Vroege zwangerschapstest Dr.Original

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door TikusSabrina, 25 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Nee er is idd reuze veel veranderd!! Aangezien dus niet iedereen een mooie cyclus van 28 dagen heeft, ik tel mezelf er bij, kan je het aanpassen! Ja idd , met zulke trajecten weet je dan wel weer wanneer precies je eisprong (bevruchting) is en dan kan je het vanaf die datum berekenen. Ook bestaan er calculators met de mogelijkheid om het vanaf de vermoedelijke bevruchting datum te berekenen! Dat is dus het geval van die van Babytjes.nl daarom vind ik die ook zo fijn :oops: heb dubbele/trippel bevestiging van je uitgerekende datum:D

TikusSabrina vindt dit leuk.
  2. 2jongensmama

2jongensmama Fanatiek lid

17 jan 2020
    4.008
    3.857
    113
    je bent dan nu 3 weken en 4 dagen. Maandag ben je precies 4 weken. En 20 september precies 7 weken!

GabrielaH en TikusSabrina vinden dit leuk.
  3. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    1ste echo staat nu gepland op 20 september, zo spannend!

4. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Oh dank je wel!!!

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ja met zo een traject is wel het beste om vanaf de dag van bevruchting te rekenen.

Maar ik heb de stoute schoenen aan getrokken en jou berekening gedaan via babytjes.nl.. met je cyclus van 23 en de eerste dag laatste menstruatie 4 augustus.. kom je uit op 3 weken en 5 dagen.. de vermoedelijke bevruchting datum daar integendeel komt uit op 13 augustus .. en dat klopt dus in jou geval helemaal niet

6. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Dit is zo fijn!!! Geniet er van meid! Echt waar, het is dus echt gelukt :p:p

7. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Dank je xx ja dat klopt met de iui is de telling inderdaad anders... ik hoop zo dat alles goed gaat verlopen.

8. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Ja, echt heh!! Het is eindelijk gelukt, poging 6 IUI.

GabrielaH vindt dit leuk.
  9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    Eens met 2jongensmama dat je nu 3 weken en 4 dagen bent. Maandag dus 4 weken. Nu aftellen tot de echo!

2jongensmama en TikusSabrina vinden dit leuk.
  10. TikusSabrina

TikusSabrina Actief lid

25 aug 2021
    157
    96
    28
    Vrouw
    Jaa zo spannend!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Is helaas niet waar.
    Die calculators houden rekening met een lf van 14 dagen . Dus je kan je cycli duur wel aanpassen, maar dan nog klopt hij vaak niet ivm de lf :) .

Uitgaande van mij cycli zou mij eisprong dan op dag 14 zijn, terwijl mijn ei toch echt altijd op cd 16-17 is met een lf van 10-11 dagen.
    Je kan beter rekenen vanaf je eisprong dag.

TikusSabrina en Mississippi vinden dit leuk.
  12. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oke dit is wel een duidelijke uitleg! Ik had niet gedacht aan de lf:oops: en dan klopt het natuurlijk maar al te goed! Maar dan is mijn vraag , als je naar de dokter/vk/gyn ga en zij doen dan die berekening met de laatse dag van de menstruatie?! :roflmao: dat is dus dan het grappige want die vragen alleen of je een regelmatige cyclus hebt en dan van hoeveel dagen zou je cyclus zijn en dan trekken ze de conclusie van de uitgerekende datum! Je hoort ze (bijna) niet praten over de dag van de eisprong.. alleen als je niet meer zeker weet wanneer de laatste dag van je menstruatie was, vragen ze de vermoedelijke bevruchting dag en dan heb je ook de trajecten, daar rekenen ze wel vanaf de dag dat je dan de inseminatie hebt gehad, ik weet niet zo goed hoe dat telt bij een terugplaatsing :$.. maar je hoort ze dan echt bijna niet over de lf! Dit is dus iets wat je dan denk ik zelf achter moet zien te komen?! Hoe lang je lf is ?! Want eerlijk als je d'r niet mee bezig bent of er niet zoveel van weet dan hou je ook geen rekening met de lf ! Want je weet hier niet van.. ik weet niet of ik me heb kunnen uitleggen, maar ik geef je in iedergeval gelijk! Wan je hebt idd dames met een korte lf .. oh maar ik moet even hier iets bij zeggen!
    Er bestaat een calculator waar je de cyclus lengte, de aantal dagen van de menstruatie, en de lf kan zetten!! :) hahahahha ik kom er net pas op!! Ik zet even schermafbeelding erbij!! Deze vind ik ook wel fijn! Want als je nou eenmaal de berekeningen hebt gedaan dan krijg je ook de vermoedelijke innesteling dag te zien:rolleyes:

Bijgevoegde bestanden:

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Als je dat allemaal weet, dan kan je de laatste idd gebruiken.
    Verder kan je je lf berekenen via de tempwijze of ongeveer berekenen als je ovutesten gebruikt :)

GabrielaH vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina