wie kent de lolo-bal (een bal met een platvorm er omheen waar je op kon springen) nog? en de springstok? levensgevaarlijk, als je viel, was je gerust wat tanden kwijt, maar oh wat vonden we het gaaf om er mee te spelen, juist omdat het gevaarlijk was
hihi ja, de lolobal. Had er een maar mog er niet meer op omdat toen in het nieuws kwam dat er veel ongelukken mee gebeurde Ik was vroeger helemaal gek van My Little Pony En van He-man en She-ra transformers En kennen jullie nog de poppels?? Zo'n knuffelbeer die je tot bal kon maken?? Wilde dat altijd zo graag hebben maar was veel te duur. Iets van 80 gulden geloof ik Vorig jaar heb ik er eentje kunnen kopen op een rommelmarkt voor 1 euro hihihi
En ik keek ook altijd Sky Channel met de DJ CAT shoq met Linda de Mol. Was echt heel leuk! Alles was in het Engels en dat begreep ik toen al erg goed hahaha. Met leuke tekenfilmpjes. Later keek ik ook naar Telekids!!!
ja, sky channel Zo hebben mijn broer en ik engels geleerd hihihihi. Voor DJ CAT had je The Fun factory ( met een kerel en een krokodil en zeehond als ik me het nog goed kan herinneren.......)