dames ik heb net een zwangerschapstest gedaan en het streepje is licht maar hij word steeds wat donkerder betekend dit dat ik zwanger ben of moet ik hem sochtend nog is doen xx
Ik heb 5 testen gedaan, en de streep werd per dag donkerder! Je kan dus inderdaad zwanger zijn!!! Ik zou wel morgen of over een paar dagen nog een test doen, want je moet hem wel aflezen binnen de gestelde tijd. Kan ik je alvast feliciteren? Heb je een foto?
Positief is positief. (Uiteraard moet je hem wel binnen de tijd aflezen!) Gefeliciteerd! Ochtendurine is sterker, waardoor je sneller resultaat ziet met zo'n test. Niet pertinent nodig dus, maar kan wat beter resultaat geven.
ik heb wel een foto maar het is zo onduidelijk op de foto dus ik denk niet dat je het kan zien en hij werd binnen de tijd donker maar ik zal er morgen ochtend nog een gaan doen bedankt
dit is een foto in het echt is die duidelijker ik denk niet dat je het zo ziet ben niet zo ster in fotos maken View attachment 131440
ondanks dat je geen fotograaf bent en de foto erg wazig is, kan ik de streep heel duidelijk zien!! dus ik zeg, ZWANGER! gefeliciteerd!