Mn titel zegt het al.. Ik ben echt zo blij. Ondanks dat hij altijd de fles van 23.00 op drinkt, hebben we nu toch maar eens geprobeer of hij ook zonder kon.. En ja hoor hij heeft lekker geslapen!! We moesten wel 2x een speentje erin gaan doen!! Nu drinkt hij overdag ook gelijk super.. In iedergeval vanmorgen wel.. En anders nooit... Nu heb ik ff een vraagje nog.. Wanneer doe je dan ook rijstebloem bij de 1e fles van 7.00?? En waarom?? Liefs Jannn
hoi ik doe altijd een beetje rijstebloem in de avondfles, die krijgt hij om half 8, en daar doet hij het prima op! s ochtends doe ik gewoon een fles zonder rijstebloem want dat heeft hij s ochtends gewoon niet nodig.... elk kindje is weer anders, de ene is s avonds erg hongerig en de ander in de morgen! het is dus kijken waar je kindje behoefte aanheeft! succes
Dankjewel voor je reactie. Ik lees wel meer dat er sochtends ook rijstebloem door heen wordt gedaan! Maar mijn zoontje is sochtends niet hongerig. Ik heb het savonds nu gedaan en het ging echt super..
nou super toch? die van mij is in de ochtend ook niet superhongerig maar in de avond wel, dus daarom doe ik hem s avonds, zo is ieder kind weer anders.. succes!