Goed bezig, Frannie. Ik heb destijds ook een week lang een echt leuke buurvrouw gehad. Dus je weet maar nooit.
Zo leuk! Kwam dat lieve jonge buurmeisje met haar moeder even langs om te checken hoe het ging. Ik bestel altijd ketchup bij het eten om het even een beetje meer smaak te geven. Komen ze met een tube Heinz ketchup en een bak snoep aan. Echt zo leuk! Gelukkig gaat met haar alles goed en na de ingreep voor de niersteen nergens meer last van.
Kansen met 26 weken: 70%. (Ongeveer) Kansen met 27 weken: 90%. (Ongeveer) Een aanzienlijk verschil! Dus zet hem op! You can do it!!!
Zo klink je ook (in je schrijven) en dat is goed! Een positief ingestelde geest is tot heel veel in staat! Hoop dat je wat meekrijgt van het mooie weer buiten en dat je (achter het glas) in de zon een beetje mag dromen van een heel mooi meisje dat je straks in je armen mag houden.
Ik heb hier een super mooi uitzicht over de heuvels en verder jammer dat ik niet naar buiten mag maar ik leg ook iedereen uit dat ik het risico niet wil en durf te nemen om in de rolstoel te gaan en dat ik daardoor bijvoorbeeld een erge bloeding krijg. Het bloedverlies lijkt oud nu en heb het niet elke keer meer als ik naar de wc ga en wil dit graag zo houden voor zover dat kan.....
joehoe frannie; 26 weken alweer, gaat de goede kant op. lekker blijven liggen in je bed als je het niet vertrouwt om met de rolstoel ergens naartoe te gaan. hoop echt dat je het nog een weekje of 3 a 4 kunt uitzingen.