ohhh elly en rickert..ben volledig niet gelovig, maar vond hun liedjes altijd wel leuk...kauwgomballenboom of zoiets... tja..dan is het tegenwoordig wel anders ja...
Nostalgie! hhhahaha wat leuk! Mijn lijst : Teddy Ruxpin Maple town Vrouwtje Theelepel De Snorkels De Smurfen De Tovenaar van Oz David de Kabouter De Fabeltjeskrant (is er nog steeds op) de gummiberen troetelbeertjes alfred j kwak (is er nog steeds op) Ovide Ducktales (keken we altijd tijdens het patat eten op zaterdag) my little pony (had ik een heeeele verzameling van hahahahah)
Mijn lijstje Inspector Gadget Smurfen Snorkels (Die zijn leeeeuk!) Jem (ook leuk!) My Little Pony (Ik heb nu nog een enorme verzameling Fairy Tails,Kuifstaartjes. Ook van Hasbro geloof ik)
Misschien is hij al genoemd maar op deze link vind je echt alles terug inclusief intro's. http://www.kindertv.net/index.php?optio ... temid=1630
Rach speciaal voor jou! Ik ben beertje Colargol Beertje dat kan zingen Trala do re mi fa sol 'k Dans erbij het is te dol Ik beleef zo veel Lach en huil en leer en speel Met mijn fluitefluit Blaas ik elk verhaaltje uit Twiet-twiet, twiet-twiet, twiet-twiet Kleutertjes nu opgelet Nu gaat het beginnen Trala do re mi fa sol Ik ben beertje Colargol
Kissyfur, dat was toch die roze hond of niet? verder zijn alle tekenfilms die ik keek wel voorbij gekomen zeg...de een nog leuker als de ander
ik keek ook altijd Bart Boos mocht ik eigenlijk niet zien omdat het toen al te was volgens mijn moeder hihi als je de progamma's van tegenwoordig ziet die zijn te erg vind ik
Kennen jullie deze ook? Als Lotte onzichtbaar wordt Van dat meisje dat op haar navel drukt en dan onzichtbaar wordt.. dat doet me denken aan nog meer van die jeugdfilms, zoals het zakmes en de serie dag juf tot morgen
Ja Lotte! Wij maakte altijd wat anders van dat liedje Zij had idd een navelbreukje en kon onzichtbaar worden...Zweedse serie dacht ik. Elmo
"Een hele schep geld" Een deense serie over kinderen die een koekblik met geld vinden en dat verstoppen in een verlaten huis. Ook bij de dikke dames op zondag morgen!