Hallo, Half november een curettage gehad vanwege misses abortion en eind december weer een curettage vanwege restweefsel en laparoscopie vanwege vermoeden BBZ. Nu ruim twee weken na de tweede curettage last van een gevoelige baarmoeder. Is dit normaal? Verder heb ik het gevoel ongesteld te moeten worden, rugpijn en lichte buikpijn. Maar dat kan toch niet na twee weken? Er zit op dit moment nog Hcg in mijn bloed, is dan wel je cyclus al op gang aan het komen of kan dat pas als alle Hcg uit je lichaam is?? Fijn dat jullie er zijn om je vragen op los te kunnen laten. Bedankt voor jullie antwoorden. Groeten, MVL
Hohoi, ZOdra het Hcg gaat afnemen gaat je cyclus zich herstellen het kan dus wel zijn dat je baarmoeder gevoelig is het van het opbouwen van het baarmeoderslijmvlies. Indien je koorst krijgt of de pijn word erg heftig moet je zeker even naar de huisarts gaan. Houd er rekening mee dat je eerste menstruatie veel heftiger kan zijn dan dat je van jezelf gewend bent. qua gevoeligheid, hoeveelheid bloedverlies en lengte dagen. Imke
Hallo Imke, Bedankt voor je antwoord. Na al die gebeurtenissen ben ik nogal onzeker en lijkt het wel of je alles voelt. Ik ben ook af ten toe een beetje misselijk en duizelig, maar niet de gehele dag. Kan dat nog een nawerking van de narcose en alle gebeurtenissen zijn? Groeten, MVL
Hallo verloskundigen, Vanochtend een ovulatietest gedaan, deze was positief. Misschien dat de vage klachten dan daarmee te maken hadden, kan dat? Kan ik nu verwachten over twee weken een menstruatie te krijgen? We moesten met onze kinderwens wachten van de gyn tot de 1e menstruatie en eerst moest alle Hcg weg zijn, dat stond afeglopen maandag op 8. Hoe is mijn cyclus na deze menstruatie, weer normaal? Ik was altijd redelijk stipt op 28-29 dagen, kan ik dat de tweede cyclus weer verwachten of kan het dan ook weer een iets langere cyclus zijn? Ben erg benieuwd naar antwoorden... Baal er echt van dat we al twee maanden bezig zijn met de nasleep van de miskraam in november. groeten, MVL