Wat heerlijk dat je eindelijk even rust hebt! Laad maar goed op En mooi dat morgen de andere gyn dienstdoende is. Hopelijk wordt er dan toch even gekeken en is de meting positief! Alvast een fijne nacht toegewenst!
Dat hoop ik ook voor je! Slaap lekker! Net even bijgelezen en succes morgen met de echo (ik ga ervan uit dat jouw eigen gyn deze gewoon laat maken morgen).
Zag je topic staan en moest even denken aan mezelf. Vandaag precies 10 weken terug ben ik opgenomen geweest met een hoog klein vliesscheurtje. Verloor toen ook vruchtwater. Mocht op een gegeven moment naar huis en mocht niet meer werken en moest rust houden. Dus zit al ff thuis. Het scheurtje was gelukkig klein en is dichtgeslibt. Veel sterkte !
Heb weer heerlijk geslapen. . Ik hoorde vanmorgen een vpk aan een collega vragen of er nog bedden vrij waren en toen hoorde ik mijn kamernr ook voorbij lomen dus ik houaar rekening met een nieuwe buurvrouw. Nu weer aam ctg elke ochtend doen ze dat. Volgens mij weer prima
Fijn dat het zo stabiel is en er geen weeën komen tot nu toe! Alweer bijna 26 weken! Is toch alweer een heel stuk verder dan 22!
Ja heerlijk he! Ik ben een en al vertrouwen en positiviteit. Heb ook sinds gisteren duidelijk minder bloedverlies erg fijn. De echo was na overleg met eigen gynaecoloog toch weer niet nodig kwam de assistent terugkoppelen. Volgende week doen ze wel een echo. Morgen worden alle patiënten in hrt grote overleg met alle gynaecologen besproken en als daar nog wat uit komt hoor ik dat. Het ctg is steeds goed en ik voel mijn meisje echt de hele dag. Net zo'n schoppertje als haar grote zus en als ze er een beetje op lijkt is het een bikkel.
Klinkt.goed Frannie! Kwam even zeggen dat ik.vanmorgen vroeg binnen 2,5 uur bevallen ben van een mooi meisje: Josephine (Fiene) Boomgaard. Ik hoop.dat jouw meisje nog een poosje mag blijven zitten, maar uiteindelijk net zo mooi zal.zijn als die van ons.
@Merah: proficiat! Mooie naam!!!! @Frannie: super dat jullie het zo goed doen en je minder bloedverlies hebt!
Fijn dat te nog steeds zo goed gaat Ondertussen al een nieuwe buurvrouw of nog lekker een kamer voor jezelf Merah gefeliciteerd