Zou het kunnen?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door dolfijntje1985, 28 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    Hallo
    Ik heb al 3 kindjes en niet bezig voor een 4de.
    Maar nou ben ik op vakantie vaak me pil vergeten. Meestal als ik me laatste pil heb ingenomen word ik op dag 4 ongesteld. Dat werd ik niet. Dag 5 kreeg ik wat bruine afscheiding, dus ik dacht het gaat beginnen. Maar niks meer. Dag 6 na het plassen voelde ik wat naar beneden vallen. Bleek een klein slijmerig bloed propje te zijn. En sinds dien niks meer gehad. Geen bloed geen bruin niks meer. Ben daarna gewoon weer aan de pil begonnen. Maar heb de eerst paar dagen van me strip heel veel menstruatie achtige krampen gehad. Alsof ik giga ongesteld ging worden. Daarna af en toe nog wat steken gehad. En nu af en toe misselijk. Als ik op sta word het zwart voor me ogen. Dus heb me bloeddruk gemeten en die is een stukje lager als normaal. Wat ik alleen bij me zwangerschappen heb gehad. Heel erg moe. Kan de hele dag wel op de bank liggen. Er komt echt niks uit me handen. Wat denk jullie?
    Durf echt niet te testen. Omdat we er ook totaal niet mee bezig zijn. Voor ons is het goed zo. Of kan het komen doordat ik zo vaak de pil ben vergeten dat me lichaam gewoon van slag is?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Kan beide kanten op gaan als je het zeker wil weten kan je beter wel een testje er tegen aan gooien dan heb je in ieder geval duidelijkheid:)

Bloemm90 vindt dit leuk.
  3. Spa1987

Spa1987 Actief lid

13 apr 2012
    200
    46
    28
    NULL
    NULL
    Oei. Tsja een test is het enige dat je kan doen. Als je nod al voorbij is kan het ook wel met avond urine. Ik persoonlijk zou het dan gelijk willen weten en niet meer kunnen wachten haha. Supermarkten verkopen tegenwoordig ook zwangerschapstesten.

4. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw
    Zou gewoon een restje wagen en misschien beter een spiraal ofzo laten plaatsen als je geen kinderwens meer hebt

5. Dominique87

Dominique87 Bekend lid

28 aug 2021
    874
    480
    63
    Vrouw

Deel Deze Pagina