ik denk iets te zien hopelijk jullie ook.. Ik kan alleen de foto niet uploaden omdat het bestand te groot is.. pff kan ik dat kleiner maken?? En hoe?!
Ik vrees dat ik niks zie maar zou ook aan mij kunnen liggen hoor, ik heb helaas geen haviks ogen. Ik hoop voor je dat er wat staat.. wacht even andere meiden hun mening af meis! Ik duim voor je
Ik heb 29 april duidelijk mn eisprong gevoeld in de middag dus ik weet niet hoe ik daarna moet tellen maar volgens mij is het nu dan 11 dpo? In het echt zie ik de lijntjes vaag staan op de foto is het onduidelijker...
Ja dan ben je vandaag inderdaad 11dpo.. anders morgen of overmorgen nog even een testje doen.. dan zou je al wel iets verschil moeten zien. Heb je een early test gebruikt?
Het gekke is dat de bovenste een gewone is en die lijkt iets duidelijker dan de onderste en dat is een early...
Ik zou een ander merk doen . Zo jammer van die action testen als je ze uitpakt zie je al voorgedrukte streepjes staan en maakt t zo alleen maar lastiger
Oh geen idee. Ze zijn ook helemaal open gemaakt dus het viel me niet op. Ik heb meerdere malen (gister nog en vandaag) action early testen gebruikt en positief dus hopelijk zijn die dan wel betrouwbaar
ze zijn allebei van de action klopt ja.. heb wel kruidvat 2v5 liggen doe ik morgen wel pff zenuwslopend dit maar ik ben te vroeg denk ik met testen dan..
Ik zie de streepjes wel maar dit zijn rottesten. De Early sowieso want daar plas ik altijd zulke streepjes op en ik was al die keren niet zwanger. Als ik jou was zou ik of afwachten of een kv 2v5 test halen. Aan deze testen heb je niks. Oh haha ik zie dat je morgen een kv test gaat doen. Hopelijk krijg je daar een 2e streepje op.
Ik denk dat ik een late innesteling heb gehad want het gekke is dat ik (als test verslaafde) de afgelopen 2 dagen met een ovu test een heel licht streepje had en net 1 gedaan en die is bijna weer net zo donker als de controle streep .. ik weet dat het daar niet mee mag (sorry) maar het is toch gek dat de afgelopen dagen er nauwelijks iets te zien was en nu ineens bijna positief uitslaat...
Ik heb vandaag de kv5 gedaan en die is heel licht positief denk echt dat ik te vroeg ben geweest met testen.. over twee dagen kijken of het duidelijker word (als ik het zolang kan volhouden haha)