Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannaBaby82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Ik heb precies t zelfde aks jij vlindertje,,,,, inmiddels al getest?

2. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

OW zie nu pas je andere reacties vlindertje, misschien geeft een clearblue zwangerschapstest meer duidelijkheid! Succes....

3. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik zou wel willen alleen manlief vind het niet nodig. Morgen en overmorgen nog een keer testen. Als het streepje iets duidelijker is dan maak ik morgen wel even een foto. Krijg hem er nu niet mooi op omdat mijn fototoestel niet dichtbij genoeg wil scherpstellen.

Overigens kwa "kwaaltjes" wordt gek van de aandacht van de katten... heb pijnlijke borsten (tepels) en heb het zeer snel koud. Ook lijk ik te kunnen blijven eten.

In ieder geval nog niet ongesteld ;)

4. Nurse89

Nurse89 Niet meer actief

Gelukkig!! Geen bloed, geeft moed :) ik voel me nu helemaal niet zwanger, dus ik vermoed dat t gewoon gaat komen. Maar ik vind t zo vreemd, want na de "mogelijke bevruchting" had ik allerlei klachten. Pijn aan borsten (heb ik nog nooig gehad) met vlagen misselijk, hoofdpijn, pijn in lies....nu alleen extreem vermoeid en meer witte afscheiding... succes in ieder geval!!

5. Prinsesje29

17 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #765 Prinsesje29, 23 feb 2014
    Laatst bewerkt: 23 feb 2014
    Hoi, hoi,

Ik lees gezellig even mee. Wij zitten pas in ronde 1, en wordt nu al gek van mezelf. Ik kan pas 5 mrt testen.. Maar heb al de hele week vlagen misselijk, beetje pijn in onderbuik en net wakker geworden door de misselijkheid/opgeblazen gevoel... Heb geen gevoelige borsten... Zit elke dag te voelen omdat ik bij jullie lees dat dat vaak wel een symptoom is.

Ik hoooop natuurlijk zooo dat het raak is. 😍 Maar weet ook wel dat dat waarschijnlijk te mooi is om waar te zijn. Heb ook 15 jaar aan de pil gezeten. Nou hoop voor jullie ook dat de test positief mag zijn! En ik ga maar proberen geduld te hebben tot 5 mrt hahahha.

Hou jullie op de hoogte...

6. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Inmiddels donkerdere lijntjes Vlindertje81?

Prinsesje29, genoeg dames die de eerste ronde al zwanger raken hoor :)

7. Prinsesje29

17 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    #767 Prinsesje29, 24 feb 2014
    Laatst bewerkt: 24 feb 2014

Ja hoop het zo! Heb nog meer vage klachten erbij gekregen, wordt ook elke ochtend misselijk wakker, maar dat verdwijnt na een uurtje ofzo ook zo weer... Maar ik mag van mezelf niet zo hopen, des te teleurgesteld ben ik dan volgende week (pas 5 maart nod). Heb wel een paar goedkope testjes gekocht, voor als ik mezelf niet kan inhouden tot 5 mrt hahahahha. Goed bezig hè met niet hopen hahahah. Not.....

8. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Rustig aan begint het lijntje wat donkerder te worden, maar nog geen echte knaller... Ga nu donderdagochtend weer testen voordat we naar de ha. gaan. Even overleg plegen ivm medicatiegebruik en wil weten welke verloskundigen hij aanraad ;)

Ik durf ondertussen toch wel beetje te zeggen dat ik zwanger ben... maar nog niet overtuigd hoor ;)

Overigens ter info... ik ben zo'n mazzelaar. Achteraf was dit de eerste ronde. Toen we begonnen was het al 3 dagen na mijn vorige ei ;)

En wat zere borsten betreft... ik hoef niet eens te voelen of mijn borsten pijn doen... Alleen als me vent er naar wijst wordt ik al gepikeerd haha :)

9. Prinsesje29

17 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat super! Heel voorzichtig gefeliciteerd!

10. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    hoi allemaal, ik ben nieuw hier.
    ik heb 5 februari spiraaltje eruit laten halen (heeft er overigens maar maand of 3 erin gezeten) en willen voor de 2e gaan.

ik heb 2 dagen na het verwijderen 2 dagen flink bloed verlies gehad en een week later weer 2 dagen maar dat was maar klein beetje.

nu werd ik vanmorgen onwijs misselijk wakker en zere buik en onderrug. pijn in buik en rug is nu weg alleen blijf misselijk.

kan nu toch al niet zwanger zijn??

bij de eerste duurde het trouwens 4 maanden

11. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Met heel veel mazzel zou het kunnen, maar dit zou ook een rondheersend griepje kunnen zijn of het ontspiralen...

Enige zekerheid is testen.

12. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ziek voel ik me verder totaal niet. js ontspiralen zou kunnen, geen ervaring mee was eerste spiraaltje.

vind het wel erg spannend haha. zouden eigenlijk pas april beginnen maar hadden zoiets van eerste maanden lukt het toch niet...zou wel verrassing zijn mocht het wel gelijk raak zijn. vraag me af vanaf wanneer ik dan zou kunnen testen.

weet totaal niet hoe cyclus nu loopt

13. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Ik ga je gewoon feliciteren hoor! :D

14. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    nou dat moet wel raak zijn vlindertje! gefeliciteerd!

15. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Voor wie Davitamon Compleet Mama + Visolie (60 stuks) gebruikt: bij Bol.com zijn ze nu €9,99 :)

Scheelt toch wat!

Verzending is v.a. €20,00 gratis ;)

16. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    nou helaas... ik was dus daadwerkelijk wel zwanger, maar het is gisteren een vmk geworden...
    ga dus gezellig weer met jullie mee het wachtbankje op eerdaags...

17. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    balen vlindertje! duimen voor volgende maand!

18. Kristel30

Kristel30 Actief lid

7 jan 2014
    270
    2
    18
    Vrouw
    Kraamverzorgende en coach
    Landgraaf
    Balen, echt vervelend iedere keer he? Je voelt van alles, ik ga vrijdag eens bij de gynaecoloog navragen of het door de hormonen komt dat je zo veel klachten krijgt voordat je ongesteld wordt... Succes in ieder geval weer!

19. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Oh neee, wat rot Vlindertje81 :(

20. mamapraat

mamapraat Nieuw lid

27 feb 2014
    1
    0
    0
    Ik heb 5 week geleden een miskraam gehad en sinds vorige week weer de bekende misselijkheid. Ook zijn mijn borsten pijnlijk en is mijn eetlust weg.
    We hebben pas sinds twee week weer sex.

Ik durf er niet op te vertrouwen en denk dat het tussen mijn oren zit. Ik heb sinds mijn miskraam nog geen menstruatie gehad.

Deel Deze Pagina