Vroege zwangerschapssymptomen-topic

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WannaBaby82, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Het zijn de geweldige klachten die bijna iedereen heeft onderweg naar zijn NOD. De ene heeft meer klachten dan de ander.
    Zelf had ik erge last van mijn onderrug en van mijn borsten onderweg naar mijn NOD, bleek toen zwanger te zijn, maar helaas een vmk.
    Ik heb dus geen idee of dit wel of niet iets is bij jou. Ik kan niet voelen wat jij voelt... Het enige dat ik kan zeggen is... gezellig hé op het wachtbankje...

2. NRO

NRO Niet meer actief

1394955929811.jpg
    Positief of niet ? Tis met een gevoelige test 4 dage voor dat ik ong moet worden

3. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ik denk dat we je voorzichtig mogen feliciteren :)

4. NRO

NRO Niet meer actief

Dankje wel ik durf het gewoon niet te geloven .. misschien omdat ik bang ben om teleurgesteld te worden ofzo haha

5. Ycnan

Ycnan Lid

15 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is inderdaad rot om te wachten! Succes allemaal

6. Helemaalindewar

16 mrt 2014
    6
    0
    0
    België
    Hoi hoi,

Even een schets van mijn situatie,
    Ik heb op 1 februari mijn laatste pil genomen, daarna ongesteld geworden, 25 dagen later opnieuw ongesteld (regelmatige cyclus dus) maar veel korter, 2 dagen en zeer donker bloed, ik voel me nu al 2 weken ongemakkelijk, last van het zuur en misselijkheid over gans de dag. Gisterenavond kreeg ik wat bruinverlies, ongeveer een week te vroeg dus.

What is hapening to me?

Groetjes

7. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    @helemaal in de war, ik heb in een ander topic op je gereageerd samen met anderen... Misschien kun je beter daar verder er over praten?

8. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
  9. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Hihi waar duikel jij mijn oude berichtje nou weer op.. Die is al van even geleden! Maar leuk dat je aan me denkt! Ik zal eens even kijken... Alleen niet nu! Ik moet natuurlijk eerst tig pagina's teruglezen. Nu eerst Grey's, morgen even taartjes maken want overmorgen alweer 32!

10. Love2Live

Love2Live Fanatiek lid

18 okt 2013
    1.786
    722
    113
    Hiii, ik moest meteen aan jou denken toen ik de uitslag van de AMH kreeg, vandaar ;) Is goed meis, neem je tijd! Gaat alles verder goed met je?

Alvast gefeliciteerd!! Geniet er morgen van!

11. Ycnan

Ycnan Lid

15 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht zal het jullie toch laten weten, dat ik nu zwanger ben! Weet 12 mei pas hoelang al er is twijfel bij ons en de verloskundige, dus echo zal ons meer vertellen! Iedereen die ook zwanger is gefeliciteerd en de rest vd dames ga vol goede hoop verder!

12. Hedi

Hedi Lid

13 apr 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik kom hier even meekletsen als jullie dat goed vinden.
    @Ycnan: gefeliciteerd! Mooi nieuws.

Zit zelf ook op het wachtbankje, 8 dagen voor nod. Dit is pas onze eerste ronde en had met behulp van ovu testjes mijn eisprong kunnen signaleren, die zou ongeveer van 25 op 26 april gesprongen moeten zijn. Daarvoor zijn we natuurlijk fink aan de klus geweest :D
    Verder al 10 jaar pilvrij en altijd een regelmatige cyclus van 27-29 dagen.
    Ik weet niet of ik de eisprong gevoeld heb maar ik had vrijdagnacht 25 april enorme steken in mijn linkerzij, die hebben tot de dag erop aangehouden. Op 30 april krijg ik dan vervolgens (+/- 4dpo) menstruatiekrampen met steken links in de zij en liesstreek. Die hebben nog aangehouden tot gisteren (kwam in vlagen). Vanaf vandaag is het vrij rustig met in vlagen een zeurderig gevoel alsof ik ongesteld moet worden. En wat ik sinds vandaag ontdekte was dat er op mijn borsten ribbeltjes zitten en ze steken zo en dan. Kan het niet goed uitleggen, dacht eerst dat ik gek aan het worden was maar heb mijn vriend gevraagd om even te voelen en die voelde en zag ze ook. Zijn volgens mij geen bloedvaten, kunnen de kanaaltjes zichtbaar zijn ofzo?
    In ieder geval...ik had me voorgenomen om gewoon normaal te doen en lekker af te wachten maar dat blijkt toch lastig te zijn. Zeker omdat ik mijn lichaam vrij goed ken qua kwaaltjes voorafgaand aan de menstruatie. En van mijn borsten heb ik nooit last, noch heb ik tussentijds menstruatiekrampen met felle steken.
    Ik maak me geen illusies hoor, 1e keer raak zou wel erg onwaarschijnlijk zijn. Dat houd ik mezelf ook voor :p Denk zelf niet dat ik zwanger ben maar ben wel enorm onder de indruk wat het met je lijf doet. Het zou mooi zijn als het waar was maar ik verwacht volgende week gewoon ongesteld te worden. Iemand al zulke klachten gehad terwijl je daar normaal NOOIT last van hebt en uiteindelijk bleek dat je lijf in 'zwanger worden' modus staat en dus ook alles verandert??
    Liefs, Hedi

13. Ycnan

Ycnan Lid

15 mrt 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hedi,

Thanx voor je felicitatie!

Eerste ronde kan echt wel!
    Ik ben daar misschien ook een bewijs van ik hoor het maandag;)
    Hou jij mij op de hoogte, hou ik jou op de hoogte.:)
    Spannend en succes👍

Liefs

14. Oreokoekje

Oreokoekje Actief lid

24 okt 2013
    434
    1
    16
    Ik probeer me elke maand niet zo druk te maken over zogenaamde symptomen want ik voel vanalles. Maar wauw, deze maand is anders.

Normaal voel ik elke maand, 7dpo, al buikpijn. Maar dan ongesteldheidsbuikpijn. Nu echter:

- megaduizelig (nu ben ik vaker duizelig maar toch, apart)
    - heel veel afscheiding. Glibberig zoals bij de eisprong
    - buikpijn zoals bij de eisprong, echt aan de zijkant

Hmmmm...

15. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Hoe ver ben je oreokoekje? Als ik je bericht goed lees zit je nu op 7 dpo?
    Spannend... ik durf er eigenlijk weinig over te zeggen... ben niet zo thuis in afscheiding. Die pijn aan de zijkant is me wel bekend. En die duizeligheid, tja ik weet niet zo goed of dat ook een teken is...

16. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben wel benieuwd met wat je bedoelt met 'pijn aan de zijkant'.
    Heb hier ook steeds steken in mijn linkerzij.. weet niet zo goed wat ik er van moet denken.
    Voel jij het echt als steken, zeurende pijn, of nog anders?

17. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    het is een beetje stekende drukkende pijn van je buik richting je lies zeg maar... best moeilijk uit te leggen :)

18. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat herken ik wel..
    En ik had de afgelopen paar dagen zulke zere bovenbenen, hele prikkende ogen, veel afscheiding, steekjes in mijn onderbuik, beetje duizelig..
    Ik heb alleen geen flauw idee wanneer mijn NOD zou moeten zijn, door mijn onregelmatige ongesteldheid (laatste was 57 dagen, daarvoor 88). Afgelopen dinsdag had ik hele stekende buikpijn, volgens mij had ik toen mijn eisprong.. Maar ik weet het niet :|
    Ik mag van mezelf zondagochtend pas testen, heb het namelijk vorige week zaterdag ook al gedaan. Weet alleen niet of nog zolang kan wachten..

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    wachten is het moeilijkste wat er is.
    Misschien een idee om de volgende ronde iets met temperaturen en ovulatietesten te doen wanneer het deze keer niet raak is? Dan weet je in ieder geval een beetje hoe het er voor staat...

20. Vlinder1993

Vlinder1993 Actief lid

2 mei 2014
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik denk dat ik dan volgende ronde met temperaturen zou beginnen.. Ik wil er ook geen obsessie van maken, en ovulatietesten worden een beetje duur als ik continu moet testen en mijn cyclus duurt zo lang.

Maar inderdaad, wachten duurt zo lang.
    We zullen het zien, en hopen dat het snel raak is :)

Deel Deze Pagina