Ohhh nee! Dikke knuf. Ik had met 6+5 helder rood bloedverlies en mn meisje ligt op mn schoot een fles te drinken. Hoeft niet altijd fout te gaan. ❤️
Het is gelukkig nu verdwenen! Maar kan weer beginnen natuurlijk. Het was op zijn maximum dag 3 en dan nam snel het af en nu helemaal niets meer. Zetten bij jou het door in rood bloed na 3 dagen? Had je er ook buikkrampen bij of andere specifieke symptomen?
Het was zo licht van kleur en als het opdroogde was het bijna niet meer te zien. Nu even gestopt en hopelijk komt het niet meer terug!
Week update! Deze knalt meer dan vorige week zo lijkt het, zelfde tijdstip afgenomen. Kruidvat was helaas al dicht toen bij Etos een gekocht. Mijn borsten zijn aanzienlijk groter geworden en mijn buik opgeblazen. Heeft iemand dit ook gehad in week 4? Verder ben ik enorm buiten adem!
Ziet er prachtig uit je test. Je symptomen zijn idd normaal hoor, geen zorgen om maken. Ik had dat buiten adem ook heel erg, al op de dag van de positieve test haha.
Fijn! En een hele mooie test. Aan mijn n=1 verhaal heb je niet veel. Bloed is weg en je hebt mooie test dus durf een beetje te vertrouwen
Goedemorgen! Helaas iets mindere update. Nadat het gestopt was begon het weer, alleen andere consistentie. Meer slijmerig rozig, grijs/grijsbruin. Nog steeds heel erg weinig en het droogte steeds meer in. Ik dacht gister nu is het echt voorbij en dan na het plassen hele wc papier vol helder roze. Het kan nooit goed zijn! Vanochtend ook weer rood verlies met bruine sliertjes in uriene, geen krampen nog. Het bizarre is dat de test nog steeds een hoge waarde HCG aangeeft (Clearblue 3+). Morgen afspraak in het ziekenhuis, maar ik denk dat het voorbij is. Het voelt in ieder geval wel zo
Hey ik had dat ook bij deze zwangerschap nu 28 weken ver. Bij mij duurde het zeker 3 weken tot het vanzelf stopte. Ik had licht roze oud bruin bloed verlies. Hopen is het hetzelfde zolang geen rood rood niet paniekeren.
Wat vervelend! Tja het blijft 50/50 volgens de statistieken. Meer dan afwachten kan je niet doen helaas. Die onzekerheid in het begin is killing ..
Wat spannend, ik ga voor je duimen. Hier ook een heftige bloeding gehad, dacht ook dat het over was, en nu voel ik de kleine elke dag in mijn buik, het kan ook echt goed gaan en iets anders zijn. Sterkte!
Dankjewel. Wat lief! Het hoeft idd niet altijd fout gaan maar de stress en de emotie die je erbij voelt zijn heftig. Doet mij zo goed om verhalen met goede afloop te lezen! Hopelijk hoor ik er zelf ook bij❤️
Die onzekerheid inderdaad! En merkt dat opluchting van korte duur is nu denk ik alleen maar op naar volgende echo.
Een update! In eerste instantie moeilijk vruchtzakje kunnen vinden omdat de vleesboom is verdubbeld in formaat (nu 10 x 8 cm). Supereng natuurlijk en in zo'n korte tijd en hopelijk blijft het hierbij. De gyenacoloog leek niet direct zorgen te maken, maar hij kan er ook niet veel aan doen. Wel verklaart het voor mij heel veel klachten die ik heb. De baarmoeder rekt in korte tijd op en daardoor zoveel bruinverlies, eventueel oude bloedingen, weefselstukjes komen naar buiten en worden opgeruimd. De afscheiding die ik nu heb is heel waterig en koffie zwart met zwarte puntjes en weefseltjes. Het is sinds initiële lichtroze veeg nooit doorgezet. Gelukkig hebben ze een vruchtzakje kunnen vinden met een dooierzak (rondje). Vruchtje nog niet kunnen zien, maar dat paste binnen het termijn. Het betekent dus dat er iig (nog) geen miskraam heeft plaatsgevonden. Ik heb ook nog eens een blaasontsteking en dat zou ook veel klachten en afscheiding kunnen verklaren. Het is nu kwestie van afwachten. Ik ben nu wel bang dat ik te lang met blaasontsteking heb rondgelopen. Morgen antibiotica ophalen. Kan het veel kwaad voor de baby?
Nee blaasontsteking is niet per se erg pas als hij onbehandeld andere klachten gaat geven of verderop in zwangerschap weeen is het een probleem. Hebben ze urine wel op kweek gezet zodat je straks zeker weet dat je de goede AB hebt en om te checken of het geen GbS bacterie is? Hier ook vele blaasontstekingen in zwangerschap. Met AB altijd zo over … en die vleesboom verklaard idd goed het bloedverlies. Nog een paar spannende weken! Duimen maar!
Dat klinkt goed, hopelijk snel een vruchtje met een klein hartje ook! Kan de vleesboom nog kwaad voor de zwangerschap? En hopelijk is je blaasontsteking snel over. Het is een slopende tijd, dat begin... Sterkte!