Heel bijzonder!!! Ik heb nu al 3 dagen een heel zenuwachtig gevoel..alsof er iets heel spannends gaat gebeuren...alleen staat dat niet te gebeuren....mag al testen maar ik wacht een weekje...als ik niet ongesteld word natuurlijk
ik heb tijdens mijn vorige cyclus ook tussen mijn ovulatie en nod veel witte vloed gehad. Dit was voor mij nieuw, maar ben niet zwanger. Op dit moment zit ik rond mijn ovulatie. Ben benieuwd...
9 DPO vandaag. Mijn temperatuur steeg gisteren naar mijn hoogst gemeten waarde en vandaag daalde hij weer 0,2 graden. Gisteren (en vanmorgen) voelde ik af en toe wat kloppingen onder mijn rechter oksel. Ook mijn afscheiding was gisteren zelfs iets waterig en ik stond op met bonkende hoofdpijn. Tot nu toe niet zoveel bijzonders, behalve de waterige/ plakkerige afscheiding. Niet super veel, maar aanwezig.
Het is gewoon weer niet raak. Begin ineens te twijfelen aan mijn lichaam "Geen bloed geeft moed", maar ik herken de signalen van mijn lichaam inmiddels. Wat een rot Valentijn
O wat balen als je twijfels hebt kan je je dokter bellen. Soms helpen ze de stress weg te nemen door de juiste dingen te zeggen of te onderzoeken...?
Het is altijd zwaar *piep* als je tegen je ongi aan zit, maar eenmaal in een nieuwe ronde gaan VL en ik er weer 100% voor. Ik houd de moed erin. Veel vrouwen raken zwanger in het tweede halfjaar
Heej dames, Ik klets hier ook even mee.. Ik heb 7-2 mijn eerste iui gehad en zit nu op cyclusdag 25. Heb sinds gisteren hoofdpijn, erg moe ( maar ben ook op stap geweest zaterdagavond), ontzettend pijnlijke borsten (meer dan normaal na ovulatie), buikpijn, soms steekjes en soms niks, verder ja, veel naar de wc, maar ja ik drink ook veel water. Is echt moeilijk hoor. Nog ff wachten... Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen, maar zodra mijn temp vrijdag nog hoog is ga ik testen hoor. Hoe is het met iedereen hier?
Spannend Kristel!! Ik zit ook op het wachtbankje en wordt er weer helemaal geshuffeld van. Ik wil me niet zo zwanger/niet zwanger voelen... Gisteren had ik een "zwanger" dag. temp 37.5, steken in mijn buik, pijnlijke borsten, en zo nog wel paar kwaaltjes... Vandaag heb ik een "niet zwanger" dag. temp gedaald naar 37.1 (normaal 36.7 geloof ik) borsten zijn nog wel wat gevoelig, maar niet pijnlijk... Enige waar ik vandaag wat moe van wordt is het moe zijn en het lamlendig voelen. Gewoon geen energie om ook maar iets te doen. Zaterdag mag ik testen en vind nu al dat deze week veel te lang duurt Love2Live, wat goed en knap van je dat je zo positief blijft.
Donderdag is mijn, hopelijk, NOD Heb al wel enkele symtomen dus wel spannend. Heb steken in de buurt van vagina en buikpijn in onderbuik (hebik nooit voor menstruatie) Enorm rommelende darmen Misselijk/beroerd maar als ik eet word het juist minder Hoofdpijn af en toe
Helaas, ongesteld.... Volgende week vrijdag gaan we weer door met IUI nr 2.... Al die verschijnselen zullen wel van de pregnyl komen?
Kristel30, jammer meis! Op naar de maand met een positieve test 25jarige, morgen je NOD! Spannend hoor!
Werd gek van alle kwaaltjes, dus toch maar weer (te)vroeg getest. Heb een tuurstreepje die zo licht is dat hij zich niet laat fotograferen... Durf nog niet van iets positiefs uit te gaan. Morgen ochtend met ochtendurine opnieuw testen...
Nog steeds alleen een tuur-streepje... Maar manlief geeft wel aan dat hij hem ook ziet. Morgen officieel mijn nod (staat op me banner een dag later) en dan nog maar weer testen. En net zo lang tot ik hem wel fatsoenlijk op de foto kan zetten Durf zelf nog niet overtuigt te zijn...
en we wachten nog maar een dagje af... ik wil zelf graag een andere test proberen omdat ik deze niet duidelijk genoeg vind... maar manlief vind dat zonde van het geld en zegt we wachten gewoon nog even een paar dagen... owwww zoo frustrerend...