raar gevoel onderbuik schaambeen baarmoeder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sascha81, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Hallo dames,

ik heb sinds 3 dagen last van mijn onderbuik baarmoeder. Pijnlijk gespannen gevoel. voel het bij snel lopen opstaan of zitten enz.
    Mijn vriend lag met zijn hoofd op mijn buik als hij zijn hoofd eraf haalt of erop legt voel ik ook zo.n vervelende pijn.
    Het zit net boven mijn schaambeen. Heb inwendig gevoeld ongeveer daar waar je g spot zit. Als ik daar wat druk zet voel ik de pijn vn binnen uit. Weet iemand wat dit is?
    Ben sinds mei van de pil. Is dit ontpillen of misschien toch zwanger? Lijkt mij wat kort??? Had gister steken in mijn linker borst. Ze zijn een beetje gevoelig. Vandaag last van mijn onderrug tijdens wandelen. Zie mss nu wel spoken hoor. Want om zo snel al iets te voelen voelen???
    Heb op google gekeken maar vond niet het antwoord op mijn vraag.

Groetjes Sascha

2. Siss

Siss Actief lid

2 apr 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Lastig he je lichaam weer leren kennen...

Ik ben in februari gestopt en heb precies dezelfde klachten gehad als jij nu hebt..:)

Zowie zo als je van de pil af bent spelen de hormonen weer in je lijf, je krijgt weer een eisprong die je met pilgebruik niet hebt en de klachten die je dan vaak krijgt lijken heel veel op de klachten als je evt zwanger zou zijn..

Liet me daar in het begin ook helemaal gek mee maken en bij ieder steek en kramp na mn eisprong dacht ik oh dit is het...maar iedere keer ongesteld haha helaas...

Succes!

Groetjes

3. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Haha dacht al zie vast spoken, omdat je t zo graag wilt. Maar de kans na het stoppen met de pil en meteen zwanger worden lijkt mij klein. Alhoewel mijn vriendin wel meteen zwanger werd. Klopt ieder steekje ieder krampje denk je is het zover. Zal misschien wel komen door dat de pil uit je lichaam verdwijnt. en er allerlei hormonen in mijn lichaam zitten die ik niet ken.

4. Sascha81

Sascha81 Fanatiek lid

4 jun 2014
    1.459
    1.292
    113
    Vrouw
    Dankje :)

Deel Deze Pagina