Ik mis er nog eentje De Bluffers, kennen jullie die? Je bent een bluffer , je blijft een bluffer.... Verder inderdaad heel veel bekende gezien! Heerlijk
Ohhh... Inderdaad, dit moeten ze weer gaan uitzenden! Allemaal! Veel leuker dan dat ze nu op tv hebben.. Heb net een aflevering Bouli gekeken! Hahaha! Heeeeerlijk....!
Zoiets ja...Een mailbom naar Ned 3.... en inderdaad, de Bluffers!... Enne... Calimero... en Dungeons and Dragons... Met dat schattige eenhoorntje
Ik ben ook van mening dat het qua televisieseries vroeger echt leuker was, zoals CandyCandy, Thomas en Senior, Het huis achter de heuvels enz. Gelukkig bestaat er nog wel Sesamstraat
Mijn vriend en ik zijn ook van mening dat de tekenfilms van tegenwoordig niet zo leuk zijn als vroeger. Ik heb nu avond dienst en kijk elke ochtend little house on the prairie heb ik vroeger nooit gezien en vind het nu helemaal supper1 En veel van wat hier opgenoemd word keek ik vroeger ook.
Als je wilt dat de oude tekenfilms weer terug komen op tv dan kan je hier een petitie tekenen: http://www.teruggespoeld.nl/
OHHHHH das pas jeugd sentiment....mis nog 1 LP dan heb ik ze allemaal.....niet dat mijn jongens daar naar gingen zitten luisteren.....veelste saai ! heb trouwens niet eens een platen speler meer hihihi
Wij hebben nog wel een platenspeler en ik zetten laatst mijn kinder platen weer eens op. (met van die schattige koren) hoe gedateerd en lief. Ik heb laatst trouwens de 1e 10 LP's van Kinderen voor Kinderen voor 10 euro gekocht op MP....