vroegste test voor nod??!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door noamy, 7 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    is er iemand op het forum die al vroeg voor nod een posi test heeft gehad?
    en zo ja hoeveel dagen voor nod en hoeveel dpo (days past ovulation)?

ben erg nieuwsgierig!!!:p:p:):)

2. ano1

ano1 Niet meer actief

Ik had 7 dagen voor mijn nod positieve test , dag van nod miskraam gehad . Geloof me dat wil je niet nog een keer mee maken ! Wacht gewoon rustig af tot je een week over tijd bent

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Oehh dat is echt vreselijk. ....
    Maar wachten tot n week over tijd?? Sorry maar zo geduldig ben ik echt niet!!!!!

4. Lady Flower

Lady Flower Fanatiek lid

2 nov 2011
    1.055
    0
    0
    Hier op 10 dpo vaag positief

5. MamaLara

MamaLara Bekend lid

22 dec 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    11 dpo

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wow! !! Gefeliciteerd lady flower!!
    Toch snel voor beide dames!!

Ik ga miss zondag ochtend n testje wagen dan ben ik 10/11 dpo

7. calimero87

18 nov 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier op 11dpo positief getest. Wel heel spaanend nu, moet nog 3 dagen voor mij NOD. Vorige maand op 10 dpo, dat is geindigd in een miskraam bij 4w2d. Normaal had je dit misschien niet gemerkt. Voor ons was het in ieder geval fijn om te weten dat we samen zwanger kunnen worden...
    Ik zou zeggen, kijk hoe je er zekf in staat.. De testen van kruidvat en action zijn vrij gevoelig om voor NOD te testen...
    Succes!

8. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    10DPO, eerder ook wel getest, maar elke keer zo'n teleurstelling dat er geen streep kwam. Wat logisch was natuurlijk..

9. Love2011

Love2011 Niet meer actief

9 dpo licht positief :)

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Gefeliciteerd dames!!!

En spannend nog voor jou calimero!!
    Ik hoor over kv verschillende veelal nega verhalen
    Heb n sensi test dipstick liggen die er zondag denk ik aan gaat

11. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik raad het je echt af hoor, om (ver) voor NOD te testen. De kans dat het misgaat voor NOD is vrij groot namelijk. Dus dan heb je extra zenuwen misschien. En de teleurstelling als het inderdaad mis gaat is enorm. En dan mag je het nog niet eens een miskraam noemen, terwijl het wel zo voelt!

Ik zeg altijd: je bent echt niet minder zwanger als je op of na NOD test hoor. Ik snap dat je graag wilt weten waar je aan toe bent, maar feitelijk weet je dat met een posi test voor NOD nog steeds niet. En ook niet met een nega test, want die kan alsnog positief worden!

12. danif

danif Fanatiek lid

10 nov 2008
    1.104
    0
    0
    Kinderdietist
    Friesland
    Tja als je de verhalen hier leest zijn de ervaringen en meningen verschillend. Ik zou juist ook willen weten of je raak hebt geschoten. Bij de vorige keer had ik ook een positieve test wat Later toch een mk bleek te zijn (spiraaltje was er met uit dus ik wist nod niet, na bloeding toch zwangerschapskwaaltjes en positieve test die later Afliep en neg werd) ik vond het idee dat ik wist dat we goed bezig waren heel prettig. Over de mk was ik heel nuchter, het Vruchtje was niet goed of niet goed ingenesteld.

Als je er ook zo in staat zou ik testen, als je juist verdrietig of ongerust van die gedachte zou ik nog niet testen. Succes met je beslissing

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had in januari op 10 dpo een echte posi test... Helaas is dat misgegaan bij ruim 4 weken, dus ik ben geen fan meer van vroeg testen. Bij de eerste twee keer was ik ruim 5 weken. Dus eerder dan 5 weken ga ik niet meer testen!

14. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    Ja ik ben een voorstander van vroeg testen. Hier nooit eerder getest dan 12 dpo!

Het feit dat je een mk krijgt, rond de 4 a 5 weken heeft echt te maken dat er iets mis is met het vruchtje. De natuur doet dus zijn werk.
    Hier een miskraam met bijna 7 weken, dat is erg verdrietig. Ik ben wel blij dat ik wist dat we een sterretje hadden!

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Idd verschillende meningen. ...
    En ieder moet doen wat goed voelt. ...
    Ik vroeg me alleen af wie er al voor nod een posi test in handen had en hoe ver voor nod.....
    Gewoon uit nieuwsgierigheid

Ik zou namelijk nooit n week kunnen wachten tot na mijn nod om te testen ik zou soieso op nod testen als mn ongi weg blijft.....

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    9 dpo met testpoint 2v5 en cb digitaal middag urine

17. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Wow sunshine dat is mooi vroeg!!!
    Super leuk en nog even dan is hij er al!!! Nog even genieten van t getrappel

18. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    ik had 6 febr een positieve ovutest en Teste 16 febr ( moest 22 febr ongi worden) al positief! Dus 6 dagen voor NOD! Succes

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ohhh wow dus 10 dpo!!!
    Gefeliciteerd

20. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Ik moet dat toch weerleggen. Ik heb 3 miskramen gehad en bij mij is een stollingsprobleem vastgesteld. Bij mij hadden de vruchtjes dus wel degelijk goed kunnen zijn, maar omdat ik kleine bloedpropjes in mijn bloedbaan had konden ze niet overleven. Dus het is echt niet altijd een "verkeerd" vruchtje hoor...

Deel Deze Pagina