Ja heb ik ook! Heb ook nu gewoon iets kleins mee om te eten als ik de deur uit ga. Heb ook weinig trek maar wel honger Wat je lichaam nu toch al allemaal mee maakt. En inderdaad koud, slaap snachts met een kruik doe ik normaal nooit, had vlak voor me NOD juist uit het niets ineens bloed heet..
Hoi Joyce2013, Ik heb een vaste cyclus en naar mijn gevoel heb ik wel een eisprong gehad. Ik heb ook vandaag weer last van ochtend misselijkheid. Heb erg veel trek in peren. Als ik maandag weer een negatieve test heb en nog geen menstruatie heb gehad, ga ik voor advies naar mijn huisarts. Liefs
Nou wij wachten hier ook tot we mogen testen...ik voel vrij weinig, beetje borrelig in mijn buik maar dat is vast het buikgriepje wat rond gaat... Vanavond heel emo, huilen en paniekerig...dit is wel nieuw voor mij omdat ik totaal niet wist waarom ik verdriet had....symptoom? Of gewoon hormonen??
Dat klinkt bekend.....al een dag of 3 heb ik het ijskoud, vooral 's avonds. Ik kan niet warm worden (en heb een hempje, een shirt met lange mouwen, een trui en een vest aan) en zit nog te rillen van de kou. Ik dacht nog: ik wordt toch niet ziek? Maar ik voel me echt niet grieperig of zo, alleen maar koud.
barstende hoofdpijn gespannen buik steken in mijn onderbuik trekkende been 2 keer duizelig geweest net voordat ik slaap last van maagzuur (nooit in mijn leven last van gehad) Onderrug pijn (als ik plat lig) n wederom erg veel vloeien Rommelende darmen en van die kleine plofjes erge buikpijn..alsof k erg nodig naar de wc moet...maar eenmaal op de wc hoef ik weer niet (sorry voor de detaills) in de ochtend had ik 2 kleine stipjes bloed in mijn onderbroek (het waren net potlood puntjes) tijdens het afvegen niks gezien...en ook geen wondje of dergelijke die iets kan verklaren ag dames enkele van mijn symptomen... wellicht dat het jullie wel bekend voor komt ...Ik moet nog 11 dagen wachten om te testen namelijk
Voor NOD: -erg moe -gespannen borsten -Niet fit voelen -opgezette buik - 9 DPO al lichte positieve test Na NOD. - met vlagen misselijk - vaak plassen - obstipatie -rommelende darmen - snel moe -veel afscheiding - meer honger
Vandaag weer getest. Weer negatief. Ondertussen 1 week overtijd. Met vlagen misselijk, Trek in peren, Vermoeid, Steken in mijn onderbuik rechts en links, Opgeblazen gevoel, Witte en soms geel kleurige afscheiding. Ik word er niet goed van. Zit te denken om aankomende week huisarts te bellen voor bloedonderzoek.
Ik heb maagzuur,pijnlijke borsten,jeukende tepels,steken in mijn onderbuik,opgezete buik.Vandaag is mijn nod,had gisteren gestest,was negatief.Nu durf ik niet te testen. Denken jullie dat er nog een kans is dat ik positief test?
Constant kramp in m'n benen. En de kou heb ik ingeruild voor veel te warm. Haha leuk joh zwanger zijn
Ik heb vrijdag mn eisprong gehad.. Gister verloor ik rood bloedverlies en dat is nu gestopt. Af en toe een bruine veeg met afvegen. Heb me laten vertellen dat dat ovulatie bloed zou kunnen zijn. Begin wel steeds meer pijn in mn borsten te krijgen, meer dan gisteren. Ook krijg ik meer last van mn onderrug. Heb honger, maar totaal geen trek in eten.. Meerdere meiden die hier last van hebben? En wat zou t kunnen zijn?
Ja ik echt honger alsof ik hele dag niks heb gegeten, maar echt geen zin om te eten. Voor de koelkast staan en nergens trek in hebben
2 DPO vandaag. Volgens FF ei op zondag gehad. Zelf denk ik zaterdagavond, maar goed. En weer zo goed als droog.. Gisteren en vandaag wel steken in mijn rechter lies en gevoelige tepels. Voel ook steekjes in mijn onderbuik, maar door mijn prikkelbare darm syndroom kan het ook dat zijn.
Enkele daagjes verder en de symptomen worden een beetje erger vloei nog regelmatig (bijna dagelijks en zelfs meerdere malen...) lage rug pijn (dit wordt echt erger) en mijn buik is opgezet... misschien is het toch de ongesteldheid die eraankomt? iemand enig idee? het is 9 NOD voor mij
4 dagen voor nod, nog niet getest : - al heel de week steekjes en krampjes in mn buik en eierstokken - paar dagen een soort brok in mn keel - rommelende darmen en winderigheid :-$
nee witte vloed en vandaag in de ochtend tijdens het afvegen een bruin/rode veeg en in de middag weer witte vloed kan iemand dat plaatsen? Of iemand hetzelfde gehad en wel/niet zwanger bleek te zijn?