alleen het lijkt me wel spannend als je dan voor je nod positief test..want ik denk dat ik heel bang zou zijn dat ik alsnog ongesteld word...
lauraatje; de ha assistente had voor mij getest 5 dagen voor mijn nod...was negatief... Ik heb gister een test gedaan, weer negatief Heb een uur geleden een test gedaan, en nu is ie positief!!! .. Dus als je negatief voor je nod test wil dat echt nix zeggen hoor.. Lijkt me wel eng ja voor je nod positief testen en dan nog ongie worden.. fay
Hoi Denis en Jose, Mijn NOD is ook 15-07-06 voor ons eerste kindje, spannend hé! Wij gaan zondagmorgen samen testen, wanneer doen jullie het? Nou heel veel succes en hou nog even vol hoor.
moet zeggen dat ik het niet met je eens ben meid, ik heb nu 2 heel licht positieve en 1 negatieve liggen, 1tje positief getest in de middag, negatief getest 's nachts en vanmiddag ook weer licht positief... tis gewoon killing, dan maar liever negatief en niks, dan licht positief en morgen alsnog niks (waar ik me toch ook wel op instel maar toch wel samen met wat hoop )
hoi kukelesaantje ik weet niet ik denk ook zondagmorgen kan wel zaterdagochtend testen maar misschien wordt ik s'middags wel ongesteld dus ik denk dat we zondagochtend testen maar we doen hem in elk geval samen hebben we afgesproken bij ons is het ons eerste kindje en de 1e poging dus ga er niet vanuit (schrijf ik heel stoer 8) maar ik heb veel hoop kan er niks aan doen) maar het is wel spannend. leuk dat je op dezelfde dag je nod hebt misschien zijn we wel tegelijk zwanger hihi zou grappig zijn hou je me op de hoogte?? liefs jose
ik kon het natuurlijk niet laten en heb net getest..negatief natuurlijk maar ja dat hoeft natuurlijk nog nix te zeggen....en daarbij heb ik het gevoel dat mijn eisprong iets later was dan anders...
trouwens als je een test hebt gedaan..kan je dan ook een klein schaduwtje zien van een streep..want als ik de test bij het licht hou (ja ik zoek naar streepjes haha) dan zie ik wel een heeeel licht streepje..en bij die andere test die nog ongebruikt is ..zie ik dat toch echt niet... hmm :S