Hoi dames Ik heb even een vraagje. Sinds gisteren avond heb ik pijn in mijn maag als ik op mijn rug lig en als ik dan draai naar mijn zij dan verplaatst de pijn zich naar de zijkant. Het lijkt net of alles beurs is. Is dit herkenbaar met dit termijn? Ik weet niet goed wat ik er moet. Heb er eigenlijk best veel last van... Al vast bedankt voor jullie antwoorden
Misschien last van maagzuur? kan pijnlijk zijn...ff lauwe melk drinken kijken of t over gaat.. als je erge pijn hebt en een bandgevoel zou ik wel ff d verloskundige bellen, helemaal als je erbijnog hoofdpijn hebt tintelende vingers of erg veel vocht vasthoudt...
Lief dat jullie meedenken, maar het is niet echt een band om mijn buik. Meer een soort stekende pijn. Net een maagpijn maar niet de hele dag het komt en gaat met vlagen. Met eten heb ik geen extra pijn ofzo. Maagzuur is het ook niet.
Dit dus. Heb ik gehad en was niet goed! Voor mijn gevoel was het niet echt een bandgevoel, maar zo wordt het dus wel omschreven door deskundigen. Bij twijfel altijd even bellen, voor je eigen geruststelling, anders blijf je zo ontzettend piekeren, is ook niet goed voor je!
Morgen mocht ik bellen of ze tijd had voor een extra echo. Dan zal ik het gelijk bespreken. Of het moet erger worden. Dan veel ik straks nog