn normale zelf 😊
Vraagje wie heeft er ook weleens geen pijn in de borsten gehad na ei. En die het normaal dus wel altijd hebben. Ik heb normaal, reeds sinds mijn puberteit, vrijwel altijd pijn in m'n borsten net voor/rond m'n ei zelfs tijdens de pil. Het laatste jaar sinds m'n laatste pil heb ik iedere cyclus pijn in m'n borsten dit duurt tot aan m'n menstruatie. Nu heb ik dinsdag/woensdag m'n ei gehad en totaal geen pijn. Is dit toevallig of een teken? Vind het tamelijk vroeg om een syptoom te hebben.
Ik! Maar helaas was het geen symptoom... Dit was niet de eerste keer hoor, 9 vd 10 keer doen ze heel erg zeer vanaf de eisprong tot aan de menstruatie.
6 DPO: aan linkerkant steken in onderrug. Steken in schaambot en onderbuik, ook vooral links. Af en toe steken in mijn liezen. Borsten/ tepels pijnloos en sinds 4 DPO heeel weinig afscheiding. Zowel mijn afscheiding als temperatuurcurve verschillen wel met mijn vorige cyclussen. Who knows..
@ love2live grappig dat jij dat ook hebt weinig afscheiding.. de meeste mensen schrijven dat ze juist meer afscheiding krijgen maar ik heb het hetzelfde als jou. terwijl ik daar normaal best wel last van heb.. vreemd??? Ik heb een zere rug sinds vandaag, nog steeds een opgeblazen buik, urine ruikt sterker, zweet meer als normaal (ruikt ineens), mijn ogen branden, hoofdpijn, snel weer een hongergevoel en soms twijfel ik of het hongergevoel is of misselijkheid..
Dit klinkt allemaal echt zo herkenbaar... En dan nog een hoop meer. Vroeg me af of mijn buik altijd zo enorm is, maar juist nu ben ik wat afgevallen en zou 'ie platter moeten zijn, maar het is net een ballon.. echt opgeblazen. Momenteel ook weer een loeiheet hoofd (zo voelt het voor mezelf), maar VL gaf gister aan dat ik niet heet voel, wel een rood hoofd ook. Wat is dat wachten slopend.. Voor jou helemaal spannend, nog 1 dag voor je NOD!