pff zenuwachtig.

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden.

ik ben zo zenuwachtig. om 12.00 hoor ik of mijn rij-examen door gaat. vanwege het weer kan het afgelast worden. als het door gaat moet ik om 13.00 afrijden!

ik ben erg zenuwachtig ik heb faalangst en ben zo bang dat ik iets vergeet of een black out krijg.

2. HOG

HOG Niet meer actief

Spannend!! Probeer niet te zenuwachtig te zijn, en het eten van een banaan van te voren schijnt te helpen.

En maak je niet druk als je een foutje maakt, gewoon goed door blijven rijden ;) Succes!

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent!
    Heel veel succes!

4. emje

emje Niet meer actief

dankje meiden. ik ga zo denk ik nog maar een uurtje proberen te slapen. dan gaat de tijd sneller. :) ik hoop zo dat ik het haal

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.130
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Hoop et ook, misschien knijpt de examinator wel een oogje dicht door het pokkeweer.

Succes!

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    toen mijn moeder moet afrijden (30 jaar geleden ofzo) was het ook dit weer.
    Toen hoefde ze geen speciale verrichtingen te doen....en ze kan nog steeds niet file parkeren :p

7. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    hoop voor je dat het doorgaat

8. emje

emje Niet meer actief

de speciale verrichtingen hoef ik gelukkig ook niet meer te doen. die heb ik tijdens de tussen tijdse toets al gedaan :) pff nu ben ik ook nog is kei misselijk. :(

9. liena

liena Fanatiek lid

21 feb 2008
    1.900
    0
    0
    Leidster kinderopvang
    Noord Holland
    heey hoi,

Probeer je vooral niet te druk te maken misselijk kun je ook worden van de zenuwen. JHeb je vanmorgen een beetje afleiding?
    En bedenk:je hebt je lessen gehad en kan het heel goed, anders laten ze je geen examen doen;). Komt helemaal goed, het zou het mooist zijn dat het wel doorgaat natuurlijk.
    Ik zal voor je duimen!!!

Dikke knuffel Liena

10. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh meid wat spannend. En dan heb je ook nog dit weer. Bah!

Heel veel succes. Weetje, ik was ooit zo zenuwachtig dat ik de verkeerde kant opging en moest stoppen om over te geven. :) Van het examen kan ik me niks meer herineren maar het zal wel goed geweest zijn want ondertussen rijd ik al weer 10 jaartjes in een auto rond. Hahaha

Het komt goed :)

11. emje

emje Niet meer actief

bedankt voor jullie reacties meiden. de misselijkheid is al weer iets gezakt. ik probeer me zo rustig mogelijk te houden en me af te leiden met de computer. heb net ook ff lekker gedouched dat hielp ook wel o te ontspannen :) denk dat ik zo nog een lekkere beker warme melk ga drinken.

hoop zo dat het doorgaat anders zal het waarschijnlijk januari worden en dat duurt nog zo lang.

12. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ik kan wel zeggen, probeer niet zenuwachtig te zijn, maar dat was ik zelf ook 2 weken geleden!! misselijk als wat. maar ben geslaagd. Het is indd misschien wat Devils. hierboven zei:misschien knijp de examinator wel een oogje dicht met dit weer.

iig heel veel succes!!!

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ga er maar vanuit dat het niet doorgaat. Ik had ook sneeuw op mijn motorexamen. Ik daar in de sneeuw heengereden, twee keer bijna onderuit gegaan, maar heel netjes gecorrigeerd. Kom ik daar super trots aan en dacht dat ik de hele wereld wel aankon, hoor ik dat alle examens afgelast zijn. :(
    Gelukkig hoef je in dat geval niet 10 weken te wachten tot je weer kunt.

14. Cinnamon

Cinnamon Fanatiek lid

24 jun 2009
    2.478
    0
    36
    Succes vandaag! Ik hoop voor je dat het goed gaat!

15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hopelijk kun je afrijden, maar aan de andere kant; vind je dat wel prettig met dit weer? Veel succes in ieder geval, je kan het!

16. emje

emje Niet meer actief

@edge,

ik vind het niet zo erg om af te moeten rijden met dit weer. als ik straks me rijbewijs heb dan zal het vast ook wel een keer voorkomen dat ik met dit weer de weg op moet. pff wat duurt wachten toch lang :(

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hey meid

ik ben in Maart afgereden voor mijn rijbewijs en ik was ook zo zenuwachtig..
    Wellicht is het al gezegd maar hou dit in je achterhoofd

Een foutje maken is niet erg , zolang je daarna je zelf maar hersteld en doorrijd ..
    Niet te veel twijfelen :)..

Ik hoop voor je dat het wel doorgaat , want ook door dit weer zul je moeten leren rijden :)

Ik heb zelf gelest met sneeuw en gister avond vond ik het toch ook eng om te rijden :) maar het is me gelukt !!!

Kop op :) ga nog even wat leuks doen en heeel veel succes

18. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik denk wel dat het doorgaat. Zoveel sneeuw ligt er hier in rotterdam iig niet. Weet niet hoe het daar bij jullie zit, maar de wegen hier zijn gewoon goed begaanbaar.

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jen

Ik heb dit jaar in feb afgereden. Toen hadden we net al die sneeuw gehad en op veel plaatsen lag er nog wel wat ijs... De dag ervoor waren alle examens afgezegd. Ik had s'morgens om 8 uur mijn examen, dus ik had namelijks kans om zenuwen op te bouwen!!! Ik was gelijk geslaagd.

Wat bij mij wel had geholpen was dat mijn rij instructeur een paar weken van te voren gebruik had gemaakt van alle sneeuw en ijs die er uit de lucht was komen vallen.. Op een afgelegen parkeerterrein heeft ie me geleerd hoe te reageren als je auto door glad weer in de slip komt:D:D:D:D:D kan je zeggen goed voor je zelfvertrouwen.

bdw hier ook faalangst... belangrijke tip: Voor je rijexamen is voldoende goed genoeg!!!

20. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik heb hem nu 2 maanden. Ik ging dood van de zenuwen.. maar probeer een leuk praatje te maken en rij gewoon zo als anders! Het komt goed! Ik duim voor je!!

Deel Deze Pagina