Ja de hele spanning is nu redelijk gezakt en nu begin ik gewoon heel blij te worden. Alleen begint nu ook de angst toe te nemen dat er iets niet goed is of dat je een miskraam krijgt of zo pff Heb 14 nov een afspraak bij de verloskundige, hun maken pas een echo met 8 weken dus nu moet ik helaas 4 weken in spanning zitten! Het ergste is nog dat ik nog 4 weken mn mond moet houden hierover haha. Ik wens iedereen hier veel succes en hoop dat jullie zwanger zijn!!!! Zal mijn kwaaltjes eens even hier neerzetten: Ben sinds 2 weken met vlagen een beetje misselijk Vaker trillerig op mijn benen en duizelig sinds 1 week krampen/ trekkend gevoel in mijn onderbuik (lijkt op menstruatie krampen) Sinds 5 dagen gespannen/ opgezwollen en pijnlijke Borsten Sinds een paar dagen hele wazige en zwangerschapsdromen Vaker plassen Vaker heel koud hebben en natuurlijk geen NOD.... Ik wist eigenlijk al dat ik zwanger was vanaf dat ik pijnlijke Borsten kreeg, toen was het voor mij duidelijk omdat ik dat nooit gehad heb. Weet zelf ook dat je lichaam je vaker voor de gek houd, maar ik ga vooral heel hard voor jullie duimen dames
Meiden, Wat denken jullie? Een vriendin van me zei vanochtend jij bent zwanger, je bent net zo opsernaat als toen je zwanger van Elize.... Je heb stemmingswisselingen. als ik nu de kwaaltjes op een rij zet: -stemmingswisselingen -pijnlijke borsten -vlagen misselijk -tepels lijken iets donkerder -opgezette buik en je hoort me darmen gaan. HELP
Hahahaha, normaal gesproken word je niet vrolijk van deze opmerking😃 Ik zou morgen een test doen.... Klinkt echt als zwanger....
Haha ik reageerde ook gelijk op dr toen ze dat zei hoor, maar ja toen lag ze dus helemaal dubbel... Ja ene kant wil ik wel testen maar wil het eigenlijk zo lang mogelijk volhouden om het niet te doen want de hcg kan nog laag zijn en aangezien bij me dochter een lichte streep was op de NOD zelf durf ik niet zo goed...
Hey gefeliciteerd meis!!! Als de mijne van de week ook echt helemaal klopt, lopen we gelijk. Zou jij officieel ook pas zaterdag mogen testen? Ik had dinsdag al getest en ook licht positief en de symptomen worden er niet minder op. Misselijke n branderige tepels en moe! Hoop het zooo!! Heb je net getest of met ochtendurine? Super leuk!!!
Herkenbaar dat je nog niet wil testen. Ik mag zondag, ga van een negatieve test uit. Maar stiekem hoop ik op een positieve test.... Wanneer is jou NOD??
Dankjeeee ik zou officieel zondag moeten testen. Maar een licht positief is gewoon positief hooorrr. Van harte gefeliciteerd meid ik heb met ochtendurine getest. Ga morgen weer testen en zaterdag met cb digital.. hoop dat ze blijven plakken en dat we binnenkort een knalposieve test in handen hebben
Aanstaande dinsdag of woensdag. Want volgens mij is mn eisprong een dag eerder gekomen dus hopelijk kan ik me in ieder geval inhouden tot tenminste maandag haha. Ga je zondag testen
Ja ik had ook met ochtendurine getest...doe er morgen gewoon nog 1. Manlief wil tot zaterdag wachten...maar tis goed hoor, vindt t ammel zo spannend haha!! Echt super leuk hoor... Dit is onze 1e ronde na 3 jaar pil, dus stond echt te kijken!! Nou zijn wij bevoorrecht met snel zwanger worden en hebben we al 2 prachtige kids, maar t blijft zoo bijzonder!!
Heerlijk gevoel dit heee dit is onze eerste zwangerschap dus vind t allemaal nog erg spannend!! Wij hebben deze ronde voor t eerst gericht met ovutesten geklust en gelijk raak ben zooooo blij!!
Gefeliciteerd mysteriousG en Guz3!! Fijn zeg.. Ik hoop ook zo op een posi test! Nog 6 nachten.. Maar waarschijnlijk bedenk ik zondag dat ik toch maar ga testen
Gefeliciteerd mysteriousG!!! Zo leuk dat je zo vroeg al een positieve test hebt. Veel roze op de site deze maand, de ene positieve test na de andere. Ik heb nog 6 dagen te gaan, heel lang in mijn ogen. Heb zo een zin om te testen en aan de andere kant ook bang. De afgelopen 2 maanden elke keer een dag voor NOD een omo witte test, bah. Voel me ook niet zwanger maar stiekem......Ben als de dood om vroeg te testen al heb ik een boel testjes in huis
Tnx meid zal hard voor je duimen.. eneeeee erg herkenbaar dat vroeg testen haha succs met wachten meid ♡
Dankjeeeee ja heee is mij ook opgevallen haha je weet maar nooit he zal voor je duimen. Succs met wachten ♡
Dank je wel Maar genieten kan ik niet echt haha, nu ben ik vooral bang dat het niet goed gaat Die 4 weken voordat ik naar de verloskundige kan worden hele lange weken. Proficiat allemaal, en idd een licht positieve test is gewoon positief hoor!!!!!!!!
MysteriousG en Guz3 gefeliciteerd! Toppie hoor! Hier in het weekeind mijn nod. Borstpijn is toegenomen en zelfs met wassen onder mijn oksels deed het pijn. We blijven hopen....even wachten nog. Idd veel positieve testen hier!