Licht positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sophanoukx, 9 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    Hoihoi,

    gister 7 dagen voor NOD een test gedaan. Ik weet dat dit te vroeg is en niet verstandig, maar goed. Iedereen snapt wel dat nieuwsgierigheid de overhand neemt.
    Ik zie toch een licht streepje?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.314
    6.898
    113
    Vrouw
    Lastig te zien. De kwaliteit is hier niet zo best.

    Ik zou over 2 dagen nog eens testen.
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.008
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niks.
    Maar 7 dagen voor nod is bij mij 3 dagen na eisprong vanwege een kortere lf dan de gemiddelde 14 dagen.
    En op 3 dpo kan je onmogelijk al positief testen.

    Weet je ook wanneer jouw eisprong was?
    Of hoeveel dagen je lf is?
     
  4. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    Ik heb nu weer een test gedaan. Ik heb het idee dat mijn eisprong eerder is gekomen. De 29e. Toen ook geklust. CB geeft 1-2 weken aan.

    zie foto voor de testen. Ze lopen wel op volgens mij! A1414F06-8621-4777-B41C-7AEEFDCE37BC.jpeg
     
  5. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.008
    113
    Nabij Utrecht
    Ze lopen idd op.
    Ik vermoed dat je vandaag rond 10-11 dpo zit :)

    Gefeliciteerd!
     
  6. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.853
    12.332
    113
    Vrouw
    Vond de eerste al duidelijk maar ze lopen mooi op
     
  7. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    Ik zie ook streepjes en ze lopen mooi op! :D spannend.
     
  8. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw

    Dankje! Het is nog zo eng omdat het geen knaltesten zijn…
     
  9. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    Heeel spannend! Ik hoop op een knaltest nog
     
  10. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.008
    113
    Nabij Utrecht
    Dat is normaal met dit termijn hoor.
    Veelal knallen ze pas na 14 dpo en dan ook nog niet eens bij iedereen
     
  11. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    we gaan het zien! Dankjewel voor je reactie
     
  12. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    Spannend, zie duidelijk een streepje!
     
  13. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    heeel spannend! Hele tijd menstruatieachtige krampen…. Hopelijk zet dit niet door

    jij bent 21 weken? Wat waren jouw eerste symptomen en hoe voel je je?
     
  14. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    Ik had pas echte knalstrepen rond 16dpo allebei de keren en heb 'n peuter rondlopen en nu 22 weken zwanger! Komt dus vast goed!

     
  15. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!!!

    wat top zeg!
    En al een peuter rondlopen, heerlijk!

    Hoe voel jij je?
     
  16. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.969
    3.059
    113
    Vrouw
    Het zegt helemaal niks. Bij miskraam geen krampen tot aan daadwerkelijke miskraam, bij huidige zwangerschap op 15dpo krampen gehad, dat ik echt dacht: het is doorgebroken, maar tot nu toe gaat alles goed. Ik was op 10dpo wat weeïg, heel raar. Verder wakker worden met honger, ook raar, heb ik nooit. Tot zes weken waren de klachten minimaal. Toen werd ik ineens overvallen door een vlaag van misselijkheid wat daarna terugkwam in de vorm van maagzuur in de ochtend en moeten eten. Ook borsten begonnen toen gevoelig te worden: heel gevoelig, maar heel wisselend. Soms wel en een dag daarna weer niet. Vond ik heel eng. Pas vanaf een week of 8/9 deden ze fulltime heel erg pijn tot week 14. Ik weet het niet precies meer maar rond week 7 sloeg de vermoeidheid ineens in als een bom. Eten was een drama: wilde eten, maar wist niet wat, niet smaakte, weinig viel goed, alles wat ik voorheen goed at, toen niet. Geen fijne periode (weken lamlendig op de bank, geen beweging en slecht/weinig eten. Pas vanaf een week 12/13 werd ik weer meer mezelf, kon ik weer gezond (avond)eten, had ik veel behoefte aan fruit (nog steeds trouwens), veel drinken. Maar eten, dat is toch tot op heden wel mijn grootste symptoom: ik eet echt meer dan voorheen en mijn bloeddruk speelt me nog meer parten (je maakt meer bloed aan), dus eten helpt ook tegen flauw voelen. Maar ik heb ook echt honger hahaha.

    Hoop voor jou dat het goed blijft gaan!
     
  17. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    oh jeetje… Het verschilt echt per persoon. En leuk om jouw symptomen te lezen!
    Ik denk dat de angst en spanning bij iedereen speelt in het begin, helaas..
    Ik werk als kinderverpleegkundige, dus ik zie het zo vaak fout gaan!

    We gaan het meemaken!
     
  18. Lovieyou

    Lovieyou Fanatiek lid

    3 sep 2021
    1.122
    851
    113
    Vrouw
    Niet je vraag, maar mijn symptomen in het begin komen een beetje overheen met @Kruimel14.. op maagzuur na dan.

    Bij onze zoon had ik echt rond mijn menstruatie echt wel een sterk menstruatie gevoel. Ik dacht echt dat de hel zou losbreken. Had ook wat bruin en roze verlies. Dit heb ik af en aan gehad tot een week of 11, dat bloedverlies.
    Deze keer niet zo'n menstruatiepijn gehad wat mij dan weer onzeker maakte, omdat ik dus dacht dat dat zo hoorde te gaan bij mij haha. Ook geen bloedverlies dit keer.
    Bij de 1e was ik echt meteen super vermoeid, viel 's middags in slaap op de bank. Deze keer geen last van. Deze keer begonnen de echte symptomen, vermoeidheid, misselijkheid etc pas rond 6 weken. Wel soms een weeig gevoel na de 4e week. Had ook wel wat gevoelige borsten, maar dit heb ik ook altijd na eisprong. Vanaf de 7e of 8e week waren er dagen dat alle symptomen verdwenen waren, dit komt bij heel veel vrouwen voor.. dit heb ik allebei de zwangerschappen ook zo ervaren!

    Nu gaat het gelukkig goed. Ben super moe nog steeds, maar goed.. je kan ook minder je rust pakken met een kleine man in huis haha.
     
  19. sophanoukx

    9 feb 2022
    22
    13
    3
    Vrouw
    Deze is van vandaag!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    EvitaDedu, Brittmuffin en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  20. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.008
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is opgelopen tov eergisteren, dus dat is mooi :)
     

Deel Deze Pagina