ervaring met Predictor ovu-test/lange luteale fase?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door darcy, 20 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

twee vragen die ik aan jullie wil stellen, heel kort en bondig:

1) wat zijn jullie ervaringen met de Predictor ovulatietesten?

2) kan de fase na je eisprong langer duren dan 14 dagen?

Benieuwd naar jullie antwoorden, alvast bedankt :)

2. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Mijn ervaringen met Predictor Ovulatietesten zijn belabberd. Ik heb een tijdje geleden na een mk veel moeten testen omdat mijn cyclus overhoop lag. Met Predictor had ik een paar dagen negatieve uitslag en ineens een knalpositieve. Ik wist dus dat mijn eisprong kwam. Een week later dacht ik: " hè, wat gek. Mijn lijf voelt alsof ik aan het ovuleren ben. Even een testje doen". En ja hoor, opnieuw knalpositief.
    Ik koop ze niet meer! De zw-testen zijn in mijn ogen wel goed en ook gevoelig, maar ook die neem ik voor de zekerheid niet meer.

Je luteale fase kan volgens mij in principe tussen de 12 en 18 dagen zijn. Ook als je normaal gesproken regelmatig bent, kan het gewoon een keertje onregelmatig zijn. Ik ben altijd superregelmatig maar eens in de zoveel tijd, is mijn cyclus een keer van slag. Je kan dus een keer afwijken.

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi Anouk,

heldere antwoorden, dankjewel.

Ik heb ook zo'n lijf dat duidelijk aangeeft dat mijn ei eraan komt. Bij mij zijn die testen hagelwit en dat kán gewoon niet. Dus ik ben ook klaar met Predictor.

W.b. die luteale fase - dan is het logisch voor me. Ik dacht dat het altijd 14 dagen moest zijn, vond ik niet kloppen met mijn lichaam.

Ik hoop dat je spoedig geluk mag hebben en mama wordt - mijn wens voor jou.

Bedankt nogmaals!

Deel Deze Pagina