seabert Bouli (ken zelfs de tekst nog een beetje) Vrouwtje theelepel snorkels Het zijn er eigenlijk heel veel. Alles wat op telekids werd uitgezonden en op de woensdagmiddag.
vrouwtje theelepel Ja ook leuk ! Op de site die ik noemde staat alles uit je jeugd.. niet alleen series, maar ook anecdotes, dingen die toen IN waren, tv series enz is echt een hele leuke site om op te kijken! Vooral omdat je soms stukjes kan beluisteren van vroeger haha Ook het stukje kleding moest ik erg om lachen, de arrafat sjaal, de overgooier, de poncho en de borstrok Wat gaat de tijd snel eigenlijk!
Ook Pompy de robodoll was helemaal geweldig? Wie keek daar ook naar? Mijn vriend kent het niet http://nl.youtube.com/watch?v=yCkIfaMT9vc
Ja pompi de robodol keek ik ook! En ik ben nu een filmpje van tao tao aan het kijken en kissyfur, wie kent dat?
- Snorkels - teddy ruxpin - kleine huis op de prairi (schrijf je dat zo?) - Jody en het hertenjong - robinson Je had vroeger op de woensdagmiddag een eo uitzendingen met allemaal van die "oude" tekenfilms. maar ik heb 't ook over een x-aantal jaar geleden.
En heidi en tom sawyer, allemaal van dat zelfde soort tekenfilms.. net als jodi en het hertejong, de familie robinson, ceddie, alleen op de wereld enzo
Pompy de robodoll werd toch uitgezonden door de tros? want ik ken het ook nog wel een beetje. Liefs, Marjan
JAAA Maple town.. En ik keek altijd de DJ Cat Show op Sky Channel... En Ivahoe, en Batman, ende gummieberen, david de kabouter.. Dat waren toch eigenlijk leukere programm's dan tegenwoordig....
meiden kennen jullie deze? 'ik ben beertje kollakol beertje dat kan zingen' en dan verder hahaha maar dat weet ik niet meer...
Wat een geweldig toppic zeg. Klinkt allemaal zo bekend. Ik vindt de tekenfilms van toen ook véél leuker dan die van nu. Van mij mogen ze dit allemaal weer op de tv doen!
in de herhaling op tijdstippen dat wij ernaar kunnen kijken. Ik zag trouwens laatst bij de V&D de fabeltjeskrant dvd's voor 5 euro per stuk