hmm toch vreemd, ik heb dit nooit eerder gehad. ook was mn afscheiding helemaal weg na mn ei, dat is nu weer op gang, maar dan witte dikke draden... (sorry hihi ) wanneer is je nod mandy3?
Hahaa details mogen hier! Normaal 13 februari, als m'n cyclus weer zo lang zou zijn. Maar als ik nu m'n innesteling heb gehad zou die er eerder moeten zijn. Na het weekend ga ik testen.. En jij zwaluw? Volgende week NOD begrijp ik uit je eerdere bericht? Ook je eerste zwangerschap?
Ik meld me hier ook even. Ben nu 4 dagen over tijd. Geen ongi klachten. Heb wel 2 week geleden gedroomd dat ik zwanger zou zijn, terwijl ik in de afgelopen 3,5 jaar nog geen enkele keer zo'n droom heb gehad. Ook heb ik sinds vandaag licht gerommel in mn onderbuik. Verder voel ik ook helemaal niks. Geen pijn in mijn borsten of gevoelige tepels of wat dan ook. Ik heb ook geen innestellings bloeding gehad. Ik ben van plan om nog niet te gaan testen ivm de vele teleurstellingen van de afgelopen jaren. Is er misschien toch nog een kans dat ik zwanger ben? En wat hebben jullie gevoeld in de echte begin weken van een zwangerschap?
Chntl, ik zou lekker een test doen hoor.. Ik snap dat je het niet wilt vanwege de teleurstellingen, maar nu zit je in een onzekerheid !!
Ik kom ook ff in dit topic als jullie het goed vinden! Ik had 24/25 jan. mijn ei dat weet ik zeker doordat ik getest heb Ook ik heb rare symptomen. In mijn onderbuik ter hoogte baarmoeder een drukkend gevoel met een soort van krampjes/kriebeltje. Ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Volgende week vrijdag zou ik ongi moeten worden en ook nog is naar de gyn gewoon om te praten over van alles betreffende mijn baarmoeder mond waar ik een operatie heb gehad. Ik hoop echt dat ik zwanger ben! Vanaf wanneer zouden jullie gaan testen?
Ja ik ga ervan uit dat ik 4 februari mn NOD heb.. Laatste maanden steeds een cyclus van 30 dagen, maar dan was mn menstruatie ook ongeveer 6 dagen en nu maar 3.... Nouja, we wachten af, hoe moeilijk het ook is Heb wel echt ontzettend pijnlijke borsten, echt nog nooit eerder gehad! Heel veel succes iedereen, op vele zwangeren in 2014!
Ik zit nu 8 dagen voor mijn nod. Gisteren het gevoel dat er met een vrachtwagen tussen mijn benen was gereden, zo'n beurs gevoel. Ook wat steken aan beide kanten in de lies. En buikpijn... Wie o wie herkent zich hier ook in?
Ik heb wazige klachten zie mijn berichtje iets eerder op deze pagina. Ben misselijk veel hoofdpijn en regelmatig bloedneuzen Dit is mijn eerste ronde dus ga nergens vanuit maar bij mijn 1ste kindje telde ik ook meteen aan dus hopelijk gaat het nu ook weer snel. Vanaf wanneer ga jij testen en met welke test? Vind het wel leuk om met iemand te kletsen die in de zelfde cyclus zit!
Spannend he?! Ik ga proberen om te wachten tot volgende week zaterdag. Vrijdgags is mijn nod. Maar als ik mij ik kan houden wacht ik even, hihihi. Ik ook, ben elke x weer onzeker, zou het wat zijn, voel ik wat anders... Ik test denk ik met een test van de Action, deze zijn spotgoedkoop. Heb er ook de ovulatietesten van gebruikt. Meen de zwangerschapstesten iets van 1,50 ofzo. De ovutesten waren 2,50 voor 5 stuks en werkten prima. Maar die ovutesten hoop ik niet meer nodig te hebben. Waar ga jij mee testen en wanneer???
Ik zou vanaf maandag mogen testen met die van sensitest. Ik weet niet of ik dat doe maar of ik kan wachten tot vrijdag dat weet ik niet hahahaa moet zowiezo naar de gyn en die zou het wel fijn vinden als ik een test zou gedaan hebben. Dus volgende week donderdag of vrijdag doe ik zeker nog een test. Ik heb verschillende liggen die allemaal vanaf 4 dagen voor nod mogen. Ik ben wel ff misselijk nu zeg heb net een eierkoek op en die is niet goed gevallen maar het zal wel heersen want mijn dochter heeft vanacht ook voor een goeie moeten overgeven. Ik hoop het zo niet normaal! Oja ik vind die van k2v5 erg fijn
Ik wacht nog maar wel even. Wie weet komt dit weekend mijn ongi of volgende week. Ga er niet van uit want ik voel het altijd aankomen. Maar ik voel me ook niet zwanger.... ra ra ra wat zal het zijn...
Ik meld me ook hier! Gefeliciteerd voor alle zwangeren en succes voor alle niet zwangeren! Paar maanden geleden ook hier geweest met allerlei symptomen, ik was er van overtuigd dat ik zwanger was. Uiteindelijk 8 dagen overtijd ongesteld geworden, maar wel veel heftiger dan anders, dus ik vermoed nog steeds dat het toen iets geweest is. Ik heb een cyclus van 6 weken, dus moet zowiezo lang wachten, maar vorige maand niets gedaan rond de eisprong, dus kon niet zwanger zijn, ook extra goed de symptomen in de gaten gehouden om het te vergelijken met andere maanden. Nu afgelopen zondag of maandag eisprong gehad, en sinds dat moment voel ik weer dingen. Niet zo heftig als een paar maanden geleden, maar wel soortgelijke symptomen, steekjes in mn onderbuik, vaker naar het toilet, afscheiding, sinds vandaag wat lage rugpijn etc. En dan neem je je zo voor om niet te veel te hopen of er te veel mee bezig te zijn, en dat doe je toch he NOD is 10 februari, dus nog even geduld!
ben ik weer. vanavond op aandringen van vriendlief een test gedaan. en ja hoor, na 2 minuten verscheen een heel licht streepje..... ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken en ben er best wel door van slag!! we waren nog helemaal niet bewust bezig voor een kindje en dan ineens dit! kan ik een test vertrouwen al is het 4 dagen voor nod?
ze zeggen vaak dat je al 4 dagen voor je nod kan testen dus ik ga er vanuit dat het zo is. Kun je een foto plaatsen van je test??
dag Meiden! Heb even een vraagje! Buiten buikkrampjes en steekjes in buik en borst heb ik sinds gisteren last statisch haar! Had ook vandaag op het werk (klerenwinkel) aan de kassa (touchscreen) plots een 'schokje'. Wat ik normaal nooit heb.... Zou dit ook een een van de symptomen kunnen zijn of beeld ik mij maar iets in??? Oja, nod is 4 feb! spannennd!!!
Ik ben bang voor je dat dit voornamelijk met het weer te maken heeft. Het heeft vannacht voor het eerst namelijk echt goed gevroren. Ik weet niet of je vandaag toevallig ook iets van fleece aan had, of iemand in de buurt hebt gehad met fleece? Dit heeft namelijk een flink statisch effect.
oh oke, dat zal het wel zijn waarschijnlijk :-D bij het minste dat ik heb denk ik van "zou het kunnen...?" we wachten dan nog maar een beetje af hihi
Ja hoor! Ik zou 29 jan. Mijn nod hebben. 25 jan met middag urine lichte streep en dag later knaller van een streep! Dus ja je kan al positief testen beste is morgen ochtend weer even
Hier dus een foto. De bovenste is van gister avond. De andere van net, erg licht he... Ik geloof het zelf eigenlijk totaal niet, moet bevestiging krijgen denk ik!