Hallo dames, Ik plaats dit oproepje voor mijn dochters. Zoals jullie misschien mijn topic, vorig jaar, nog kunnen over dat mn dochters aan geen kaartjes voor het concert van one direction konden krijgen, , willen we nu weer een poging wagen. Zaterdag begint de voorverkoop. Maar nu kun je al kaartjes in de presale bestellen als je een american express kaart hebt. En die hebben we niet. Mijn dochters hebben de hele zomer gewerkt om hier naar toe te kunnen, en ik gun het ze zo!! Dus mijn vraag: heeft er hier iemand zo'n american express kaart die eventueel 3 kaartjes voor ons wil bestellen en doorsturen?? Het gaat om de kaartjes 1ste rang (zitplaatsen) van 65 euro. Dan komen er nog administratiekosten bij. (6,50 per kaartje). Het geld wordt dan per direct overgemaakt naar degene die het wil doen. En het klinkt misschien stom, maar ik ben voor 1000% te vertrouwen! Alvast bedank voor het lezen. Degene die in de mogelijkheid is om dit voor mijn dochters te doen, maakt 3 meiden superblij. Mocht het niet lukken dan proberen we het natuurlijk zaterdag gewoon, alleen is het vorig jaar niet gelukt, daarom probeer ik het zo.
Nee, helaas niet. Mijn oom heeft een masterkaart maar het is een actie van american express. Bedankt voor je reactie
Sorry, ik heb ook al een ander in moeten schakelen, en volgens mij is de presale al uitverkocht ook. Ik weet niet wat hun budget is, maar er zijn via GIGSANDTOURS | Concert & Event Tickets | UK Tour Dates (off. ticketverkoper) zijn er nog tickets voor Sunderland te krijgen, misschien als het echt niet lukt een weekendje er van maken? Voor Manchester zijn er ook nog staanplaatsen voor 31 mei. Vliegtickets vanaf amsterdam zijn 100 euro per persoon via Easyjet naar Manchester.
Op livenation kun je, zover ik dus kan zien, nog zitplaatsen bestellen! Iets anders is helaas niet mogelijk.
Ik heb liever dat ze zitplaatsen pakken. Vind staanplaatsen nog een beetje gevaarlijk, en gelukkig willen ze dit zelf ook.
Dan hoop ik dat je iemand kunt vinden, en anders zaterdag geluk heb. Ik zit zaterdag ook klaar, maar dan voor nog een Wembley, Manchester, Dublin en Barcelona. Heb al tickets voor Amsterdam, Madrid en Porto gelukkig (en de andere Uk data, maar die zijn al een hele tijd geleden gekocht). Ik heb een angstig vermoeden dat Amsterdam lastig gaat worden ivm de Belgen die geen concert krijgen, ben bang dat die allemaal naar Amsterdam willen komen, Parijs is toch een stukje verder weg. Denk wel dat er misschien nog een Duits concert bij komt, maar geen idee waar, 1 lijkt me erg onwaarschijnlijk, zeker in Dusseldorf, dat is zo dicht bij Nederland en Munchen en Hamburg (evt Berlijn) hebben ook prachtige stadions. Tussen Parijs en Amsterdam zitten 3 dagen, tussen Amsterdam en Milan zitten ook 3 dagen, dus naar mijn idee is er rekening gehouden met extra datums, want het zijn wel erg lange pauzes steeds tussendoor. Tussen Milan en Dusseldorf zitten ook weer enkele dagen, dus ik verwacht daar Munchen zeker nog bij te krijgen.
ik had ook al rondgevraagd of iemand zo'n kaart had, maar helaas... Nu maar hopen dat we er zaterdag doorheen komen, maar ik heb er een hard hoofd in. Tegen die woekerbedrijven met hun supermoedercomputers kun je waarschijnlijk toch niet tegenop.:x Ik heb wel al tegen mijn dochter gezegd dat als het zaterdag niet lukt, dat we dan ook echt niet kunnen gaan, want na zaterdag gaan de prijzen ineens 10x omhoog!:x:x:x
Maar dit gaat toch om die jongensband? Dus jullie tienerdochters willen hier naar toe of jullie zelf ook. Ik heb deze hype nooit begrepen, vroeger al niet. Backstreetboys, Westlife en Thake That het is allemaal volledig langs mij heen gegaan.
T probleem met Nederland is dat jullie alleen Live nation hebben, wij hier in de Uk hebben verschillende off. aanbieders, en zo kom je makkelijker aan tickets. Ierland was ook drama om daar tickets voor te krijgen, daar was het alleen ticketmaster die natuurlijk crashte, maar een bekende van mij lag voor Croke park en heeft mijn tickets daar gehaald.
Tommo, kan ik het zaterdag het beste via livenation proberen denk je?? Jij bent de expert zo te lezen.
Ja dit gaat om die jongensband. Dat jij het niet begrepen hebt tsja, er zijn er gelukkig genoeg die dat wel doen. Ik loop al mee vanaf Take That en ben nog steeds behoorlijk fanatiek fan van "boybands' Eind van het jaar naar Boyzone, 5ive en 911, en volgend jaar een tour door Europa voor One direction (overigens met recht de aardigste jongens die je ooit zult ontmoeten in de showbizz, daar kunnen andere bands echt nog wat van leren)
Ik denk het wel, ik weet niet of de Arena zelf ook verkoopt? Dan zou ik daar voor de deur gaan liggen, maar anders inderdaad Livenation. Deed Free Record Shop vroeger ook geen ticketverkoop? Bestaan die winkels nog eigenlijk? Als die dat nog doen zou ik 1 persoon voor de pc gooien en 1 voor de FRS laten staan bij opening.
Ik zie nu dat de verkoop idd via Ticketmaster gaat: ONE DIRECTION Tickets | Concerten, Tourdata en Kaarten | Ticketmaster
Oh maar ik bedoelde het ook niet aanvallend. Ik snap die hysterie erom heen gewoon niet. Huilende meisjes, meisjes die flauwvallen, gillende meisjes. Maar jij bent dus al wat ouder, ik neem aan dat je geen 16 bent. Val je dan niet enorm uit de boot bij zo'n concert? Naast dat de kaartjes gewoon belachelijk duur zijn vind ik de muziek ook verschrikkelijk.