Overslaan hart en duizeligheid

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bamjolan, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik ben bijna 29 weken zwanger en weet dat het hart in de zwangerschap wel eens kan overslaan (heb ik bij mn dochters ook gehad tenslotte).
    Alleen wat ik niet herkende, was dat ik duizelig werd erbij.
    Ik liep in t winkelcentrum en mn hart sloeg over en ging echt krom staan omdat ik dacht dat ik neer ging vallen :confused:
    Het was na 2 tellen ook gewoon helemaal weg hoor, nergens meer last van gehad!
    Herkennen jullie dit?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ja kan kloppen hoor, is echt heel vervelend, ik heb het ook weleens gehad, op de bank en in de keuken, mijn vk zei dat je bloeddruk in je zwangerschap ineens heel erg kan dalen en ook je bloedsuiker kan opeens heel laag worden, het klopt ook dat dat maar heel even duurt maar vervelend is het zeker! die hartkloppingen horen er ook bij, allemaal zwangerschapskwaaltjes ;)

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gelukkig maar!
    Maakte me al zorgen!
    Maar gelukkig nergens meer last van gehad.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik had het heel erg rond de 12 tot 20 weken. nu begint het met sprongen minder te worden. als ik opstond uit de bank of de trap opliep dan werd ik me een partij duizelig. en pompte mijn hart als een bezetenen. ik dacht dan altijd bij mezelf ( om rustig te worden ) er moet nu eenmaal meer bloed rond en hetzelfde werd me ook verteld bij een latere controle. maar het is wel akelig dat klopt.

Deel Deze Pagina