al die verhalen hier.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mientje, 9 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mientje

mientje Lid

3 nov 2006
    6
    0
    0
    duitsland
    Hallo.

Nu heb ik een paar verhalen gelezen, die zeggen dat je zwanger kunt zijn ook al word je ongesteld. Maar bij de meeste veranderd de ongesteldheid naar minder.
    Nou dat heb ik dus ook al een paar maanden (2). Ik was altijd 4 -5 dagen en de laatste tijd maar 2-3 maar nog lichter dan anders. Ik ben sinds 28 oktober gestopt met de pil. Omdat we een kleine willen. Maar met die verhalen begin ik bijna te geloven dat het al raak is geweest. Ik ben in die tijd wel eens de pil vergeten, maar volgens mij ook nog wel op tijd ingenomen. Somszat ik ook met de dagen in de war, en dacht ik dat ik achter liep dus nam iker 2 maar later bleek dat ik een dag voor liep.Haha.maar heb van een reserve strip die dag er dan nog maar een keer uitgehaald en alsnog in genomen.Dus dubbel veilig, hahahaha.
    symptomen heb ik ook wel, heb ook dat mijn aderen zichtbaar zijn op mijn borsten en veel pijn in mijn onderrug, en hoofdpijnen. dat heb ik ook al een paar maanden. Dat van mijn borsten dat heb ik sinds deze week pas ontdekt, omdat ik daar niet echt op geled heb. Ik ben sinds 2 maanden 3 kilo aan gekomen en spijkerbroeken zitten ook niet echt lekker. Wat heb ik Heb ik waanideeen door die verhalen hier of is het echt? Ik weet testen is het beste, maar eigenlijk moet ik nog tot volgende week wachten op mijn ongesteldheid. Maar die onzekerheid dat wachten word er niet goed van.
    Zijn er toevallig mensen die het ook zoiets hebben mee gemaakt?

groetjes mientje

2. marianne 28

29 sep 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Nee ik heb dit nog nooit meegemaakt maar zeker wel vaker gehoord dat het mogelijk is. Ik heb een vraagje? Heb je al een test gedaan? Alleen dan heb je zekerheid. Heel veel succes meid. :D
    Groetjes Marianne.

3. mientje

mientje Lid

3 nov 2006
    6
    0
    0
    duitsland
    nee heb geen test gedaan doe ik volgende week.
    groejes mientje

4. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    Ik snap alleen niet waarom je wacht met testen....
    Uit je verhaal maak ik op dat je denkt dat er een kans is dat je nu
    zwanger bent.....
    Dan zou ik ook nu testen....
    Dan weet je het in ieder geval zeker....
    Succes in ieder geval.

5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hoi Mientje,

Ik had hetzelfde als jou. Gestopt met de pil en ineens korter ongesteld. Ik was altijd 7 dagen ongi en ineens was het maar 3 a 4 dagen. Toch was ik niet zwanger. De maand daarna wel. Ik denk dat je het beste deze week nog even kan wachten en als je echt een paar dagen overtijd bent testen. Als je nu te vroeg test heb je kans dat ie negatief is en dat is eigenlijk zonde van je test. Je kan natuurlijk ook aan t ontpillen zijn, hoop het niet natuurlijk, maar er is wel een kans.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina