Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannaBaby82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    je hoort wel vaker dat mensen direct na een miskraam opnieuw zwanger zijn. Heb je na je miskraam getest of je hcg al volledig uit je lichaam was?

2. dnc

dnc Actief lid

16 feb 2014
    323
    0
    0
    Hallo, ff vraagje zit nu 2 of 4 dagen voor me nod.. En krijg nu elke keer een gevoel in bij me schaamlippen...

Herkent iemand dit

3. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Veel mensen zegen dat je geen sympthomen kan hebben maar ik heb maandag mijn ei gehad volgens temp. Daar naast sinds dinsdag menstruatie krampjes in onderbuik wat ik nog steeds heb echt raar had dit vorige maand niet na mijn eisprong. En daar naast heb ik het gevoel dat het raak is deze maand maar kan dit ook allemaal indenken

4. evelienh1986

27 feb 2014
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in ronde twee en over vier dagen is mijn NOD. Vandaag belde ik bijna de brandweer op het werk maar bleek de worst op iemands brood te zijn. Wie weet is dat een teken.

5. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    @mamapraat, ik hoop dat het weer raak is! Zou zomaar kunnen :)

@Maantje93, ik heb een paar keer voorbij zien komen dat meiden al best snel na ei zwangerschapssymptomen hebben, dus wie weet!

@evelienh1986, haha, dat is extreem! :p

6. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    @ maantje 93
    Dat heb ik nu ook. Als het goed is heb ik eergisteren mijn ei gehad. En heb sinds gisteren krampjes in mijn onderbuik. Het is meer een weeeig vervelend gevoel.
    Whaaa.. volgende ronde, volgende onzekerheid ;). Heb zo'n hekel aan die laatste 2 weken.. :)

7. Maantje93

haha ja erg he! ik ben ook echt Zo een deus die zo min mogelijk op dingen wil letten.

de krampjes zijn savonds en echt een heel raar gevoel inderdaat ook nog nooit na mijn ei gehad zeg maar hihihi... en nu vanochtend 4 dpo had ik zoo en vatsige smaak in me mond nog altijd veel witte vloed. echt vaag hihihi laat het maar gauw 10 dpo zijn!

8. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Mag ik mee kletsen??
    Ben er weer veel te veel mee bezig merk ik, maar heb een saaie dag vandaag, bleegh

Ben sinds eergister lichtelijk misselijk, maar dan vooral in de avond. Vandaag wat meer en krampjes en steekjes in mijn onderbuik.
    Zit nu op 10 DPO, nog 4 dagen wachten officieel voordat ik mag testen. Maar of ik dat volhoud.......;)

9. Maantje93

hihi geloof ik ik heb me eigen belooft 10 dpo pas te testen als er een innestelings dip kom in mijn temp anders niet hihi

10. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Gisteren een knal ovutest en vermoedelijk vandaag of morgen mijn ei! Gaat er weer om spannen hoor!

11. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    3 DPO

Wat een rust in mijn buik! Zelfs rond en tijdens eisprong voor het eerst geen krampje gevoeld! Is dat herkenbaar voor jullie?

Ook geen gevoelige tepels of rugpijn. Ik merk alleen weer dat ik erg vaak moet plassen.

12. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    11 DPO, kleine stijging in temperatuur, dus dacht toch even een testje wagen. Negatief getest. Niet leuk :x Zijn er meer dames die binnenkort kunnen testen?

13. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Vandaag alleen eitest gedaan. Dikke positieve test.

Hoop voor jou dat je gewoon te vroeg was...

14. Helpp

Helpp Nieuw lid

15 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen! Sorry dat ik er ineens tussen kom maar ik zit echt met een vraag. Op 8 maart de zaterdagnacht op zondag heb ik onveilig seks gehad met iemand die nog niet officieel m'n vriend is. Hij was klaargekomen in mij en bleef ook nog anderhalf minuut erna in mij liggen voordat hij eruit ging. Nu weet ik niet of ik vruchtbaar was, omdat ik niet meer wist de hoeveelste van februari ik ongesteld was(ik vermoed rond de 21/ 22 februari) nu ben ik gisteren misselijk geweest geuren op school kon ik niet uitstaan voelde alles in m'n keel zitten om het eruit te k..... nou ik heb een test gehaald gister en kwam negatief uit ( had ik zelf ook wel kunnen weten omdat het veeeels te vroeg is. nu heb ik sinds vanochtend echt hele erge buikpijn menstruatie buikpijn. Echt erge krampen dat ik naar de wc ging en dacht dat het daaraan lag maar niet dus. Ik moet pas weer volgende week rond de 20tigste denk ik ongesteld worden. Iemand die mij kan helpen of het tussen m'n oren zit omdat ik zo graag ook een kindje wil want dit maakt mij zo depressief of ik het teveel wil dat ik dingen zoek of dat er echt mogelijk iets zou kunnen zijn?? Gr.. alvast bedankt

15. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Geen probleem hoor dat je er tussen komt. Heb ik ooit ook gedaan :p

Als ik jouw verhaal zo hoor zou je rond je eisprong sex hebben gehad en zou je wat dat betreft wel zwanger kunnen zijn.

Het enige dat ik je kan aanraden is volgende week rond de 20e waarbij jij verwacht je ongesteldheid te hebben opnieuw te testen.

Wat ik mij overigens wel afvraag en ik niet heel duidelijk uit je berichtje kan terughalen, is of je nou wel of niet zwanger wil worden?

16. NRO

NRO Niet meer actief

ik heb een vraag... ik was 11 februari ongesteld geworden en vrijdag 14 februari weer met de pil begonnen na 4 dagen de pil te hebben geslikt besloten ik en mijn vriend met de pil te stoppen en zwanger proberen te worden. en op donderdag 20 februari werd ik heel erg ongesteld, erger dan normaal. nu dacht ik dit komt vast omdat ik na 4 dagen gestopt was met de pil en dat dit bij ontpillen hoort.. dit hield ongeveer 4 dagen aan. toen die ongesteldheid over was hebben we elke dag seks gehad en na ongeveer 2 weken kreeg ik een soort van ongesteldheids krampen, veel kleine puistjes, een opgezette onderbuikje, hele gevoelige tepels, meer plassen en andere afscheiding. die symptomen hielden ongeveer 5 dagen aan en toen verdwenen ze ineens! nu heb ik alleen dat ik wat vaker moet plassen soms smaakt het eten me anders en heb ik nog andere afscheiding.. nu heb ik al een kindje gehad maar herken helemaal niks van deze symptomen omdat ik er bij hem pas na 3 maanden achter kwam.. nu ben ik zoooo benieuwd wat er nou aan de hand is heeft iemand hier ervaring mee? en bleek dan achteraf toch zwanger te zijn na dat de helft van de symptomen verdwenen? ik weet ook niet precies wanneer ik ongesteld moet worden omdat dit pas mijn eerste maand zonder de pil is.. ik ga van een gemiddeld cyclus van 28 dagen uit.. :(:(

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik durf hier weinig over te zeggen... Enige dat ik kan adviseren is vanaf de 28 dagen testen en dan om de paar dagen tot hij positief is of dat je ongesteld ben geworden...

18. NRO

NRO Niet meer actief

het is zo verwarrend.. verwachtte het al niet dat het gelijk raak kon zijn maar de dagen duren nu echt lang! nu we moeten wachten

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik weet uit ervaring dat wachten heel lang kan duren... 14 dagen duurt tegenwoordig veel langer dan verwacht ;)

20. Ycnan

Ycnan Lid

15 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb afgelopen 10 maart ongeveer mijn eisprong gehad.
    Sinds die dag elke dag een lichte ongesteldheids achtige kramp in mijn onderbuik. Last van rommelende darmen, meer puntjes rond mijn tepelhof. Etc.
    Heb ook het "gevoel" dat ik zwanger ben. Herkent iemand dit?

Ik ben al 3 jaar pilvrij, maar na mijn laatste ongesteldheid die 28 februari begon zijn we gestopt met de condooms. Zou het in 1 keer raak zijn?

Deel Deze Pagina