Kan het begonnen zijn? Kijk er zo naar uit :)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Nescio, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik weet dat je nooit kan zeggen of een bevalling begonnen is tot deze eenmaal is begonnen, maar ik kan wel wat positieve verhalen gebruiken! :D

Gisteren had ik veel meer harde buiken dan normaal, en ook heel veel (echt veel) vochtverlies. Het was geen vruchtwater maar leek op de stukjes slijmprop die oplosten. Gaan slapen met een gevoelige buik, deze morgen toch weer wat gerommel. Veel menstruatieachtige krampen die niet echt op weeën lijken, maar het is laag gesitueerd en trekt ook door naar mijn rug.

Kindje is ook rustiger en mijn voeten zijn licht gezwollen. Bij mijn eerste zwollen mijn voeten en drie dagen later was ze er ;)

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Oh, spannend hè die laatste weken/dagen....
    Het zou inderdaad kunnen zijn dat je bevalling begint. Maar... het kan net zo goed ook niet zijn. Hihi. Beetje flauw antwoord misschien, maar als ik iets heb geleerd van die laatste loodjes, is het dat je niks zeker weet. Maar zoals ik lees, ben je er behoorlijk klaar voor, dus ik hoop met je mee dat t wel wat is. Succes!

3. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

1 sep 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Hoever ben je :)? Geen ervaring dus kan er niks over zeggen. Maar weet hoe je je voelt haha. Ik heb sinds paar dagen steeds in de avond menstruatie achtige krampen en dan denk ik zal het. Helaas val ik in slaap en is het de volgende ochtend over haha.

4. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ik zit ook in de wacht-modus. Maar hier geen sprake van krampjes, vocht/slijmverlies en andere "signalen". Ik blijf dus maar gewoon afwachten.
    Bij mijn eerste begon de bevalling ineens, uit het niets, PATS met gebroken vliezen en een flinke plas vruchtwater (gelukkig was ik thuis!).
    Ik ga er daarom ook maar vanuit dat het nu ook in één keer zal gaan beginnen.
    Succes met de laatste loodjes!

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    mijn eerste weeën had ik niet eens als zodoende gemerkt. ja via de ctg, maar vond het alleen wat trekkerig zeg maar. dus ja kan prima :)
    al lag ik toen al in het ziekenhuis met gebroken vliezen, begonnen was er toen verder nog niets. dat kwam pas 5 uur later

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Spannend he meiden! Ik ben nu 39 weken en 2 dagen, en ze mag echt wel komen wat mij betreft ;)

MamaMel en Sneeuwvlokjes, ook nog succes met de laatste loodjes. Het lijkt me zo leuk om straks te kunnen zeggen dat het toch begonnen is :D

7. humptydumpty

humptydumpty Fanatiek lid

9 apr 2014
    3.637
    1.193
    113
    Wat spannend! Ik hoop voor je dat dit inderdaad het begin is, maar ik vind het ook heel moeilijk om te zeggen. Ik had vorige week ook een paar dagen flink gerommel en zelfs krampen die echt op weeen leken. Toch verdwenen ze weer als sneeuw voor de zon en voel ik nu al dagen niets meer. Verder krijg ik vaak gezwollen handen en voeten (en gezicht) als het warm is, maar als het dan koeler wordt verdwijnt het weer. Dus bij mij zijn die zwellingen geen teken (heb ze ook al sinds 35 weken), maar dat kan bij jou natuurlijk heel anders zijn! Wanneer mag je weer langs je (george clooney ;)) gyn?

Deel Deze Pagina