Vroeger toen ik klein was...

Discussie in 'De lounge' gestart door SuzykeQ, 7 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja het was niet gezellig thuis (understatement of the century). Ik weet nog dat ik als 6/7-jarige de woonkrant te pakken had gekregen en daar ging ik dan mee naar mijn slaapkamer en knipte foto's van huisjes uit waar ik wel wilde wonen. Er stond dan ook bij: dit huis kost 236 gulden! En dat vond ik ontzettend veel. Na 2 verjaardagen, rapportgeld, heitje voor een karweitje etc. had ik dan ein-de-lijk 236 gulden (oké, 245 gulden) en toen heb ik als 8-jarige de woningbouw gebeld om te vragen of ik dat huis kon kopen voor mezelf.

Ze namen me helaas niet serieus :cool:

2. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    Ah dat is nou flauw van de woningbouw!
    Maar wel naar hoor. In dat geval Idd wel prettig dat je zo snel het huis uit kon ;)

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik wist al heel erg jong dat ik met kleine kinderen wilde gaan werken, dit heb ik ook gedaan in de kinderopvang.

Ook wilde ik mooi worden (slecht zelfbeeld al heel jong) dit is mislukt....

Ik wou heel graag het huisje boompje beestje leven, en dat heb ik nu huisje, mannetje, kindje, hondje.

Ook wou ik graag auto rijden, droomde altijd dat ik dat kon en in papa's auto reed haha.. inmiddels 7 jaar mijn rijbewijs.

IK wou vroeger al jong moeder worden, dit is (in mijn ogen dan) niet gelukt. Ben wel moeder geworden, waar ik ontzettend dankbaar voor ben, maar ik wou altijd voor mijn 25e 2 kindjes en klaar zijn. helaas heb je dat niet voor het zeggen.

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ik wilde politieman worden

De man is niet gelukt helaas hahahaha de politie wel

5. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    #45 Blemma, 7 nov 2013
    Laatst bewerkt: 7 nov 2013
    Vroeger wilde ik worden:

patholoog anatoom ----- te weinig discipline, ben nu klinisch verpleegkundige
    jong moeder van heel veel kids----- jong moeder zijn is gelukt, maar ml wil niet meer als 2 kindjes.
    En een huis vol met dieren---- hebben 2 jeweetwelkaters, konijn en visjes

Wat chloë wil worden? Groot denk ik;)

6. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik wilde moeder worden, dat was mijn enige wens.
    Verder kon alles me gestolen worden hihi!
    Toen ik ouder werd, wilde ik ook actrice worden. Heb een tijdje toneel gespeeld, maar kreeg andere interesses en ben ermee gestopt.

Wat wel grappig is, is dat ik me als kind absoluut niet voor kon stellen dat je juf of meester wilde worden. Was je eindelijk van school af, moest je er gaan werken! 3x raden wat ik nu ben hihi! ;) En ik vind het heerlijk!

Deel Deze Pagina