Goedenavond dames, Ik zie even door de bomen het bos niet meer. Afgelopen 2 maanden lange cyclus gehad, dus nog niet begonnen met ovu testen. Zou 1ste x zijn. Ook deze maand begonnen met tempen. Nu wilde ik vanaaf mn temp van vanochtend toevoegen, zie ik dat ik nu op 3DPO zit. Dus ff snel voor 20.00uur een ovu test gedaan (en een uur van te voren ongeveer ook al geweest) en hieronder de foto van de test. Ik ga vanaaf toch maar klussen voor t geval dat. Maar mijn vraag is ook of je posi test ook al is je ei geweest. View attachment 131231 Gister ook geklust en had opeens een flinke draad slijm, sorry niet zo smakelijk maar weet niet hoe ik t anders moet zeggen. Beetje onzeker nu. En onwetend.
hihi flinke draad slijm kan ook sperma zijn geweest! Dit lijkt wel een test na je ei maar nog wel positief.
Draad slijm was geen sperma. Denk ik, want dat is anders nooit zo. Maar jah, t kan zomaar opeens veranderen. Maar mn temp is vanmorgen 0,3 omhoog gegaan. Dus effe afwachten nog maar en straks nog een ovu test. Dus je kunt na je ei nog posi testen? Bedankt voor de reactie
Spannend! Volgens mij kan je na je ei nog wel positief testen! Ik testte met clearblue digitaal in de ochtend en had op zondag en maandagochtend een positieve test! Heb mijn ei zondagavond duidelijk gevoeld! Maandag was de test dus positief na eisprong! Maandagavond was de test negatief! Hoop dat je er wat aan hebt! Succes
Mijn test was op de dag van mijn ei omowit! De test geeft aan wanneer je LH piek is, niet wanneer je ei springt. Die springt namelijk na je piek pas.
Sluit me aan bij MayD. Na je ei is je test niet meer positief. Je ei springt pas aan het eind van je LH-piek, als de concentratie LH alweer op het oude (lage) niveau zit. LH in urine is wel het afval-product van het LH in je bloed, dus het kan zijn dat het in urine iets langer aantoonbaar is, maar dat is echt maar heel even.