Vroeggeboorte na 23 weken zwangerschap, tweeling (snik snik)

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door napje, 21 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jeetje meid wat erg :(
    heel veel sterkte met het verlies van jullie dochtertjes!
     
  2. miranda4xmama

    miranda4xmama VIP lid

    17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit enorme verlies.

    Liefs Miranda
     
  3. vergo

    vergo Fanatiek lid

    3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Verschikkelijk Heel erg veel sterkte met het verlies van jullie dochtertjes.
    Dikke knuf
     
  4. Daisy1975

    Daisy1975 Fanatiek lid

    20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat verschrikkelijk meid!
    De tranen lopen over mn wangen :cry: vooral omdat ik net bevallen ben van 2 mooie meiden,wat is het toch oneerlijk!
    Ik wil jullie heel erg veel sterkte en kracht wensen.
    Ik begrijp jullie grote verdriet.......

    Veel liefs,
    Dais..
     
  5. laatje

    laatje Fanatiek lid

    5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Vreselijk. Kan even geen woorden vinden om jullie te troosten. Sterkte! Knuffel...
     
  6. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heel veel sterkte ...heb er geen woorden voor, alleen kippevel!
     
  7. cuse

    cuse Nieuw lid

    22 aug 2008
    2
    0
    0
    Jeetje meisje, wat verschrikkelijk. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
    Dit voelt voor mij ook heel dubbel. Afgelopen maandag ben ik opgenomen in het ziekenhuis omdat ik 2 cm ontsluiting had. Ik ben zelf ook zwanger van een tweeling, 2 kleine mannetje. Eigenlijk dezelfde dagen in de ellende gezeten als jullie. Alleen bij jullie is het helaas slecht afgelopen. Ik hoop echt dat jullie ooit de kracht vinden om het verdriet van jullie meisjes te verwerken. Heel veel sterkte. En heel veel kusjes voor jullie engelen dochtertjes!

    Veel liefs Cuse
     
  8. booky

    booky Fanatiek lid

    26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Jeetje meid verschrikkelijk. Woorden schieten tekort. Heel veel sterkte!

    Knuffel...
     
  9. Renate

    Renate Lid

    20 jun 2005
    23
    0
    0
    Groepsleidster KDV en beveiliging
    Hoofddorp
    Lieve meid,

    Vreselijk....vreselijk en nog eens vreselijk en je verhaal gaat me aan het hart en de tranen rollen over mijn wangen. De radeloosheid...het verlies. ik weet er alles van(Ben mijn jongens een mnd geleden verloren met 23 weken) Ik huil nog elke dag en ben bang dat dat ook nooit over zal gaan en wat je zegt bij een volgende zwangerschap zal je pas rust hebben als je je kindje in je armen zal hebben. Ik wens jou en je man veel sterkte. En ik weet zeker dat mijn twee engeltjes Thomas en Daniel jou mooie engeltjes Inara en Rania zullen opvangen en samen de boel op stelten zullen zetten daarboven.

    Liefs Renate
     
  10. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    wat vreselijk zeg!
    ik wil jullie veel sterkte wensen en neem je tijd om dit te verwerken, je collega's moet je je nu echt geen zorgen om maken, die begrijpen echt wel dat jij nu zo verdrietig bent en niet blij kunt doen voor hun.
    gaan jullie je meisjes begraven?
     
  11. HappyLuna

    HappyLuna Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat verschrikkelijk, heb er geen woorden voor.... :(

    Heel erg veel sterkte gewenst...
     
  12. Maris22

    Maris22 VIP lid

    7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat een vreselijk verhaal...
    Heel veel sterkte!
    Liefs Mariska
     
  13. napje

    napje Actief lid

    14 jan 2008
    194
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

    Dank jullie wel voor jullie lieve reacties, ben echt constant aan het huilen, Maandagochtend hadden wij nog de hartjes horen kloppen, dinsdagochtend voelde ik iets naar buiten komen en het bleken de voetjes van Inara te zijn. Zo moest ik ontdekken dat er iets mis was, ik zag gewoon haar teentjes uit mijn gaatje steken. Mijn 2 mooie kleine prinsesjes! De een was een kopie van haar vader, de ander leek sprekend op mij. Ik wil mijn meisjes terug!

    Volgens een verloskundige was het gewoon pure pech, het eitje van Inara was te laag in de baarmoeder ingenesteld waardoor de placenta heel laag kwam te liggen en zo gevoelig werd dat het constant ging bloeden. Die klote bacterien konden zo bij onze kerngezonde meisjes komen en zo hun vruchtzakje beschadigen om ze zo van ons afpakken. Hun placenta was ook helemaal niet mooi, was echt rafelig, alsof het aangevreten was.

    Pure pech, anders zaten ze nu nog in mijn buik, mijn 2 kleine lieverdjes.

    @ Cuse: Ga van het positieve uit, dat is het beste! Hoe ver ben je nu in je zwangerschap? Ik zal voor je bidden en duimen. Veel sterkte lieverd! Hopelijk wordt jou wel dit verschrikkelijke verlies verspaard!

    @ Renate: Vreselijk dat jij dit ook hebt moeten meemaken, dit wens je je ergste vijand niet toe!
    Met een verschrikkelijk gevoel moeten wij nu hiermee verder leven. Het is echt superzwaar! We hebben ze voelen schoppen! Ik heb ze vaak naar elkaar toe zien trekken, dan was de ene helft van mijn buik een mega bult, terwijl de andere helft plat en zacht was. Oh wat mis ik dat gevoel zeg!

    Ben nu zelfs bang dat het de volgende keer weer mis zal gaan. Heb jij deze angst ook? Vraag me echt af of ik het ook een keer mee mag maken hoe het is om een gezond geboren huilend kind in mijn armen te hebben na een bevalling. Dit vraag ik me echt serieus af, mijn toetsenbord is nu gewoon nat van mijn tranen. Mijn 2 prinsesjes....

    Mijn man en ik willen wel zo snel mogelijk beginnen, maar hoop dat het én snel raak zal zijn én dat het de volgende keer wel een goede afloop zal hebben durf ik niet meer te hebben. Ben bang voor weer zo'n verlies.
     
  14. Renate

    Renate Lid

    20 jun 2005
    23
    0
    0
    Groepsleidster KDV en beveiliging
    Hoofddorp
    Lief napje,

    De angst bij een volgende zwangerschap is heel erg groot en daardoor zal ik er weinig van kunnen genieten omdat je steeds in je achterhoofd houd dat wat er met je twee engeltjes gebeurt is.Dit is een angstig gevoel maar het zal me niet tegen houden om het opnieuw te proberen.Helaas mag ik de eerste twee mnd niet zwanger worden en moet nog een aantal keer naar het mijn eigen ginacoloog en voor een second opinion naar het AMC in Amsterdam.Dit doordat ze toch willen voorkomen dat het weer gebeurt dus het is wel voor een goed doel.Echter wil ik zo snel mogelijk weer zwanger worden ondanks dat het emotioneel zwaar zal zijn en zeker angst tijdens de hele duur van de zwangerschap zal houden.Ik zal het verdriet de pijn en de liefde voor mijn jongens altijd bij me dragen en ze zullen wat de toekomst ook bied nooit meer uit mijn gedachten en mijn hart zijn.

    Liefs Renate
     
  15. napje

    napje Actief lid

    14 jan 2008
    194
    0
    0
    Lieve Renate,

    waarom mag je de eerste 2 maanden niet zwanger worden?
    Tegen mij hebben ze niks gezegd. Ik moet wel nog 2 keer naar de gynaecoloog om te kijken of alles hersteld is. Misschien dat ik dan ook te horen krijg dat ik het ook niet zou mogen wat ik dan erg jammer zou vinden.
     
  16. Renate

    Renate Lid

    20 jun 2005
    23
    0
    0
    Groepsleidster KDV en beveiliging
    Hoofddorp
    Ik mag de eerste mnd niet zwanger worden omdat ze vermoeden dat mijn baarmoedermond niet sterk genoeg is, daardoor willen ze kijken of er bij een volgende zwangerschap er gelijk een bandje om mijn baarmoeder gelegt moet worden zodat het kindje goed blijft zitten maar dat kunnen ze pas zien als het allemaal weer normaal/genezen is.Dat is wel moeilijk want je wil eigenlijk gelijk weer proberen en zeker toen de ginacoloog me aan de pil wou zetten maar dat heb ik geweigert aangezien er tussen mijn eerste zwangerschap(mk 2006) 2 jaar tijd zat voordat ik zwanger werd van mijn jongens, dus geen troep in mijn lichaam meer.Verder hopen dat we het in oktober weer mogen proberen.

    Liefs Renate
     
  17. cuse

    cuse Nieuw lid

    22 aug 2008
    2
    0
    0
    Hoi Napje,

    Hoe gaat het nu met jullie meis? Heb erg veel aan jullie gedacht. Je ergste nachtmerrie komt uit.

    Ik ben op dit moment 24.1 weken zwanger. Vanmiddag hebben we weer een echo. Dan weten we of de cerclage goed is blijven zitten, ben behoorlijk zenuwachtig.

    Veel sterkte en een kusje in de wind voor jullie meisjes.
     
  18. kimm1988

    kimm1988 Fanatiek lid

    27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi,

    Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies....

    Liefs
     
  19. boterbloem

    boterbloem Actief lid

    20 apr 2007
    215
    0
    0
    Ik krijg er kippenvel van, wat een verdriet dan om je meisjes in plaats van vreugde. en snapt het ook niet .Je kan het niet bevatten.

    Veel sterkte met je collega's, maar stop je verdriet niet weg, jou verhaal en je verdriet om je meisjes mag er tegelijkertijd met hun vreugde zijn.
     
  20. Moonfairy

    Moonfairy VIP lid

    12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie 2 prinsesjes! :cry: :cry: weet dat ze jullie zullen beschermen en vanaf een wolkje naar jullie zullen kijken!

    Heel veel liefs claudia..
     

Deel Deze Pagina