Vroegtijdig gebroken vliezen 22 wkn zwangerschap

Discussie in 'Prematuur' gestart door frannie82, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik maakte me al een beetje zorgen om je. Klinkt stom misschien, maar voelde iets aan mn water...
    Gelukkig was je ctg goed! En hopelijk hou je het water ook een beetje binnen ;)

2. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat vervelend dat je bloed blijft verliezen zeg. Gelukkig is de CTG goed. Maar je hebt nu in ieder geval de 25 weken gehaald, we een mijlpaal! Dat er maar een hoop mogen volgen!
    Fijn dat je je dochtertje hebt kunnen knuffelen vandaag!

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nu toch weer dipje op ctg moet een kwartiertje langer en dit ctg had niet gehoeven zei ze want het bloedverlies was met een bekende reden. Maar ik wilde het zelf even. Hopen dat die dipjes dus onschuldig blijven net als gisteren. Hoor het wel.

Merah bij jou nog geen gerommel?

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Geen bericht terug na ctg. Geen bericht goed bericht geen idee zal de vp zo vragen. Ik blijf balen er blijft van alles lopen hoop maar op bloedverlies en geen vruchtwater. Buik is wat gevoelig niet hard maar die movicolon werkt ook eindelijk vanmorgen een kilo lichter na het bezoek aan de wc. En de hele dag klotst en borrelt mijn buik.

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Als ik mijn posts lees dan ziet het er niet lekker uit allemaal. ..

6. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Hoe gaat het nu met je? Al bericht gehad over de ctg?

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nee nog niet gebeld ik moet nog even kijken wat ik verloren heb. Ik wacht tot ik weer moet plassen en dan bel ik. De kleine voel ik heel goed bewegen gelukkig. Ik ga vragen of ze voor maandag een echo kunnen plannen om het vruchtwater weer te meten

8. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Lig weer aan de ctg. ...

9. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Och nee toch.. Ik ga heel hard voor je duimen dat de kleine nog even lekker bij je mag blijven zitten!

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik ook moet positief blijven van mijn vriend maar dat is op zulke momenten wel erg lastig. ... verder nog steeds geen buikpijn of weeën hoop dat dat goed nieuws is.

11. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Ik kan me voorstellen dat het op zulke momenten moeilijk is om positief te blijven. Ik ga heel hard voor je duimen meis. Dikke knuf!

12. Svb

Svb Lid

4 mrt 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè gatsie! Dit ziet eruit als een rotdag. Dat je buik rustig blijft is wel een heel goed teken, aangezien er van alles gebeurd wat ook jouw baarmoeder kan prikkelen. Fijn dat je hebt kunnen knuffen vandaag! Kom op meis, hou vol!!!!

13. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Arme Fran, wat een lijdensweg he. Ik heb echt heeeel vaak bloed verloren, soms ook echt veel en toch gebeurde er dan verder niks. Dat zou bij jou ook zomaar kunnen. Zolang je buik rustig blijft en je geen infectie krijgt kan het nog een tijd duren. Dat hoop ik voor jou. Fijn dat ze je bij ongerustheid aan het ctg leggen. Hier had ik ook vaak deceleraties. Volgens de gyn was dat normaal. Kan je geen gyn met afgeronde opleiding te spreken krijgen? Dat schept vaak een hoop duidelijkheid.

Hoe dan ook, hou je haaks. En bedenk: ik had een lage vliesscheur en verloor 6 weken lang sloooten water. En dat is ook goedgekomen. Na de 24 weken is de hoeveelheid vruchtwater iets minder essentieel dan daarvoor. Misschien stelt dat je wat gerust.

14. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ctg toch goed en inderdaad geen andere klachten. Ik probeer nu rustig te blijven en straks op tijd te gaan slapen. Nu hoeft er niet perse een gynaecoloog te komen het ctg is beoordeeld door een arts want ze kwam zeggen dat ie af mocht. Bedankt dames!

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Klinkt als een stressvolle, onrustige dag.
    Fijn dat alles rustig blijft in je buik. Kan me voorstellen dat het soms moeilijk is om positief te blijven, maar toch is het essentieel. Hoe meer rust en overtuiging jij in je lijf hebt, hoe meer kans eat het goed komt. Ben ik van overtuigd!
    Hier nog steeds rustig. Morgen uitgerekend.
    Voelt heel.dubbel: hoe graag jij wilt dat je ukkie erin blijft zo graag hoop ik dat het eruit komt. Haha.
    Maar ik klaag niet hoor. Ik realiseer me dat ik, vergeleken met jou, in een bevoorrechte positie ben.

16. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Merah dat mag jij best hopen hoor ik ben heel reëel het is zo.
    Er zijn nu ook 2 vriendinnen zwanger eentje 26 en eentje 27 weken en die durven bijna niet over hun eigen geluk en probleemloze zwangerschap te praten.
    Maar dat wil ik juist wel graag en ben alleen maar blij dat het bij hun wel goed gaat.
    Ik was bij mijn eerste ook heel blij dat ze zich op een gegeven moment aandiende want het wordt loodzwaar op een gegeven moment!
    Dus mocht het beginnen dan veel succes!

17. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hey meid, een rustige nacht gewenst en hopelijk morgen een rustigere dag! Xxx

18. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Trusten Fran. Goed bezig.

19. Zonzon

Zonzon Bekend lid

5 aug 2012
    727
    0
    16
    Ik lees af en toe mee op dit topic en wil je even succes wensen, ik hoop echt dat de kleine nog even mag blijven zitten! Ik denk aan je!

20. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Thank's dames ga slapen xx

Deel Deze Pagina