Welke symptomen hadden jullie en kregen jullie een J of M?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzetje, 2 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik ben wel benieuwd!

Heb jij bijvoorbeeld geen eetlust gehad, was je erg misselijk, had je zere borsten of tepels, was je moe, was je snel buiten adem, had je het koud, had je bloedend tandvlees, had je obstipatie etc.. etc....

2. Suzanne1982

Suzanne1982 Bekend lid

16 jun 2008
    779
    0
    0
    Midden Nederland
    Tot nu toe heb ik 2 vrijwel dezelfde zwangerschappen gehad en ik heb een dochter en krijg nu een zoon. Het enige verschil is dat ik deze hele zwangerschap last heb gehad van obstipatie en bij mijn dochter totaal niet. Overigens heb ik daar nu sinds een week of 2 ook geen last meer van.

3. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Twee keer dezelfde kwaaltjes bij allebei mijn meiden: warm, geen gekke trek in ander eten, wel grotere borsten, maar geen pijn, in het begin een heel klein beetje puistjes, eerst vet op heupen en dan pas buik, niet misselijk.

4. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Jongen: geen eetlust (echt niet, 6 kg afgevallen in het begin), pijnlijke borsten, veel diep slapen.
    Meisje: erg misselijk, continue eten, slapeloosheid, rommelende darmen en verstopping, nauwelijks tot geen last van borsten.

Nu is het een beetje een mix van voorgaande zwangerschappen: geen eetlust, erg misselijk, slapeloosheid, pijnlijke borsten ;).
    Maar mijn gevoel neigt naar jongen... ben benieuwd!

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.058
    2.555
    113
    Limburg
    Tijdje geen eetlust gehad, en dat was het wel.

6. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

9 jun 2012
    1.234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ik heb nu echt een totaal andere zwangerschap:

Geen eetlust
    Sterke reuk
    Heel erg moe (normaal om 01.00 naar bed en nu om 21.30 en overdag ook in slaap vallen)
    Zere grotere borsten

Ik zelf denk een jongen te krijgen, ik heb een heel sterk gevoel in ieder geval. Maar vorige keer zat mijn gevoel er ook naast.

Bij mijn andere kinderen had ik weinig last, eigenlijk niks voor zover ik mij kan herinneren.

Wel heb ik net als voorgaande keren trek in zoetigheid!

7. sarahtj3

sarahtj3 Fanatiek lid

8 jun 2012
    1.628
    0
    0
    almere
    Ik heb nu wel echt een totaal andere zwangerschap als bij mijn dochter...
    Bij haar was ik misselijk, obstipatie, luste geen cola en chocola, was niet moe

En nu niet zo misselijk, juist heel makkelijk kunnen poepen(hihi sorry)
    ik lust gewoon cola, heb juist super veel zin in kaas chipies.. en ben de heledag moe..

Maar.. weet nog niet wat het wordt, moet nog 4 dagen geduld hebben...

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

ik ben niet misselijk geweest.
    beetje pijnlijke borsten sochtends en soms pijn aan mn bekken en bandenpijn
    owww slecht slapen, vanaf het begin al!
    nu ik 27 weken ver ben heb ik wel last van vanalles, bekken enz,..
    mn buik groeit wel alleen maar naar voren, velen die naar mn buik keken zeiden "dat word een jongen, dat zie je aan de buik" en het is een jongen

9. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

2 totaal verschillende zwangerschappen en allebij een jongen...
    ook totaal verschillende buiken bij de eerste was ik in de ronte en bij deze is het echt na voren...

BIj de eerste had ik echt zin in iets lekkers altijd en nu bij deze niet...
    Eerst was ik totaal niet me hele zwangerschap misselijk bij deze wel...
    Bij de eerste kon ik de laatste 6 weken niet de duur uit en bij deze wel...
    Bij de eerste had ik geen pijnlijke borsten en bij deze wel...

Om zo maar te zeggen bij de eerste had ik een droom zwangerschap had alleen een hoge bloeddruk en de laatste weken sliep ik mar 4 uurtjes per dag... En had heel erg zin elke dag in spareribs en komkommers...

Bij deze heb ik de hele zwangerschap al ongelukjes om zo maar te noemen misselijkheid overal pijn en eigelijk alles wat je bijna in een zwangerschap kan krijgen heb ik gehad... dus echt totaal 2 verschillende zwangerschappen...

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb lopen overgeven tot de 18de week als een gek bij beiden.
    Verder is deze zwangerschap van onze tweede dochter wel heel anders, mijn buik ook.
    Ik draag heel erg naar voren en heb zelfs nogsteeds een taille, een echte jongens buik dus maar het is een dame.
    Mijn borsten zijn ook twee maten groter.
    En ik zie er extra goed uit, dat zou ook alleen bij jongetjes zijn.

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Bij de eerste niets noppes nada. Ja mijn buik werd groter en mijn borsten ook iets maar verder niets.Is een echte dame

Nu de eerste weken heel erg moe en veel trek, kan een brood van kap tot kap eten zeg maar. Ook weer een meid

12. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    1ste kindje meisje: misselijk + overgeven de 1ste 3maanden, veel bijgekomen, puisjes, veel energie, rustige baby, normaal gewicht en lengte, gemakkelijke zwangerschap

2de kindje jongen: misselijk maar niet overgeven, weinig bijgekomen, weinig energie, drukke baby, grootte en dikke baby, moeilijke zwangerschap

13. dans

dans Actief lid

31 mrt 2012
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Twee totaal andere zwangerschappen.

Bij mijn zoon haaruitval, onrustige benen, trek in hamburgers en verder geen klachten. Top zwangerschap

En nu vooral in het begin zere borsten, misselijkheid, bekkeninstabiliteit, onrustige benen, verslaafd aan aardbeien, geen haaruitval, verdenking op zwangerschap diabetes en we krijgen nu een meisje.

14. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Uit twee hele verschillende zwangerschappen is toch 2x een jongen gekomen, dus volgens mij zegt het niet zoveel.
    Eerste keer voelde ik me geweldig, zweefde echt op een roze (nou ja, blauwe dus) wolk, voelde me mooi en gezond, zat vol energie na de eerste 12 weken.
    Twee keer was ik vanaf het begin erg somber, vaak huilbuien, nachtenlang wakker liggen piekeren, vaak moe en chagerijnig.

En nu voor de derde keer lijkt het eigenlijk gelukkig wel weer op de eerste. Ik ben wel wat meer moe en heb wat meer lichamelijke kwaaltjes, maar ik ben wel vrolijk, m'n haar is nog nooit zo mooi geweest, en ik heb weer dat gevoel dat ik hoog en droog op m'n roze of blauwe wolkje zit, waar niets me echt kan raken. We krijgen dit keer een verrassing, maar aan de symptomen kan ik dus ook niks aflezen.

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier 2 jongens en 2 meiden en allemaal ongeveer dezelfde klachten.
    Alleen bij de laatste was ik veel meer moe, maar had dan ook kids om te verzorgen enzo.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    1e vrijwel nergens last van gehad. Behalve al snel harde buiken, waardoor ik al snel moest stoppen met werken -> jongen.

2e vanaf de 2e week ontzettend misselijk, geweest tot een week of 16. Met momenten nog. Erg drukke baby, last van de rug al snel, vocht vasthouden, rusteloze benen, slapeloze nachten -> weer een jongen.

2 totaal verschillende zwangerschappen ;)

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb twee meiden en de derde zwangerschap was een jongen, maar helaas moeten afbreken ivm trisomie 18. Maar bij alledrie vergelijkbaar. Oh ja, bij de tweede dochter had ik wel veel meer last van mn borsten, wat ik bij eerste dochter en bij zoontje dus niet had. Maar verder..... nooit misselijk, vergelijkbaar moe, vergelijkbaar maagzuur etc.

18. Yasmijnkai

Yasmijnkai Niet meer actief

Overgegeven tot 22 weken, moe, rugklachten, heel slecht slapen. En je kan niet zien van achteren dat ik zwanger ben :) nog steeds slank alleen hele grote buik naar voren.

Ik krijg een dochter :D

19. purple88

purple88 Actief lid

5 apr 2012
    451
    0
    16
    totaal niet misselijk geweest.. geen pijn.. wel bandenpijn e.d heel veel eetlust (vooral chocolade) :D en vrij rustige baby!
    en mn buik staat echt naar voren toe..
    het is een jongen!

20. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    heel erg misselijk. veel afgfevallen. me heel slecht voelen en iedereen die zegt je ziet goed uit. ik krijg een meisje

Deel Deze Pagina