een hele genante vraag.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lies29, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hallo,

Morgen moet ik naar de gyn. Dit is mijn 2e afspraak en krijg de uitslag van mijn testen.
    Nu heb ik vermoedelijk vandaag mijn eisprong en moet ik dus vanavond klussen wil ik deze maand een kans maken.
    Maar wat als ik morgen weer een inwendige echo krijg kan de gyn daariets van zien.
    Vind het dan zo genant om daar open en blood te liggen.

Wat zouden jullie doen, klussen of wachten tot morgenavond en dan klussen wat waarschijnlijk dan te laat is.

Groetjes Lies

2. Eliz30

Eliz30 Niet meer actief

Ik zou er gewoon voor gaan, als je tenminste zin hebt.
    Bij een samenlevingstest komt de gyn ook vanalles tegen. Geen probleem toch?
    Die mensen schrikken niet zo snel heb ik het idee.

Veel plezier :D

3. JenniferM

JenniferM Lid

24 nov 2010
    70
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster (kinderdagverblijf)
    Zuid-limburg
    Ik zou gewoon je kans grijpen en het vanavond lekker gezellig maken!! Straks krijg je spijt dat je de kans niet hebt genomen ;) liefs!

4. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Die zijn wel wat gewend hoor. Toen ik een miskraam had verloor ik zoveel bloed, kreeg ook inwendige echo's tussen al het bloeden door :p

5. jenn88

jenn88 Niet meer actief

ze zijn wel wat gewend, ik heb het ook een x gehad geklust dag erna een inwendige echo. het was op sommige plekken een btj troebel whahah suc6:D

6. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

15 aug 2012
    652
    154
    43
    Vrouw
    Leiderdorp
    Hai Lies,

ik zou absoluut klussen vanavond!
    Wat je ook al leest in de andere reacties: zo'n gyn is echt wel wat gewend!! Tuurlijk voor jezelf is het iets minder prettig, vooral het idee!
    Ik moet ivm mijn behandelingen op cyclusdag 3 voor inwendige echo; da's ook niet erg leuk (zeker niet omdat m'n man daar dan ook naast staat;)).

Niet geschoten is altijd mis! Dus vandaag en morgen aan de bak! Je kan het natuurlijk ook aan je gyn vertellen, dan is hij/zij 'voorbereid'.

veel plezier vanavond!;)
    Succes morgen met de uitslagen!

7. videlsje

videlsje Bekend lid

21 dec 2011
    636
    0
    0
    dingetjes maken, naaien en wat frutselen
    brabant
    hey hey,
    ik mag morgen ook weer voor een echo komen en ik moest! zelfs juist klussen voor een samenlevingstest dus tja je hoeft je nergens druk over te maken denk ik zo, ze zien idd van alles dus tja..
    succes morgen en veel plezier vanaaf ;)

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Gewoon lekker klussen, anders is het straks een gemiste kans, en elke kans is er 1. ;)
    Enne inderdaad zoals iedereen zegt, ze zijn wel wat gewend hoor. Haha. Hadden ze maar een ander vak moeten leren anders :p

9. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou dagelijks proberen te klussen rond je vruchtbare periode.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ja hoor, gewoon doen. Gyn's zien wel andere, meer smerige, zaken zoals pus, bloed en dergelijke.
    Die kijken echt niet anders op van een kwakje, en dat zien ze zelfs niet eens met alleen een echo.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als de gyn zou denken dat je geen sex had dan ging hij vast geen onderzoeken doen om te kijken waarom het niet lukt ;)

Klussen dus!

12. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    hihihi dankjullie wel voor deze reacties.

We hebben het gister dan toch maar gezellig gemaakt, nu maar hopen dat het niet voor niets is geweest. Ben benieuwd straks bij de gyn.............

13. jenn88

jenn88 Niet meer actief

14. Diet

Diet Actief lid

19 sep 2012
    183
    0
    0
    Overijssel
    Ik denk dat ze er juist blij mee zijn! Mijn gyn zegt altijd. Heb je nog geklust! Goed bezig! Daar zijn de gyn toch ook voor ! Niks om je voor te schamen meid. Ik heb vanmorgen zelfs nog een echo gehad en daarvoor geklust haha! Manlief in de kost.

15. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ik zou gewoon gaan met die banaan hoor zo'n gyn is wel wat gewend :)

16. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    ben bij de gyn geweest, alle uitslagen waren goed. Ze wilde mijn slijmvlies gaan bevriezen omdat het wel erg snel bloedde de vorige keer. Maar ik heb dat toch maar even uitgesteld, niet vanwege gisteravond :) maar meer met het idee dat ik het nog even aan wil kijken.

Tja waar kun je je druk over maken he ......hihihi

17. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Je gyn zou je zelfs op voorschrift geven om te klussen! Gewoon doen hoor. En ze zien pas het verschil tussen jouw slijm en het sperma onder een telescoop hoor. Dat mengt namelijk tijdens de vruchtbare dagen met elkaar in je vagina.

18. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Bevriezen?:$:( Wat is dat? Wat bevriezen ze dan? Ik zag erg op tegen mijn hsg (die trouwens 100% mee viel), maar hier zou ik misschien nog wel meer tegen op zien. Al i dat de onwetendheid die spreekt hoor.:p

19. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    wat ze normaal gebruiken om wratjes aan te stippen smeren ze dan op je baarmoederhals. Ze zegt dat het niet zo'n pijn doet als dat je wratjes laat aanstippen, maar goed vond het nog even niet nodig.

Deel Deze Pagina