Ik ben nog niet heel ver met mijn zwangerschap, maar ik weet al wel dat ik in water wil bevallen. Dat lijkt me super! Nu is het huren van een bad best duur en bovendien moet je er snel bij zijn, want het wordt als maar populairder, bevallen in water. Dus kwam ik deze site tegen: www.mamaenbabybad.nl Je kunt hier een bad kopen en later nog gebruiken om bijvoorbeeld lekker met je kindje wat rond te dobberen of lekker te spetteren in bad in de tuin ! Mijn vraag is wie ervaring heeft met zo een bad. Zijn ze betrouwbaar?
Ik ga (als alles meezit) in bad bevallen (hij staat al klaar) en ik heb ook lang getwijfeld tussen een koop- en een huurbad. Mijn vk heeft de huurvariant aangeraden omdat je je dan kan afzetten tegen de harde badrand tijdens je weeen. Ik heb de grootste ovale van de Oerbron besteld, met verwarmingselementen (die kunnen namelijk ook niet in het koopbad) en mijn man en ik hebben er laatst ingezeten en dat was erg lekker hoor! Ik zou dus toch voor de huurvariant gaan. Succes met je keuze!
ik ga het wel proberen in het mama en baby bad. Mijn man kan wel met warm water lopen mocht het toch te koud worden. Ik vond de huurprijs toch te hoog 225 + verzendkosten, heen en terug. Want het was voor ons niet te doen om hem weer terug te brengen en op te halen. Dus ik kwam op 270 euro ofzo. Nou voor 1 keer bevallen vond ik het nogal wat. Dus ik ga het mama en baby bad kopen. Daar heb je later nog plezier van en natuurlijk als je de volgende kinderen ook zo wilt krijgen dan is het hartstikke handig!