Heeel stiekem gedaan. Zag wel wat vaags in het licht, maar heb hem snel weggegooid.. (A). Voelde me alweer een sukkel dat ik hem toch heb gedaan. Dus gewoon wachten tot vrijdag vanaf nu. Is ook te vroeg, mijn banner loopt op een of andere manier een dag voor....
Test op 9 DPO. Was een zw en kids test. (wel bewerkt anders zag je hem niet op de foto, alleen tegen het licht in).
Gaaf Deelight, snel positief dus! Neemt bij mij weer wat hoop weg.. Maargoed, niet iedereen test posi vroeg! Gefeliciteerd in ieder geval!
Gefeliciteerd Deelight!! @ Sallie: Niet zo hard zijn voor jezelf!! Een licht streepje is toch goed!! Je bent geen sukkel!!!
Kom ik ook even hey FF leuk topic! Ik had kv2v5 op 8 dpo een heeeeeeeel vaag streepje na 3 kwartier en toen op 10 dpo pas weer getest en dit was mijn test met ochtendurine kv2v5 en zal daarna die laten zien met cb vroege dezelfde dag alleen met middagurine
O en ik vergeet te vertellen een zp-vriendin hier heeft een knaltest gehad met 7dpo en op fertility friend.com (voor de tempers onder ons ) hier heb ik kaartjes gezien dat mensen met 5 dpo positief teste!
@ Finnefant: ja maar straks maak ik mezelf blij met niks . Moest wel echt turen, vandaag maar weggegooid. Maar als ik nu hoor wat jadore zegt ben ik in staat zo terug te lopen naar de prullenbak en nog eens te kijken (A)....
en Sally dan was die de eerste 5 min gewoon echt wit hoor en na 3 kwartier echt heel goed turen, maar ik zag wel echt een streepje, maar had zoiets van zal wel ingedroogd zijn....maar dat was het dus niet normaal als ik een ingedroogd lijntje had was dit ook echt pas na heel veel uren meer rond een dag buiten afleestijd ***edit naar die prullenbak Sally
Hmm, ben er niet uit! Tegen het licht in zie ik met turen wel wat. Maar het is meer donkerwit/grijs, en niet roze. Denk indroger dus maar! Maargoed, hatelijke testen, zijn helemaal niet gevoelig. Had ik maar andere besteld! Voor vrijdag (als ik dan iig niet ongi ben of tekenen ervan) heb ik midstream met een roze dop nog, en bij twijfel CB met indicator. Maar die wil ik neit "verspillen"...
Die van mij was wel roze toen, maar ik zou gewoon lekker kv2v5 halen super goedkoop en gevoelig en ja de cb digitaal zijn indd vrij duur voor als je t nog niet weet, bij mijn eerste wel gedaan nou dat was wel een verrassing hoor als er zwanger staat terwijl je niet bezig bent hahahaha nou zou morgen met kv2v5 testen als ik jou was
Ja, dat is juist het punt.. Moet de hele week werken en kan pas op z'n vroegst woensdagmiddag naar de KV. En dan vind ik ook weer dat ik wel tot vrijdag kan wachten . Whaha, deze week is echt het ergst. Vorige ronde ging ik uit van 28 dagen en was ik met 24 dagen ongesteld, dus dan mis je die spanning en weet je tenminste waar je aan toe bent... Maar wel gaaf idd posi CB als je het niet verwacht!
Hey Jadore, lieverd!! Leuk dat jouw testen er nu ook op staan. Ga straks die van Q terugzoeken Heb je geen foto Sallie??? ff meegenieten Maar ik ga morgenvroeg dan toch ook maar met K2v5 testen... Ik heb ze toch liggen hahaha
Nou dat had ik bij Finn ook!! Ik dacht dat ik niet zwanger was, want ik had maar 1x geklust die maand en geen ei berekend ofzo.. EN ik had al een negatest gehad toen ik vroeg testte ivm medicijnen longontsteking... En toen ineens: ZWANGER!!! wel heel mooi he!
Nee, ik heb geen foto daar is ook echt niks op te zien hoor . Dus ik zal jullie er ook niet mee lastigvallen, hij ligt ook alweer onderin de prullenbak whaha. Kan je niet ff een testje opsturen Finnefant?! . Krijg je van mij 5 euro, kan je twee nieuwe voor kopen hihi
Geen probleem hoor, voor 2,50 en postzegel krijg je m zo! PB me maar Misschien woon je wel vlakbij hahahaha!
@FF dat is ook een lucky-shot!!! @Sally, kan je niet manlief vragen of tijdens je pauze of net voor na je werk hahaha heb net even gekeken of je online kan bestellen bij kv, maar dat gaat niet helaas, ja of als je andere drogist in de buurt hebt kan je de cb vroege halen die was duidelijker bij mij dan mij kv2v5 alleen wel 10/11 euro maar ja ik vond het het wel waard