Aha, oke weet ik ook weer haha dankjewel zit al zo lang met die vraag! Nu begrijp ik het als ik het lees.
Hey ladies, met 'pijn aan de zijkant' bedoel ik echt pijn aan de kant waar je eierstok zit. Ech bijna bij je heup. Tijdens de eisprong heb ik er altijd last en nu had ik het begin deze week ook. Inmiddels niet meer maar wel mega dikke keelpijn en moe. Algehele malaise hier. Pfff.
Hoi Allemaal, Ik heb bijna alle pagina's meegelezen. Merk dat ik de week voor mijn NOD alles wil lezen over symptomen gelinkt aan zwangerschap. Voel me een beetje down dan , want ik heb het gevoel dat het niet gelukt is. Het wordt een beetje obsessief, dat is ook niet goed. Ik zit nu in ronde 5 en over 5 dagen mijn NOD. Heb echt soms last van negatieve gevoelens, en denk dat het me nooit lukt. Gelukkig pep ik mezelf snel op, maar het blijft lastig. Ik heb nu echt last van menstruatie symptomen, lage buikpijn en in mijn onderrug. Zal dus vast deze ronde niet gelukt zijn. Vandaag getest, was negatief. Merk wel dat ik alles analyseer, had gisteren steken in mijn buik. Dacht misschien is het wel raak. Verder ook echt een opgeblazen gevoel, wat kan je gevoel je gek maken. Ik hoop dat iedereen snel positief test!
Bluerose, wat vervelend zeg! Het is lastig om positief te blijven als het voor je gevoel lang duurt. Zal voor je duimen dat je deze maand niet O wordt. Ik zelf heb afgelopen donderdag, 1 mei mijn spiraal laten verwijderen. Dit was 1 dpo. Vanaf vrijdag, 2 dpo, 'het' elke dag gedaan en nu heb ik vanaf zondag pijnlijke/grotere borsten, misselijkheid en algehele moeheid. Nu vraag ik me af of je zo snel al zwanger kan zijn überhaupt of dat het tussen me oren zit en denk die symptomen te voelen..
Bedankt Dana23. Dat hoop ik ook, en ander gaan we gewoon naar ronde 6. Ik probeer positief te blijven. Wat betreft je vroege symptomen, geeft dat wel goede hoop. Ik denk dat symptomen voor iedereen anders is en dat je dat best vroeg symptomen kan voelen..laten we hopen dat je positief gaat testen.
@Bluerose, je hebt aardig wat gelezen als je alles terug hebt zitten lezen Vergeet niet dat er ook zat meiden zijn zonder symptomen bij het zwanger worden. Zelf was ik er van overtuigd dat het deze keer niet raak was... Misschien wel omdat ik niet kan geloven dat een lichaam gewoon 3 cyclussen achter elkaar zwanger kan worden. Wel dus Alleen even duimen dat deze wel blijft zitten. Ik wil overigens je er niet mee bezwaren, maar gemiddeld zijn mensen 12 maanden bezig om zwanger te raken. Het klinkt heel lang... Dana, het zou wel heel snel zijn, maar niets is onmogelijk. Ik ga er wel van uit dat je een koperspiraal had en geen hormoonspiraal? Oreokoekje, ik hoop voor je dat die klachten een rede hebben
dan ben ik toch nog even nieuwsgierig (ben nieuwsgierig van aard ) Hoe weet je dat je toen je ovulatie had? ben je gelijk gaan testen of had je nog een echo ofzo?
Ik heb geen 100% zekerheid hoor haha maar ik hou mijn cyclus nu 2 jaar bij met een appje en ik heb wel het idee dat die klopt Maar nogmaals het is wel giswerk
Vlindertje81 ik duim met je mee. Gefeliciteerd, spannend he als je eenmaal zwanger bent. Ik ben zo gefocust op het zwanger worden, maar ik realiseer me dat als je eenmaal zwanger bent dit ook onzekerheden met zich mee brengt. Je hebt gelijk, mijn verstand zegt ook dat er gemiddeld een jaar voor staat maar gevoelsmatig kan het niet snel genoeg. En ik ben al best een piekeraar. Vooral in de laatste week van mijn cyclus.ik neem me elke keer voor om er niet mee bezig te zijn, maar dat lukt me helaas niet. Gelukkig helpt het praten erover, en denk ik nu zelf..niet deze ronde, dan de andere
Ik heb ondertussen al zoveel meiden gesproken die zwanger proberen te worden en iedereen heeft last van die stress in de laatste twee weken. Gezellig er over kletsen is wel prettig, maar het houd je er ook wel weer mee bezig. En ja ook als je eenmaal die positieve test hebt, zijn er nog zat onzekere momenten Dana bedankt voor je uitleg. Hoop dat het werkt bij je
Hoi meiden hier 4 dpo.... Heb ongesteldheidsgevoel en werd net super duizelig licht in me hoofd.. Ook van die rare steekjes in mijn buik schaamstreek... Volgens mij veel te vroeg maar heb dit voorgaande maanden niet gehad.. En moet nog tot de 18e
Dag dames, ik vroeg me af of er dames zijn die het volgende herkennen: 3 mei had ik mijn ei en hebben we geklust. Vandaag kreeg ik enorme rugpijn onder in. Vreemd genoeg alleen aan de rechterkant. Zo erg dat het uitstraalt naar mijn been. Nu voel ik ook steekjes in mijn rechter lies. Heeft iemand dit wel eens gevoeld bij een innesteling bijvoorbeeld?
Ik zit nu 4 dpo en heb gevoelige borsten en af en toe steekjes bij m'n rechter eierstok en lies. Maar zo vroeg al, kan niet meer herinneren hoe het bij mijn dochter was
Hoi, ik ben nieuw hier. Zit zo een beetje te lezen wat jullie allemaal voor kwaaltjes al hebben. En ik kom vaak de term dpo tegen, wat betekent dit? Sorry...ik ben een leek wat dat betreft hihi. Ik heb zelf een zoontje van 2,5 en we willen graag een broertje of zusje. Vandaag moet ik ongesteld worden...normaal heb ik dan 2 dagen van tevoren al lichtroze afscheiding...nu niet! Kan zijn dat dat verschilt per maand, herkennen meer van jullie dit?? Verder heb ik een gevoelige baarmoeder, steken enzo. Maar denk dat mijn lichaam (of ikzelf dus) meer wil voelen dan er misschien al aan de hand is. Hoop dat het raak is...ben namelijk iedere maand zo zenuwachtig!
Dpo op betekent days past ovulation. Dus op hoeveel dagen na je eisprong je zit. Het lijkt me dat dat wel kan verschillen per maand. Ik heb ook niet iedere maand dezelfde ' menstruatietekenen' Succes!