Vroegtijdig gebroken vliezen 22 wkn zwangerschap

Discussie in 'Prematuur' gestart door frannie82, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ja heb ik afwisselend omhoog en omlaag

2. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Hai!

In het academisch waar ik lag was pre en post bevalling strikt gescheiden. Dus er waren ook eenpersoonskamers voor doodzieke zwangeren of vrouwen zoals ik (doodzieke zwangeren gingen uiteraard voor). Waren zelfs andere verdiepingen.

Fijn dat echo en ctg goed waren. Ik had vrijwel nooit vruchtwater of louter piezelbeetjes dus klinkt goed hoor.

Pijn had ik niet. Zijn het geen doorligplekken? Ik had idd ook voeteneind wat omhoog.

Trusten!

3. Svb

Svb Lid

4 mrt 2013
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij ook eenpersoonskamers voor hele zieke zwangeren. Heb er zelf gelegen toen ik infectieverschijnselen had en weeënremmers en longrijping kreeg.

Ik had op den duur ook echt pijn van het liggen. Hier hielp heel warm douchen en mijn eigen kussen. Ik kreeg ook iedere week een nieuw ziekenhuisbed ivm infectiegevaar en dus ook een ander matras. Misschien kun je daar eens naar informeren?

4. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik wil je heel veel succes wensen. Ik vind het wel erg belachelijk dat ze je geen kamer alleen geven. Toen ik met33 weken weeen kreeg lag ik ook alleen en m'n partner sliep Gwn bij mij. En met hellp kreeg kk ook een eigen kamer. Snap niet waarom ze jou dat niet geven. Want er worden toch wel besproken die niemand wat aan gaat toch? Heel heel veel succes. Je weet waar voor je het doet.

Knuffel van mjj

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb een ander bed want ik lag in een kuil... deze matras is al een stuk beter. Ik zal vanmorgen eens aangeven van de privacy.

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Yaiks, wat akelig. Hopelijk slaap je nu beter!

7. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Heb om 1.00 gebeld had weer van alles voelen lopen en ik voelde de kleine niet direct. Half uurtje zelf gewacht en ggeprobeerd contact te maken. Dat lukte niet en ze maken dan zonder problemen een ctg. Alles was goed. Ik wist van mezelf dat ik toch niet zou slapen als ik het niet deed. Daarna als een blok tot 7.30 de vp binnen kwam. Matras ligt perfect de pijn kwam denk ik doordat ik met mijn heupen in die kui llag en dat uitstraalde naar mijn benen. Buurvrouw mag naar huis hopelijk even geen nieuwe er staan ook kamers leeg.

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wat fijn dat je een beter bed hebt en dat ze goed voor je zorgen! je hoort wel eens anders! hopelijk mag je voorlopig alleen en mogelijk als je er langer ligt dat ze toch kunnen kijken voor prive kamer!(zeker als er kamers leeg staan)

9. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Hey meid, hopelijk een rustige dag vandaag en elke dag is er weer één gewonnen! xxx

10. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nieuwe buurvrouw is net na controle gynaecoloog opgenomen 37+5 en mogelijk beginnende zwangerschapsvergiftiging. Maar de gynaecoloog heeft zo hard gewroet dat ze nu al elke 10 min een wee heeft. Hoop dat zij zo wat privé krijgen want volgens mij gaat het hard!

11. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Oh jee.........

12. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ze ligt nog steeds te puffen

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Gezellig dan! Kun je je voor de rest een beetje vermaken?

14. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ze is in elk geval à terme! Maar wel gezellig zo bij je op de kamer weer! Wat maak je zo de meest intieme dingen van anderen mee hè?! Hopelijk heb je wel een goede nacht vanavond. Als weeën doorzetten wordt Buuf vast naar de verloskamers gereden, heb jij even lekker rust! Bij jou alles rustig in de buik?

15. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik las eerst het berichtje bovenaan, van Edel: 'O jee'
    Kreeg gelijk schrik: Er zal toch niets???!!!
    Gelukkig bij jou nog alles rustig. Niet leuk voor je buurbrouw en zwangerschapsvergiftiging is niet iets om te negeren, maar als zij nu bevalt, dan is er niets aan de hand...
    Hoop dat het puffen niet de hele nacht aanhoudt. Anders even bespreken met de verpleging hoor!!! Jij hebt ook je rust nodig.

16. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Zo heerlijk een laptop nu en meteen mijn banner aangepast met palmbomen en een zomerjurkje :)
    Buurvrouw is verhuisd naar de verloskamers had toch al 4 cm bij elkaar gepuft naast me.
    Gelukkig op tijd en niet midden in de nacht.
    Nu hopen dat er niet een spoedgeval binnen komt.....
    Deze buurvrouw is zwanger van een kindje met down en het is niet zeker of er na de geboorte meteen een operatie nodig is.
    Heeft ze me zelf verteld hoor.
    Maar wel even lekker dat ik alleen kon zijn met mijn vriend.
    Hier alles eigenlijk hetzelfde; elke keer bloed en stolsels als ik naar de wc ga en soms komt het al als in me omdraai in bed.
    Maar zolang er niks rommelt en het blijft bij dit bloedverlies is het acceptabel zei de gynaecoloog vanmiddag.
    Dus dat is fijn!

17. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Lees net je topic, heel veel sterkte gewenst en ik duim dat je babymeisje nog een aantal weken blijft zitten!

18. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Dank je wel!

19. leetje1981

leetje1981 Actief lid

21 feb 2013
    386
    0
    0
    Mijn kinderen :-)
    Abu Dhabi
    Jeetje meid wat spannend allemaal. Ik lees al een tijdje mee. Heel veel sterkte en ik hoop dat je baby nog lang kan blijven zitten.

20. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38

Jij ook bedankt doet me goed al die berichten. .

Deel Deze Pagina