Begin nu ook wel een beetje ongeduldig te worden hoor. Sinds vanavond lichte pijn in beide liezen, voelt een beetje als spierpijn... De vieze smaak heb ik niet, nu al de hele dag ongesteldheidsgevoel in mijn buik maar nog steeds geen "oma" op bezoek...
wij zijn wel bezig voor de 3 de ik ga volgende week ergens testen als ik niet ongie word die druk pijn heb ik nu ook laat het over je heen komen en als je het niet vertrouwd gewoon ha bellen heb ik ook altijd gedaan
Huh lees ik het nou verkeerd of wens je mij succes voor morgen? Ik had ook gewoon op dat bericht gereageerd ik weet al dat ik zwanger ben. Negatieve testen zijn idd altijd weer een teleurstelling maar vind het knap als je nog zo lang kan wachten met testen.... ik zou geen geduld hebben haha
hahahah geeft niet hoor zijn vast de hormonen ik de teleurstelling is anders zo groot en je leest zoveel dingen en bij mensen die kwaaltjes hebben en dan neg testen dat ik bang ben om te gaan testen
Ik teste 3x positief en ben nog steeds bang dat het niet klopt dus die angst blijft geloof ik pfff. Ga straks nog eens een test halen Ik ga voor je duimen dat die positief is
Vanochtend ik voor de tweede keer getest en ja weer positief!! Dus Cindy29 denk dat wij beetje gelijk op gaan. Ik nu ook 4 weken zwanger. Ben het nog een beetje aan het verwerken...op positieve wijze dan want ons (2e) kindje is na 13 maanden proberen zoooooooo welkom!
Hoi ladies. Vandaag 9 DPO: temperatuur 0.2 graden gestegen en had vanmorgen lichtbruine afscheiding Wel bij het checken van mijn cervixslijm uit bmm, dus niet op mijn broekje. Komt dit voor jullie bekend voor? Is het voor MS niet iets te vroeg? Mijn cyclus is redelijk stabiel, rond de 30 dagen. Meestal heb ik pas een dag voor mijn ongi bruine afscheiding en is mijn temp stabiel/ dalende. Ik heb niet veel klachten. Af en toe steekjes in onderbuik en beetje weeig gevoel.. Lichte hoofdpijn. Wel wat tintelingen door mijn lichaam. Waarschijnlijk door de zenuwen! Ik heb mij trouwens voorgenomen te testen op dag van NOD. Tenzij temp stijging aanhoudt! Wat denken jullie? Mijn NOD is 26 oktober. Mijn kaartje: 1539e1 Ovulation charts on FertilityFriend.com A big question mark
Ik weet ff niet waar ik dit moet neerzetten... We zijn in ronde 1 voor een volgende.. Nu zou ik de 8e een eisprong ongeveer moeten hebben. niks gevoeld (wat normaal wel is). Ik had last van veel witte afscheiding en nu kreeg ik eergister ineens een ontzettend felle steek die kort daarna overging in hele erge pijn in rug en buik. zo erg dat ik zou zweren dat ik meteen zwaar ongi werd. Maar niks! 2 a 3 uur later was de pijn ook volledig verdwenen en sindsdien nog steeds veel afscheiding maar nu heel licht beige. Zou dit een innnesteling kunnen zijn geweest?
dank je wel ik blijf zo misselijk en die druk op mn buik houden en heb nu ook veel vaker last van hooftpijn maar mijn borsten voel ik nog niet ben bang dat mn lichaam me aan het sollen is
Kan, maar zou ook je eisprong geweest kunnen zijn. Gezien je in je eerste ronde zit, en je lichaam vaak even tijd nodig heeft om alles op orde te hebben, kan je cyclus even op zich laten wachten. Succes ermee. Ben benieuwd
Je kaartje ziet er mooi uit, hopelijk blijft je temp hoog. Ik heb de laatste maanden ook een vrij stabiele lf van 14 dagen. Zit nu op 10 dpo. Vanochtend heel licht roze afscheiding tijdens het afvegen, dit heb ik nooit gehad dus verwarring alom. De hele ochtend milde krampen net of ik ongi moet worden. Trouwens een testje gewaagd vanochtend, digitale zonder indicator maar vrij snel 'niet zwanger'. Het is ook veel te vroeg maar ik zie zoveel positieve testjes voorbij komen op zp dat ik het niet kon laten. Ben absoluut geen vroege tester maar mijn lichaam maakt me helemaal gestoord deze maand.Kreeg ook zomaar eggwhite cervixslijm na eisprong dus deze cyclus is echt anders dan anders. Zucht wachten duurt erg lang op deze manier! Veel succes!
Denise ook zo bang nu of ligt dat echt aan mij pff Fleur probeer je niet te gek te maken, ik dacht ook dat ik gewoon ongi zou worden want Had ook buikpijn en hoofdpijn. Pijn aan de borsten is bij mij nu ook weg blijf alleen die druk in de onderbuik en schaamstreek houden
Pfff, ik houd het ook niet meer! We lopen best veel gelijk merk ik Ook bij mij dus een hele andere cyclus dan normaal. De bruine afscheiding heb ik alleen vanmorgen gehad en is zo goed als weg. Ik vraag mij zo erg af wat er in onze lijfjes gebeurt..
MIJN NOD ook op 26 okt..spannend. Had er ook al een test op gewaagd maar tevergeefs. Alleen 8 dagen (k heb gister een test gedaan) is echt te vroeg denk ik. Ik ga ook pas weer zaterdag testen...
De misselijkheid bevestigd mijn test, ben enorm gevoelig voor hcg, was bij mijn vorige zwangerschap ook. Vind het vooral spannend nu het te weten en of het goed zal blijven gaan. Nog last van steekjes ook hoor in buik. Ook nog gevoelige borsten en onderrug pijn.
Vandaag mijn nod en nog niks. Vanochtend getest met kv 2 v5e. En negatief. Bij degene die eerst nega testten en later positief, was die negatieve test ook spierwit? En later toch een streepje? Nu maar wachten op mijn ongi of als er nog wonderen bestaan een posi test?
Nou dames vanochtend en vanmiddag getest...beide negatief en afgelopen dinsdag had ik een licht positieve....Ik snap er niks van?? Dan zal het toch wel niet en wacht ik maar op mn ongie... Groetjes enne meiden!!! GENIET!!
Een streep na maximale afleestijd is niet te vertrouwen. Is vaak een indrooglijntje. Ik hoop dat je snel een dikke vette positieve test in handen hebt!