Een overzichtje: Chicken1975: 3 dagen voor NOD Patroeschka: met 3 wk positest Seth: 12 dg voor OD Sloppyslayer: 4 dg voor NOD 078 mama: 5dg voor NOD Jessie33: 5 dg voor NOD Fiet: 4dg voor NOD MaaikeS: 7 dg voor NOD clearview Deelight: 9DPO JAdore: 8DPO Q : 7DPO KNALTEST MsRock: 4 dg voor NOD Nessy: 8-9 DPO Finnefant: 4-5 dg voor NOD Mariska121: 9DPO Beebiegirl: 6dg voor NOD Patrieske: 6 dg voor NOD Juul75: 4dg voor NOD SUPERKNALTEST
Hallo ik ben nieuw hier. mijn NOD was de 14e, 16e getest negatief. morgen ochtend weer testen daarna afpsraak met HA want geen ongesteldheid en wel allerlei tekenen.... Groetjes Frutsel
FF misschien kan je t lijstje van meest vroege naar de laatste zetten, dat is wel overzichtelijker maar zelf weten ofcourse tis jouw topic en hij is leuk!!!
Oh ja, denk dat ik misschien latere eisprong heb gehad. dus dan zit ik vandaag op +/- 3 voor NOD... morgen dus 2 voor NOD. ben benieuwd! is tweede ronde voor 1e kind.
Ja idd dat wilde ik ook... Maar hoe doe ik dat met de DPO en NOD??? Ik weet dan niet woe vroeger is... Kan ze wel sorteren en dan op chronologische volgorde zetten
3 weken is bv precies 7 weken na ei! en gemiddeld 7 dagen voor nod/ongi dus dan kan je het als 7 dpo zijn toch of bedoel je dat niet? knuff
Hey Frutsel, welkom op zp! Ik denk dat het erg vroeg is om je dokter al te bellen hoor, je folliculaire fase kan gewoon langer zijn geweest dus dan heb je een langere cyclus eventueel maar ach je kan als je je daar beter bij voelt altijd bellen natuurlijk! Leuk dat jullie bezig zijn voor jullie 1e geweldig hopelijk is het snel raak!
Nou ja, dat KAN en is gemiddeld zo, maar ik wil niet voor andere dames iets invullen wat mssch niet waar is snap je Patroeschka: .....................met 3 wk positest (7dpo?) Deelight: ...........................9 DPO Mariska121: ......................9 DPO Nessy: ...............................8-9 DPO JAdore: ..............................8 DPO Q : ...................................7 DPO KNALTEST Seth: .................................12 dg voor NOD MaaikeS: ...........................7 dg voor NOD Beebiegirl: ........................6 dg voor NOD Patrieske: .........................6 dg voor NOD 078 mama: .......................5 dg voor NOD Jessie33: ..........................5 dg voor NOD Finnefant: .........................4-5 dg voor NOD Juul75: ..............................4 dg voor NOD SUPERKNALTEST Sloppyslayer: ....................4 dg voor NOD Fiet: ..................................4 dg voor NOD MsRock: ...........................4 dg voor NOD Chicken1975: ...................3 dagen voor NOD
Ja begrijp t , maar als iemand zegt ik was 3 weken dan betekend het dat iemand 1 week zwanger is aangezien je de eerste 2 er "gratis" bij krijgt dus ja daar is niet veel aan te veranderen dus maar een nod zou anders kunnen zijn bij iemand en daar kan diegene meestal alleen zelf achterkomen door meerdere cycli te hebben getempt maar ik begrijp je wel hoor, je kan ook de weken op een apart rijtje zetten...zit even mee te denken
Nou, speciaal voor jou: Deelight: ...........................9 DPO Mariska121: ......................9 DPO Nessy: ...............................8-9 DPO JAdore: ..............................8 DPO Q : ...................................7 DPO KNALTEST Patroeschka: .....................7 DPO Seth: .................................12 dg voor NOD MaaikeS: ...........................7 dg voor NOD Beebiegirl: ........................6 dg voor NOD Patrieske: .........................6 dg voor NOD 078 mama: .......................5 dg voor NOD Jessie33: ..........................5 dg voor NOD Finnefant: .........................4-5 dg voor NOD Juul75: ..............................4 dg voor NOD SUPERKNALTEST Sloppyslayer: ....................4 dg voor NOD Fiet: ..................................4 dg voor NOD MsRock: ...........................4 dg voor NOD Chicken1975: ...................3 dagen voor NOD
Mooi lijstje Finnefant. Wel goed dat je de dpo en de dagen voor nod in een apart lijstje heb gezet want het kan zoveel uitmaken. Even als voorbeeld ik word altijd op 16dpo pas ongie dus als ik bijvoorbeeld 9dpo posi test is dat dan voor mij 7 dagen voor nod terwijl iemand anders op 12dpo altijd ongie word en dan is een positest op ook 9dpo maar 3 dagen voor nod terwijl we dan beiden op 9dpo posi hebben getest.Lekker verwarrend word het dan... Dus daarom zijn de dpo and nod lijstjes apart wel handig. Hoe voel je je verder Finnefant ?
JAAAA dat was wat ik bedoelde, maar niet goed uit kon leggen hahahahaa! ***begint dat nu al*** Verder, een beetje misselijk, vollere (.)(.) (heb al een F, maar helaas keken ze een beetje treurig na 1 jaar bv hihihi) en steekjes achter mn schaambeen. Ik denk dat mn (.)(.) ook snel nog gevoeliger worden Eigenlijk exact hetzelfde als bij Finn
Goedemorgen meiden. Had Finnefant al gepmd, maar ben gisterochtend helaas totaal onverwacht ongi geworden . Dus op naar ronde 3! Met een kruidvattest ..
Sallie meisje hoe gaat het met je?? Ben je erg kapot ervan of gaat het wel... De volgende ronde is voor jou lieverd!
Lief van je FinneFant! Was gister naar de huishoudbeurs whaha, dus heb mijn gedachten aardig kunnen verzetten. De test is binnen, heb hem weggelegd voor de volgende ronde. Hoop dat het lukt, vriendje is veel weg voor zijn werk komende tijd . Nouja we zullen zien! In elke geval hartstikke bedankt voor het opsturen! x! Hoe voel jij je? Niet misselijk oid?